נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה להשכיר ציוד לחתונה באוויר הפתוח

הקמה של חתונה זה לא עניין של מה בכך. שכן, זה ידוע שמדובר באירוע שמצריך ידע מעמיק בתחומים, בירור בנוגע למספר המוזמנים וכמובן שגם יש צורך בהיכרות מעמיקה עם העלויות השונות שעשויות לבוא לידי ביטוי. יצאנו לבדוק את העלויות של השכרת ציוד לחתונות שמתקיימות באוויר הפתוח וחזרנו עם עלויות של ציוד שאתם כנראה תצטרכו. הישארו אתנו ותגלו את כל הפרטים שיקלו עליכם בחישוב ההוצאות הכולל של האירוע.

 

תכירו קודם כל את אלו שסייעו לנו לכתוב את המדריך

רגע לפני שנציג בפניכם את כל הפרטים אודות העלות של השכרת ציוד לחתונה, חשוב שנציין בפניכם מי הם האנשים שסייעו לנו בכתיבת המדריך. שכן, הפעם, החלטנו לכתוב את המדריך תוך ליווי מטעם מי שיודעים דבר או שניים בנושא. מדובר בעצם בזוגות שהתחתנו בשנה האחרונה והם יודעים בדיוק כמה הם שילמו על כל פריט. ערכנו רישום מסודר וחישבנו את ממוצע המחירים הכולל, כדי שתוכלו לדעת מהם הסכומים שאתם צפויים להוציא על 3 פריטי ציוד נפוצים:

  • גנרטור
  • חופה ניידת
  • תאורה

 

כמה יעלה לכם להשכיר גנרטור לחתונה באוויר הפתוח?

בחרנו להתחיל דווקא בהשכרה של גנרטור פשוט כי מדובר בפריט ציוד הכרחי שלפעמים אפשר לשכוח ממנו. אז אם זו הפעם הראשונה שאתם עורכים אירוע בטבע, כדאי שתכירו את האתר פאזה שמעמיד לרשותכם גנרטורים בגדלים שונים ובמחירים משתנים. כמה מאלו שסייעו לנו בכתיבת המדריך ציינו כי השכירו דרך האתר את הגנרטורים לחתונה. ממוצע המחירים שכולם שילמו הגיע ל – 250 ₪ לגנרטור אחד.

 

כמה יעלה לכם להשכיר חופה ניידת לחתונה באוויר הפתוח?

אם אתם מתכננים לקיים חתונה במקום שאין בו חופה, תצטרכו לערוך חיפוש אחר חופה ניידת להשכרה. נציין בפניכם כי גילינו שיש עולם שלם מאחורי האפשרות הזו. שכן, יש מגוון רחב של חופות מיוחדות. כך שאתם יכולים לבחור את זו המתאימה לכם ביותר. העלות משתנה בהתאם לגודל ולעיצוב של החופה. הזוג שהשכיר את החופה הזולה ביותר שילם 300 ₪ והיו מי ששילמו גם 1000 ₪ ויותר.

 

כמה יעלה לכם להשכיר תאורה לחתונה באוויר הפתוח?

כשיצאנו לבדוק את העלות של התאורה, חשבנו שנקבל מחירים בטווח די דומה, אבל התברר לנו שהעלות משתנה בהתאם לגודל האירוע, למספר המשתתפים ולמרחב הקיים. כך שהעלות על תאורה יכולה להתחיל באלפי שקלים בודדים והיא יכולה גם להגיע לסכומים גבוהים יותר. העלות תהיה נמוכה יותר ככל שתבחרו להתחתן באזור בעל שטח קטן יותר.

 

לסיום

עכשיו אתם יודעים כמה אתם צפויים לשלם פחות או יותר על ציוד לחתונה באוויר הפתוח. כך שכעת, נותר לכם רק לבחור איזה ציוד דרוש לכם וליצור קשר עם חברות שעוסקות בתחום. נאחל לכם בהזדמנות זו שתמצאו את הציוד הטוב ביותר במחיר טוב.