נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה להשכיר משרדים בהוד"ש?

כשמדברים על השכרת משרדים, צריך לדעת שמדובר בשוק, שכמו הרבה שווקים אחרים, עבר מספר שינויים בשנים האחרונות, ובאופן כללי אפשר לומר שלא היה כל כך יציב, החל מהקורונה, ועד האינפלציה שהחלה לטפס בשנה וחצי האחרונות בכל העולם, משפיעה על עליות הריבית, וכתוצאה מכך על מחירי השכרות המשרדים. אז כמה יעלה להשכיר משרדים בהוד השרון? איך אני בוחר את העסקה הטובה ביותר? כל הפרטים ממש כאן.

 

כמה מילים על מחירי משרדים

קשה להעריך מחירים של השכרות משרדים. יש לכך הרבה משתנים, אם זה המיקום בהוד השרון, קרוב לרכבת או לתחבורה ציבורית, או באחד מאזורי התעשייה המרכזיים, כמו למשל אזור התעשייה נווה נאמן. בנוסף, יש משמעות גדולה לסוג המשרד. זה יכול להיות קומת משרדים שלמה, המאפשרת בניית open space מפואר.

ויכול להיות משרדים שמתאימים יותר כקליניקות למומחים, רופאים, פסיכולוגיים, או מטפלים מכל סוג שהוא. כאלה יש לא מעט בהוד השרון, והאופציות להשכרה כנראה תהיינה יותר באזור מרכז העיר. בנוסף, אפשר לשכור חדרי משרדים קלאסיים, למשל, קומה הכוללת מספר משרדים, המיועדים לאחד או שניים, חדרי ישיבות גדולים – כל מה שלמשל משרד עורכי דין דורש.

לשכור משרדים

אז מה המחירים?

כאמור, טווח המחירים גדול מאוד, החל מ7,500 ₪ למשרד לחודש, משרד הכולל 85 מ"ר, בבניין א.מ.י הצפוני, מגדל יוקרתי יחסית במיקום מעולה, באזור התעשייה. לעומת זאת מתחם של 4 קליניקות, המתפרש על שטח של 100 מ"ר, באזור כיכר המושבה בהוד השרון, יכול לעלות 2,500 ₪ בלבד. הז'אנר של חדרי ישיבות, מושכר ב600 ₪ ליום לחדר ישיבות ביתי ומזמן, הכולל כמובן גישה לאינטרנט, ואופציה לסידור גמיש בתוכו.

יש אופציה גם להשכיר לשעה, וזה יעלה לכם באזור ה80-100 ₪. אופציה נוספת, השכרת קומת משרדים, הכוללת 5 משרדים, שכל משרד 11 מ"ר, בקומה 11, כמובן עם נוף, עם אזור משותף, פינת המתנה, עמדת מזכירות, ומטבחון, קלאסי למשרד רו"ח קטן – כל זה יעלה לכם 4,500 ₪.

 

ירידות המחירים בשנה האחרונה

שימו לב שהמחירים הרשומים פה אולי נשמעים קצת יקרים, אבל בשנה האחרונה, כאמור, מאז עליית האינפלציה והעלאת הריבית, המשבר בהיי טק, ובאופן כללי, ההתייקרות במשק, ישנו גם משבר בעולם השכרת המשרדים, ורבים מבעלי המשרדים משכירים אותם ב40% פחות מלפני חצי שנה. מה זה אומר? שהאפשרויות שלכם הרבה יותר טובות עכשיו, בטח יותר ממה שהיה לפני כחצי שנה, וזו בדיוק אולי ההזדמנות להיכנס לעניין, אחרי שהבנתים כמה עולה להשכיר משרדים בהוד השרון.

בכל מקרה, לפני שאתם שוכרים משרדים, כמובן כדאי מאוד להתייעץ עם אנשי מקצוע המבינים בתחום, אם זה עורך דין לענייני נדל"ן, שמאי מקרקעין, רואה חשבון, מתווך דירות או משרדים. בקיצור, כל איש מקצוע שאתם יכולים להעלות על דעתכם. למידע נוסף ותיאום סיור לחצו כאן

כמה זה עולה

כמה עולה לעצב בית חדש

עיצוב בית חדש הוא תהליך מורכב, עמוס ולעיתים מלחיץ וארוך במיוחד. רדי לעשות אותו בחכמה, מבלי להפריז בהוצאות, ולקבל

כמה עולה להיכנס למשחק פוקר
כמה עולה להיכנס למשחק פוקר

עלויות הכניסה למשחק פוקר יכולות להשתנות באופן משמעותי, ותלויות במספר גורמים. המאמר יפרט כמה עולה להיכנס למשחק פוקר ומהם

מדבקות זכוכית
כמה עולות מדבקות לזכוכית?

מדבקות זכוכית הפכו בשנים האחרונות לפתרון פופולרי ומרשים הן לעיצוב והן לצורך פונקציונלי. הן זמינות במגוון רחב של עיצובים,