נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה להדפיס חולצות סוף מסלול ואיך עושים את זה?

סוף מסלול הינו אירוע שמחייב להנציח אותו עם חולצה מתאימה שתסכם את החוויה שעברתם ותייחד אתכם ואת היחידה שלכם. אומנם זה נשמע מורכב, אך תוכלו להזמין עבורכם את החולצות המושלמות במהירות ובמחירים משתלמים.

 

כל האפשרויות במקום אחד

כשמדובר בהדפסת חולצת סוף מסלול ייחודית, תוכלו למצוא את כל האפשרויות לחולצה במקום אחד. תוכלו לבחור להדפיס על מגוון של אפשרויות ביגוד שונים – חולצות טי שירט, קפוצ'ונים, חולצות דרייפיט ועוד. כמו כן תוכלו לבחור ביגוד בכל צבע שתרצו וכמובן את הגלופה המיוחדת עבורכם בעיצוב מותאם אישי.

כמובן שאת העיצוב ומה שתדפיסו אתם מחליטים בעצמכם. תוכלו לבחור לרשום את השמות של כל חברי הצוות או היחידה, בדיחות פנימיות, קריקטורה מיוחדת, משפטים של המפקדים שלכם ובעצם כל מה שמייחד את המסלול שעברתם ואת היחידה שלכם.

כדאי לבחור עיצוב מתאים לחולצה שאתם רוצים כך שההדפס יצא בצורה הטובה ביותר. תוכלו כמובן בנושא הזה להתייעץ עם המקום ממנו תזמינו את החולצות ובכך להימנע מטעויות. הזמינו עבורכם את החולצות שיהיו רק שלכם וכך תזכרו לתמיד את האירוע המשמעותי בו סיימתם סוף סוף חודשים של הכשרה והתחלתם לשרת ביחידה עליה תמיד חלמתם.

 

איך עושים חולצת סוף מסלול?

כאמור ראשית עליכם לבחור את העיצוב של החולצות שלכם ושל חברי הצוות שלכם. כשאתם בוחרים את העיצוב, כדאי שתציצו באתר של החברה ממנה אתם רוצים להזמין על מנת לדעת מה האפשרויות הקיימות עבורכם, מידות, צבעים. כך תוכלו לבצע את ההזמנה המושלמת. לאחר שבחרתם את העיצוב ואת החולצה שאתם רוצים, תוכלו להזמין בקלות. תוכלו לבחור להזמין במגוון דרכים או פשוט להגיע למקום בו מדפיסים את החולצות.

כלל האפשרויות קיימות עבורכם. כשאתם בוחרים להזמין חולצות לסוף המסלול מי שיעשה עבורכם את ההזמנה יצטרך להתחשב בעובדה שאתם חיילים ולכן יש לכם זמן מוגבל. על כן קיימות גם אפשרויות דיגיטליות להזמנה – דרך האתר, וואטסאפ, מייל, טלפון. חשוב שתדעו שתוכלו לקבל את ההזמנה שלכם ישירות עד לבסיס שלכם וכך לא תצטרכו אפילו לדאוג לאסוף את ההזמנה שלכם.

 

ידעתם שמגיעה לכם הנחה?

המחירים של הזמנת חולצות סוף מסלול משתנים בהתאם להזמנה עצמה. ככל שתזמינו יותר חולצות, כך תוכלו לקבל מחיר משתלם יותר עבור כל חולצה. המחיר לא תלוי רק בגודל ההזמנה, אלא גם באיזה פריט לבוש בחרתם (כמובן שטי-שירט יהיה זול יותר מדרייפיט), גודל וסגנון הגלופה ועוד.

על כן המחיר אינו קבוע מראש. אבל אין לכם מה לחשוש מהמחיר. מרבית החברות יודעות שאתם חיילים ועל כן תוכלו למצוא מחירים משתלמים במיוחד עבורכם. כמו שיש הנחות לחיילים במרבית המקומות, כך גם כשתבחרו להדפיס חולצות סוף מסלול תזכו בהנחה במיוחד עבורכם.

כמה עולים אקססוריז לגבר
כמה עולים אקססוריז לגבר?

שיטוט קצר ברשת יציג בפניכם את היצע האקססוריז הרחב שקיים לגברים. שכן, בימים אחלה, גברים רבים בוחרים להתהדר בתיקים,

בגדי גברים
כמה עולה לרכוש בגדים לגבר?

שמירה על מלתחה אופנתית יכולה להיות מאמץ יקר, במיוחד עבור גברים שרוצים להתעדכן בטרנדים ובסגנונות האחרונים. עלות הלבוש יכולה

כמה עולה סידור פרחים?

אחת השאלות הנפוצות ביותר שאנחנו שומעים מאז שהתחלנו לשלוח באופן קבוע פרחים לאישה היא – כמה זה עולה לכם?.

כמה עולות חולצות תרמיות
כמה עולות חולצות תרמיות?

חולצות תרמיות שומרות על בידוד כדי לשמור על חום הגוף. הן מתאימות במיוחד לפעילות מחוץ לבית במזג אויר קיצוני

כמה עולות נעלי נשים
כמה עולות נעלי נשים?

בימים האחרונים אנו מקבלים פניות רבות מצד גברים שמבקשים לדעת כמה עולות נעלי נשים. אנו סבורים כי השאלה הזו