נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה להוביל משרד קטן

בשונה מהובלה של דירת המגורים שלכם, בה אתם יכולים "לסבול" מקרה של ציוד שנאבד/מכונת כביסה ששבתה חיים, כאשר מדובר בהובלת הציוד של המשרד העסקי שלכם, תמונת המצב שונה. כל השבתה או אובדן של מכשיר חשמלי או ציוד אחר עלולה לגרום להשבתת הפעילות העסקית עד הזמנת ציוד חדש, ולכן יש מספר דברים שחשוב לדאוג להם טרם ההובלה.

פערי מחירים

 הם לא בהכרח דבר רע, ובמקרה של הובלת משרד, פער מחירים משמעותי יכול להעיד גם על מוניטין ועל חוות דעת חיוביות או שליליות. בטוחני כי כל בעל משרד גדול יעדיף להוסיף גם עוד כמה אלפי שקלים טובים למחיר המצטבר של ההובלה על מנת להבטיח את שלמות המשרד, והובלה שלו על הצד הטוב וכמובן המהיר ביותר. חשוב לאסוף הצעות מחיר ממספר מובילים על מנת להחזיק בכושר מיקוח ולא "להיכנע" למוביל הראשון שמנסה להוכיח לכם את גדולתו על האחרים.

להכין משהו מראש ?

אחד הדברים החשובים במקרה של העברת ציוד משרדי ממקום למקום הוא כמובן המוכנות המהירה בעת הפריקה. כל דקה של חוסר עבודה מהווה כמובן הפסד כלכלי לא מבוטל של בעל העסק, ולכן השאיפה היא להחזיר את המשרד לכשירות עסקית מוקדם ככל האפשר. המטרה היא לארוז את החפצים החשובים מאוחר ככל האפשר או לסירוגין לשלוח אותם בהובלה נפרדת ומצומצמת יותר כדי להבטיח פריקה מהירה שלהם ובכך להחזיר את המשרד להיות יעיל כמה שיותר מהר.

זהירות, העובדים באים

סביר להניח שאתם לא לבד בעסק הזה (ואם כן, אולי עדיף לעבוד מהבית J), ויש לכם עובדים במשרד, שבוודאי מתרגשים מהמעבר הצפוי ללוקיישן החדש. תשתפו אותם בתהליך, תנו להם להרגיש חלק פעיל במעבר אל הבית החדש של העסק. תהיו בטוחים שהם מכירים את סביבת העבודה שלהם בצורה הטובה ביותר, ובנוסף שיתוף שלהם בתהליך יאפשר להם להרגיש שהם חלק מהמשרד ולא רק נמצאים בו ביום יום כדי לייצר תפוקה, אלא ממש כחלק מהמשפחה.

ארגזים אבל בלי להגזים

שיטת האריזה באמצעות ארגזים נפוצה מאוד כשעוברים דירה, אבל לא צריך לצבור יותר מדי ארגזים בעת מעבר בין משרדים. זה עלול ליצור מצב של כמות עצומה של ארגזים כשרובם משתייכים לאותה קטגוריה, דבר שיהפוך את הפריקה לאיטית יותר וכך גם את החזרה לכשירות עסקית של המשרד. רוב חברות ההובלה יציעו לכם את שירותי האריזה שלהם בנוסף להובלה וחשוב לשים לב מה אכן כדאי לעטוף ולהעביר באמצעות ארגזים ובאלו מקרים מדובר בניסיון של המובילים "לעשות" עליכם עוד כמה שקלים.

בסופו של יום, חשוב לקחת בחשבון את מכלול השיקולים שציינו כאן, על מנת שההובלה תהיה בטוחה, מהירה, יעילה וכמובן זולה ככל הניתן, אך לא לשכוח כי איכות ההובלה היא הדבר החשוב ביותר. מקווים שעזרנו !