נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה להשכיר קרוואן התארגנות להפקה

כשיש הפקה, חייבים לשכור קרוואן להתארגנות, זאת מפני שאי אפשר לתת לשחקנים להתארגן בשטח הפתוח ולא תמיד יש בלוקיישן חדר.

לכן חשוב לחשוב על הפרוצדורה זמן מה לפני הוצאת ההפרה מהכוח אל הפועל.

אנחנו פה כדי לתת לכם מידע על השכרת קרוואן התארגנות להפקה, כדי שלא תתקעו עם משימה חשובה זו.

 

היתרונות של קרוואן

היופי בקרוואן זה שהוא כמו חדר, אבל ניתן לנוע איתו ממקום למקום. כך, בכל מקום שבו תרצו לעשות הפקה, גם אם זה באמצע יער בשום מקום, תוכלו לשכור קרוואן להפקה אשר ישמש אתכם לכל אורך ימי הצילומים.

היתרון הנוסף בקרוואן הוא הדינמיות שלו. תוכלו להעביר אותו ממקום למקום במהלך הצילומים, כך שאם ביום הראשון אתם מצלמים בצפון הארץ, ובמקום השני בדרום, תוכלו לנייד את כל דברים ההתארגנות – החל בבגדים וכלה באיפור מבלי להסתבך.

מהסיבות הללו, ועוד שלל סיבות נוספות, כמעט כל הפקה בארץ כיום משתמשת בקרוואן להפקה. בהפקת גדולות אפילו משתמשים במספק קרוואנים.

 

מה מיוחד בקרוואן הפקה

לא כל קרוואן יכול להיות קרוואן הפקה. צריך שיהיה בו מקום לכל הדברים הדרושים – לבגדים, לאיפור, ובאופן כללי להתארגנות של אנשי ההפקה. אם הקרוואן יהיה קטן מדי, הוא לא ישרת את התכלית שלשמה נועד, וסתם יהפוך להיות מחסן ציוד במקום להיות מקום ארגון לאנשים המשתתפים בהפקה.

 

כמה עולה להשכיר קרוואן התארגנות להפקה

המחירים של קרוואן התארגנות להפקה כמובן מאד משתנים ותלויים במספר פרמטרים:

  • גודל: גדלי הקרוואנים משתנים. יכול להיות קרוואן שמכיל בן אדם אחד ויכול גם להיות קרוואן שיכול להכיל שישה או 7 בני אדם.
  • יוקרה: יש קרוואנים פשוטים, בהם אין שום דבר חדיש. מנגד, יש קרוואנים יוקרתיים שממש נראים כמו חדר הפקה במידה וההפקה הייתה מצולמת באולפן הקלטות גדול.
  • זמן: אם אתם מצלמים ליום אחד יגבו מכם יותר כסף ליום מאשר אם אתם מצלמים כל יום במשך חודש. ככל שזמן הצילום ארוך יותר, כך הגמישות בתפקיד תהא גבוהה יותר.

לסיכום, המחיר הנע בין 200 שקלים ליום לבין 1200 שקלים ביותר. הטווח מכיל בתוכו את הסוגים השונים של הקרוואנים השונים שמוצעים להפקות. כל אחת יכולה לבחור את הקרוואן אותו היא רוצה בהתאם לתקציב שלה ולצרכים שלה.

 

מקום מהימן

השכירו את הקרוואן ממקום מהימן, אשר אתם רואים שיש לו תיעוד באינטרנט. כך, במקרה של תקלה, יהיה לכם מענה ומי שיעזור לכם. אתם לא רוצים שהבעיה שלכם בזמן צילומי ההפקה תהיה קשורה בהתעסקות לוגיסטית הקרוואן ההתארגנות במקום למקד את כל תשומת הלב שלכם בהפקה שאתם עובדים עליה זמן כה רב.

שאלו אנשים אחרים שעשו הפקות היכן השכירו קרוואן – אל תהססו להתייעץ כדי שתגיעו למשכיר טוב!