נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה להיעזר בחברת מימוש זכויות לקבלת פטור ממס הכנסה

התהליך הבירוקרטי מול רשויות המדינה עלול להיות עניין מורכב וסבוך מדי עבור חלק מהזכאים לפטור ממס הכנסה, אבל לא משתלם להתייאש בגלל המכשולים שבדרך – כדאי ורצוי לבחור חברת מימוש זכויות מיומנת בתחום, שתלווה אתכם בתהליך ותסייע לכם להגיע לתוצאה הרצויה. במאמר זה נדון בנושא ונבחן כמה עולה השירות החשוב הזה.

 

פטור ממס הכנסה

פטור ממס הכנסה הוא הטבת מס שמוענקת לזכאים לה, השייכים לאוכלוסיות מיוחדות כמו עולים חדשים, עיוורים או אנשים עם נכות. כדי לקבל פטור מתשלום מס הכנסה על בסיס נכות או מחלות המזכות בפטור ממס הכנסה, עליכם לקבל אחוזי נכות של למעלה מ-90% כאשר יש חישוב של מספר ליקויים ו-100% נכות על ליקוי יחיד. כדי להגיע לתוצאה המבוקשת בוועדה הרפואית, יש כמה מכשולים בירוקרטיים שצריך לעבור ולוועדה הרפואית עצמה כדאי מאוד להתכונן מראש, איך עושים את זה? מבקשים עזרה.

פטור ממס הכנסה

מי יכול לעזור?

באופן תיאורטי, כל מי שמוכן לסייע לכם ומצוי יותר מכם באוריינות ממוחשבת או בבירוקרטיה, יכול לסייע. אבל משום שמדובר בתהליך בעל שלבים בירוקרטיים רבים, שמתנקזים לוועדה רפואית קצרה, שבה נקבעים אחוזי הנכות, כדאי מאוד להיעזר בבעלי מקצוע שמכירים את התהליך וידעים כיצד להתכונן אליו ואילו הכנות יגדילו את הסיכוי לקבל את התוצאה הרצויה מהוועדה הרפואית. ישנם עורכי דין שמתמחים בתחום ומציעים את עזרתם המקצועית וישנם ארגונים שמטפלים בנושא הזה באופן ספציפי ויוכלו לעזור לכם לעבור את התהליך בביטחון ובקלות בעזרתם.

 

שכר טרחה או אחוזים מהתיק?

למרות שחלק מעורכי הדין עובדים במסגרת של שכר טרחה על פי פרויקט או על פי חישוב שעות עבודה, רוב הארגונים והחברות שמסייעים לחולים או לנכים למצות את זכויותיהם מול המדינה ומוסדותיה, אינם גובים תשלום מראש אלא רק לאחר סיום התהליך ורק במידה שהוא הסתיים בהצלחה והוביל לקבלת הטבות מס, פטור מתשלום מס והחזרי מס רטרואקטיביים. במקרים רבים, התשלום על הייעוץ, הליווי והסיוע של אנשי המקצוע הוא אחוז מתוך סך הרווחים שמתקבלים כתוצאה מההליך.

שכר טרחה או אחוזים מהתיק

כמה עולה הייעוץ?

כאשר משלמים באחוזים מתוך הגמלה שמקבלים בסיום התהליך, או מתוך הרווחים בתביעת החזרי מס רטרואקטיביים, ישנן מגבלות שנקבעו בחוק, לפיהן פתיחת תיק היא פעולה שתעלה 878 שקלים ושיעור שכר הטרחה שנגבה מתוך אחוזים יהיה מוגבל, וכן שלא ניתן לגבות שכר טרחה במידה שלא הצליחה התביעה. עורכי דין מוגבלים פחות ויכולים לדרוש שכר טרחה כללי או על פי מספר שעות עבודה, ללא קשר להצלחה או לכישלון התביעה.

 

לסיכום

קבלת סיוע וליווי מקצועי מחברה למימוש זכויות לקבלת פטור מתשלום מס הכנסה, היא השקעה חשובה בדרך למיצוי הזכויות מול מוסדות המדינה. צעד זה מגדיל מאוד את הסיכוי להשלים את התהליך בהצלחה ולקבל את הפטור המיוחל. במאמר זה הבהרנו גם את נושא העלויות והתמורה עבור השירות המקצועי הזה.

כמה עולה להיעזר בחברת מימוש זכויות לקבלת פטור ממס הכנסה