נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה להעלות את כמות העוקבים באינסטגרם

את מה שהאושיות הבינו ממזמן, אנשי העסקים רק מתחילים להבין עכשיו. הרשת החברתית שבעבר הייתה שייכת לילדות קטנות, כיום הפכה למקור הכנסה עבור הרבה אנשים. איך הם עשו זאת? באמצעות צבירת עוקבים רבים. חלקם אולי עבדו קשה והשיגו בעצמם את העוקבים, אך חלקם גם השתמש בטקטיקת קניית העוקבים.

 

קידום העסק באינסטגרם

אם פעם זו הייתה פייסבוק, היום האינסטגרם היא הרשת החברתית הרחבה ביותר לפרסום וצפייה בתוכן. מיליוני אנשים צופים כל יום ברילס לפי ההעדפות שלהם, ובתוכן שמעלים האנשים שהם עוקבים אחריהם. כדי להצליח לשווק את עצמך באינסטגרם ולהגדיל את הפרסום, יש צורך להגדיל את מספר העוקבים וליצור פלטפורמה שבה הרבה אנשים חשופים למידע שאתה משתף.

 

איך עושים זאת?

הדרך הפשוטה ביותר היא קניית עוקבים דרך חברות מקצועיות. כפי שניתנת קניית לייקים בפייסבוק, גם קניית עוקבים משרתת את אותה מטרה, והיא הגדלת הפרסום. העוקבים הללו שתרכשו יהיו חשבונות פעילים אמיתיים שיראו תנועה בחשבון שלכם, יעשו לכם לייקים על הפוסטים ויכתבו תגובות.

למה זה חשוב? כדי להצליח להרוויח מהאינסטגרם, מבין כל האנשים בשוק, צריך לבלוט ולהגיע לכמה שיותר אנשים. שיתופים ותגובות יעזרו לדף שלך להגיע לקהל רחב יותר. לא פעם האינסטגרם מציע לנו לעקוב אחרי חשבון שהחברים שלנו עוקבים אחריו או שנראה לו שיעניין אותנו. מה שגם, כמות גדולה של עוקבים מייצרת אמינות בחשבון ותגרום לאנשים לסמוך עליך ועל המוצר שאתה משווק.

דרך נוספת – איך להעלות עוקבים באינסטגרם – היא כמובן עבודה ארוכה ומפרכת. העלאת תוכן כל יום, שיתוף, ושיווק. ולהתפלל שהתוכן יביא עניין לאנשים ושבסוף זה יתפרסם לקהל הרחב. אך, זה יכול לקחת הרבה מאד זמן שבו לא תראו רווחים מהעסק.

 

בואו נדבר עסקים – כמה זה יוצא לי?

לקניית עוקבים באינסטגרם יש כמה פרמטרים. ראשית, כמו כל דבר בעולם, זה תלוי לאיזו חברה תפנו. לא כל חברה תציע לכם אותו מחיר וכדאי לעשות גם סקר שוק. שנית, הדבר משתנה ביחס לכמות העוקבים שתרצו. ככל שהכמות גדלה, כך קטן המחיר פר עוקב. ושלישית, איזה סוג עוקבים הייתם רוצים שיהיו לכם? עד כמה המעורבות בחשבון גדולה?

באופן כללי, ניתן להגיד ש-50 עוקבים פעילים יעלו כ-40 שקלים סך הכל, וניתן יהיה לקנות גם 100 עוקבים ב-60 שקלים. הוצאה קטנה לעומת התמורה, שכן אושיות אינסטגרם מרוויחות הרבה כסף עבור הפרסום שהן עושות ואף הרבה מתנות מהחברות שהן עובדות איתם. ואנשי עסקים מקבלים המון לקוחות מהרשת שמוכנים לקנות את המוצרים שהם מוכרים.

 

לסיכום

קניית עוקבים באינסטגרם היא המקפצה הראשונה לעבר בניית עסק משגשג ברשת. סכום הרכישה, שמשתנה מחברה לחברה, הוא כעין וכאפס לעומת הרווחים שאתם יכולים לגרוף אם תצליחו למנף את העסק שלכם.

כמה עולה להיכנס למשחק פוקר
כמה עולה להיכנס למשחק פוקר

עלויות הכניסה למשחק פוקר יכולות להשתנות באופן משמעותי, ותלויות במספר גורמים. המאמר יפרט כמה עולה להיכנס למשחק פוקר ומהם

מדבקות זכוכית
כמה עולות מדבקות לזכוכית?

מדבקות זכוכית הפכו בשנים האחרונות לפתרון פופולרי ומרשים הן לעיצוב והן לצורך פונקציונלי. הן זמינות במגוון רחב של עיצובים,

עלות חוקר פרטי
כמה עולה חוקר פרטי לפי שעה

אנשים פונים לחוקרים פרטיים כאמצעי לפתור עניינים מורכבים ורגישים, שבהם נדרשת מומחיות, מקצועיות, שיקול דעת וגישה למשאבים מיוחדים. ניתן

ארונות בעיצוב אישי
כמה עולים ארונות בעיצוב אישי?

בכל הנוגע לארגון החפצים שלנו ויצירת מרחב מחיה הרמוני, ארונות בגדים ממלאים תפקיד משמעותי בהבטחת הפונקציונליות והאסתטיקה. בעוד שלארונות