נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה להזמין ציוד למשרד אונליין

ציוד משרדי הוא קריטי להרצה השותפת של העסק שלכם, מהעטים ועד המחשבים והציוד הנלווה להם.

הפתרון הכי יעיל וזול להזמנת ציוד משרדי הוא הזמנת ציוד באינטרנט, שכן אפשר לקנות כמויות גדולות במחיר זול יותר מזה שחנויות פיזיות מציעות, והמשלוחים נוחים ויעילים יותר.

 

רכישת ציוד משרדי

אין עסק כיום שמסוגל לתפקד ללא ציוד משרדי, שכולל בתוכו כל דבר מעפרונות ועטים ועד מדפסות, מקרנים, ומחשבים. מומלץ מאוד לעבוד מול חנות ציוד משרדי לרכישה באונליין על מנת לצייד את המשרד מכמה סיבות:

 

  • חשבון לקוחות עסקיים

כשמזמינים ציוד דרך חשבון עסקי זוכים להנות מהנחות בעת רכישות גדולות והצעות לחבילות של יותר יחידות מאשר לקוחות רגילים. בנוסף אפשר להזמין סטים של ציוד שבא ביחד מה שמקל על תהליך הציוד שעלול להיות מבלבל ומייגע. כך פריטים לא נשכחים וחסרים.

 

  • אפשרות למשלוח חינם 

כמו הרבה אתרי מכירות באינטרנט ישנם הטבות בעת שרוכשים ציוד או פריטים מעל לסכום מסוים. כשמדובר בציוד משרדי ההמלצה היא תמיד לקנות בכמויות, גם כי ברוב העסקים הציוד רלוונטי לכל העובדים, וגם כי קנייה אחת גדולה ומרוכזת תמיד תהיה משתלמת יותר.

כך תוכלו להזמין כמויות גדולות בקלות, לקבל משלוח בחינם, ולפרוק את הציוד בפעם אחד במקום כמה פעמים.

 

  • נוחות ויעילות

כשצריך לרכוש ולמלא מחדש את המלאי של ציוד משרדי מכל הסוגים, החלק הקשה ביותר הוא הבחירה בין הסוגים השונים של אותם הפריטים. בחירה במותג אחד מעל אחר יכולה להביא לחסכון של מאות שקלים כשמדובר בכמויות, ובהזמנה דרך אתר ניתן בקלות להשוות בין מחירים ואפילו לעבור לאתר אחר ולבדוק המלצות או ביקורות.

ההזמנה הרבה יותר מהירה דרך אתר אינטרנט מאשר כל דרך אחרת ודורשת הכי פחות מאמץ ממי שאחראי על ההזמנות.

 

עלות הזמנת ציוד משרדי דרך אתר באינטרנט

עלות הציוד עצמו משתכלל לפי 3 מרכיבים עיקריים:

 

  • כמויות

בהזמנות אונליין ובכללי מרכיב מרכזי המשפיע על המחיר הוא כמות הציוד שמזמינים. ככל שמזמינים יותר המחיר יותר משתלם, אז נכון שהרכישה עצמה תעלה יותר, אך לטווח הארוך רכישה גדולה תחסוך כסף וכאמור כנראה תזכה אתכם במשלוח זול או אפילו חינמי.

 

  • מותגים

הבדל המחירים בין חברה לחברה יכול להיות דרמטי, בהתאם לחברה שהיא מותג או היוקרתיות של החברה. לדוגמא, אם ניגשים לקנות עטים תוכלו לראות שחברה אחת יכולה להיות זולה ב-50 אחוזים מחברה אחרת, וכדאי לבדוק הבדלים באיכויות המוצרים. תוכלו לגלות שאתם חוסכים מאות שקלים.

 

  • אתר

תנאי האתר דרכו אתם מזמינים יכול להיות שונים מאוד, ומומלץ לעבוד מול אתר אחרי שעוברים על התנאים שלו ומוודאים שמחיר שהם לוקחים סביר בהשוואה לאתרים דומים.

 

לסיכום

המשפיע העיקרי על עלות הזמנת ציוד מאתרים באינטרנט אינו ציוד מיוחד שנדרש בגלל אופי ספציפי של העסק, אלא הציוד היומיומי והנפוץ בכל מקומות העבודה. כמויות סיטונאיות יקלו על התקציב ויורידו עלויות בטווח הארוך.

שירותי IT
כמה יעלה שירות IT לעסק שלך?

העולם שלנו מתקדם בצעדי ענק מבחינה טכנולוגית, ויותר ויותר עסקים מסתמכים במידה רבה על שירותי IT כדי לפעול ביעילות

כמה עולה קורס מקצועי לעסק?

בעלי עסקים רבים יודעים כי עליהם לקחת חלק בקורסים מקצועיים שונים שיקדמו אותם כמה צעדים קדימה. עובדה זו התגלתה

כמה עולה מוצר פרסום לעסק
כמה עולה מוצר פרסום לעסק?

מוצרי פרסום וקידום מכירות עבור עסקים וחברות הפכו להיות חלק בלתי נפרד מאירועי חברה, כנסים, קמפיינים שיווקיים ואף מתנות

כמה עולה מחסן להשכרה
כמה עולה מחסן להשכרה?

הצורך בשטחי אחסון יכול לפגוש אותנו במגוון סיטואציות. בין אם מדובר בתקופה של מעברי דירה, בצורך לאחסן מוצרים עסקיים