נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה להתאים משקפיים מולטיפוקל מותאמות אישית?

מתכננים לרכוש משקפיי מולטיפוקל? בואו נעשה קצת סדר.

עדשות מולטיפוקל הנם עדשות מיוחדות הכוללות בתוך העדשה שלושה מצבים אפשריים המשפרים את איכות הראייה ומקלים על איכות חיינו. כשמן כן הן:

 מולטי = הרבה. פוקל = מוקד.

אז אם אתם מרכיבים משקפיים, יצא לכם בטח לשמוע ולא פעם את המונח משקפיי מולטיפוקל, אז למי זה מתאים?

מתי מומלץ לרכוש כאלה?

וכמה יעלה לנו כל התענוג בהתאמה אישית לרמת הראייה והצורך שלנו?

 

משקפיי מולטיפוקל

אז מה מיוחד כל כך במשקפיי מולטיפוקל ובמה בעצם הן שונות מזוג משקפיים רגיל?

משקפיי מולטיפוקל משפרות עבורנו את הראייה במספר מוקדים שונים:

1.קרוב.

2.רחוק.

3.מרחק ביניים.

כך שאם יש לכם צרכים שונים במשקפיי הראיה שלכם, היתרון המשמעותי של העדשות הייחודיות, הוא החיסכון והנוחות הניכרת לעין בכל תחום בחיי היום יום, בין אם זה בנהיגה, בעת קריאת ספר, צפייה בטלוויזיה, ואפילו הגלילה היומית בהודעות באייפון.

אז נכון משקפיים מולטיפוקל מחיר מושפע מהמון גורמים בהתאם לייחודיות המוצר ובהתאם להתאמה האישית.

 

התאמה אישית

לאחר שגילינו את ייחודיות עדשות המולטיפוקל, חשוב שנבין עד כמה ההתאמה האישית לכל לקוח קריטית בבחירת המשקפיים. כשמדובר בעדשות מולטיפוקל, מדובר בתהליך המתקיים כמו תפירה אישית של בגד על פי מידות גוף ספציפיות. ולכן, העדשות מותאמות לכל אחד לפי הנתונים הספציפיים שלו, סדר היום שלו, גיל, תחביבים, ואפילו המקצוע שבו הוא עוסק. כל אלו ועוד משפיעים על הראייה ועל סוג המיקוד שהעדשה תתן ללקוח.

העובדה שמדובר במוצר אישי וייחודי לכל אחד בנפרד, הופכות את כל העסק ליקר יותר באופן משמעותי.

אז כמה יעלה לנו כל התענוג?

 

עלויות ומחירים

בשל היתרונות הרבים שעדשות מולטיפוקל מספקות עבורנו לעומת עדשות רגילות, המחיר יהיה בהתאם.

מחיר התחלתי של עדשות מולטיפוקל מותאמות באופן אישי לרוב יתחיל מ700 ₪ עבור המשקפיים הבסיסיות ביותר, ויגיע למחיר של 4,000 ₪ עבור זוג משוכלל יותר.

חשוב להדגיש שמגוון סוגי העדשות הינו רחב למדי ודואג להתחדש כל פעם לפי החידושים הטכנולוגיים. כך שגם המחיר הוא רחב מאוד ולעיתים יכול להגיע גם ל8,000 ₪ שתאלצו להוציא עבור המוצר.

כמובן שטווח המחירים משתנה תמיד בהתאם לסוג הציפוי, עובי העדשה, סוגי היצרן, ובגרסה הטכנולוגית המשייכת את העדשות לדור ישן יותר (1000-4000 ₪ ) לבין יותר חדש ומשוכלל יותר (4,000-8,000 ₪ )

 

סיכום 

אז כן, עדשות מולטיפוקל הן מוצר מדהים שמשדרג את איכות חיינו ומתחדש כל פעם בכדי להקל על איכות הראייה היום יומית שלנו. כמובן שבהתאם להתחדשות, גם המחיר עולה ביוקר.

יש גורמים מגוונים שמשפיעים על המחיר, וכמובן גם על טיב הראייה שלנו, לכן חשוב לקבל חוות דעת מקצועית מאופטומטריסט שיבין את הצורך שלנו במשקפיים ויעזור לנו לקבל את ההחלטה הטובה ביותר.

מדרסים אורטופדיים
כמה עולים מדרסים אורתופדיים?

מדרסים אורטופדיים, הידועים גם בתור תוספות אורתופדיות או מדרסים לנעליים, הם מדרסים מעוצבים במיוחד המספקים תמיכה ויישור לכפות הרגליים.

כמה עולה משאבת חלב
כמה עולה משאבת חלב?

אם נכנסתם לקרוא את המאמר הזה, זה אומר שמגיע לכם מזל טוב! בקרוב תינוק או תינוקת חמודים הולכים להצטרף