נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה להתקין ג'קוזי בבית?

אנשים רבים לא יודעים, אך כבר מזה 10 שנים שלא צריך לנסוע עד לצימר כדי לשבת בג'קוזי. בזכות מבחר ג'קוזים ענק שהגיע לארץ במהלך השנים האחרונות של אמבטים ביתיים לרחצה – מה שאנו קוראים לו ג'קוזי, הפכו לנגישים יותר למשקי בית בישראל. הכתבה הקרובה תדבר על עלויות ההתקנה של ג'קוזי לבית, בין עם בגינה או בתוכו, ומה ההתקנה כוללת. סקרנים?

 

בחירת המיקום בבית

שלב זה לא עולה כסף במידה ואתם עושים זאת בעצמכם, אך במידה ותתייעצו עם קבלן מבצע של העבודה או מהנדס תשתיות, כנראה שתגבה מכם עלות במחיר שעתי של ייעוץ. התקנת ג'קוזי בתוך הבית תחייב אתכם להתאים את שטח ההתקנה, וזה אומר שיהיה צורך להרים בלטות, לחשוף תשתיות חשמל ולכסות לאחר מכן. יש לציין, שישנם ג'קוזי היום שלא מחייבים חפירה בריצוף הבית מאחר והם גדולים יותר, ואלו יהיו מומלצים ביותר לשטח הפתוח בבית; כמו הגג או הגינה.

 

חשיבות איכות הג'קוזי

במידה ובחרתם באופציה החיצונית להתקנת הג'קוזי בבית, כל מה שעליכם לעשות הוא להזמין את הג'קוזי המועדף עליכם ולהמתין. חשוב לבחור ג'קוזי איכותי שילווה אתכם לאורך שנים כיום ג'קוזי לגינה לא מחייב שום הכנה מיוחדת מבחינת חיפויי עץ, חפירה בקרקע או כל המשתמע מכך כל דבר מעבר לג'קוזי הוא אך ורק בהיבט הדקורטיבי ולא בהיבט הטכני.

 

הכנות חשמל

ג'קוזי מצריך לא מעט חשמל בזמן ההפעלה שלו, יהיה צורך להכין נקודת חיבור לחשמל עם חיברו היתלת פאזי – חיבור חשמלי מאסיבי שעביר חשמל במהירות ובעוצמה גבוהה על ידי 3 פאזות. עלות עבודה זו היא תלויה לגמרי באיכות העבודה של החשמלאי שאותו תזמינו לביצוע העבודה. המחיר יכול להתחיל ב- 700 ₪ בלבד אך בהתאם למצב בשטח, המחיר יכול להגיע גם ל- 2,000 ₪ וצפונה.

 

דאגות נוספות

הדבר המרכזי שצריך לדאוג לו הוא הבידוד לחשמל בסביבת הג'קוזי. מים חמים משפריצים לכל עבר וחשמל חשוף יכול להוות סיכון לכל מי שרוחץ בו. בידוד לחוטי החשמל והגנה על חיבורי החשמל יכולים למנוע אסון גדול. דבר נוסך שיש לקחת בחשבון בעלויות הוא נפח הג'קוזי וכמה מים צריך למלא בו. גם הבידוד של הג'קוזי חשוב מאוד שישמור על חום המים ובכך נוכל לחסוך בהוצאות החשמל, ניתן להזמין ג'קוזים שונים בהתאם לכמות האנשים שצפויים לרחוץ בו וכך ישתנה גם נפח המים.

 

קדימה להזמין

אם נשקלל את כך הנתונים שרשומים כאן לפנינו, חשוב מאוד שתלכו לאולמות התצוגה תכנסו לג'קוזי ותתנסו בכל הסוגים בכדי שתוכלו לבחור נכון. לפעמים הג'קוזי האיכותי יכול להיות שיחסוך לכם עוגמת נפש והוצאות כספיות בעתיד. העלויות שלו יכולות להשתנות בהתאם לגודל שלו, מיקום הג'קוזי והצורך בעבודות חשמל. אז קדימה! בגדי ים וקדימה לשכשך.

כלי גינון
כמה עולים כלי גינון?

היום ניתן למצוא בשוק מבחר רחב של כלי גינון שונים, המגיעים בטווח רחב של מחירים. כל אחד יכול לבחור

כמה עולה לעצב גינה בעצמך

עיצוב גינה משלך יכול להיות דרך מספקת וחסכונית ליצור חלל המשקף את הסגנון האישי שלך ומתאים לצרכיך. בעוד שכירת

כמה עולות שידות
כמה עולות שידות?

כשאתם מחליטים לקנות שידות לבית שלכם, חשוב לקחת בחשבון את התקציב שאתם מוכנים להקדיש לכך וכן את התכונות שאתם

כמה עולה מטבח בהתאמה אישית
כמה עולה מטבח בהתאמה אישית?

המטבח הינו החדר המרכזי בבית ואחד הגורמים העיקריים להתנהלות של הבית הסובבת סביבו: הכנת האוכל, זמני הארוחות, האווירה שהוא

כמה עולה מפסק חכם לבית חכם
כמה עולה מפסק חכם לבית חכם

מפסק חכם הוא הדרך האולטימטיבית להפוך כל מכשיר בבית לחכם. הודות למפסק פשוט, תוכלו לשלוט במזגן, במכונת הכביסה, בדוד