נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה לילה אחד בוילה עם בריכה?

וילה עם בריכה להפקת אירוע חד פעמי היא רעיון נהדר כשרוצים לחגוג אירוע מקורי, מעניין, מסעיר ומרשים. המאמר יפרט כמה עולה להשכיר לילה בווילה עם בריכה לבילוי המושלם.

 

מה קובע את מחירה של הווילה?

מחיר של וילה להשכרה יכול לנוע בין 450-1,500 ₪ ללילה בהתאם לגודל ולמתקנים שהיא מציעה לחוגגים. הפרמטרים שקובעים את מחיר הווילה הם המיקום שלה, הגודל וההשקעה. כלומר, וילה עם בריכה תעלה יותר מאשר וילה ללא בריכה.

בנוסף, וילות עם בריכה כוללות בדרך כלל גם ג'קוזי, מיטות שיזוף, פינות ישיבה מהודרות, חצר גדולה, פינת ברביקיו, אזור לבר, שולחנות וכיסאות. בתוך הווילות יש מיזוג אוויר, סלון מרווח, רחבת ריקודים, חדרי שינה, חדרי אמבטיה יוקרתיים ומטבח מאובזר.

ככל שהווילות כוללות שירותים כמו ערכת קריוקי, מערכת הגברה, מסכי לד, משחקי מחשב, שולחנות משחק ואטרקציות נוספות ברור שהן מושקעות יותר. מצד שני, הן יחסכו לכם הוצאות על אטרקציות אחרות ולכן המחיר שלהן משתלם יותר. לפיכך, ככל שהווילות מושקעות יותר כך הן יעלו יותר אך הכול יהיה תחת קורת גג אחת.

 

למה דווקא וילה עם בריכה?

וילה עם בריכה מתאימה לכל עונות השנה. בחורף הבריכה מחוממת ובקיץ היא קרירה. האורחים שלכם ייהנו משחייה, משחקי בריכה, שיזוף, שעשועים ובעיקר מנוחה. אין יותר כייף מלרקוד סמוך לבריכה עם משקה מרענן ביד וליהנות מהאווירה הפסטורלית ביום או בלילה.

במקום לעשות מסיבת בריכה במקום בו תצטרכו להשכיר ציוד נוסף או להזמין שירותים של מציל ולשלם על קייטרינג מפואר, תוכלו לעשות זאת בקטן. ניתן להזמין בין 20-150 אורחים ולחגוג בפרטיות עד השעות הקטנות של הלילה מבלי לדאוג שמרעישים מדי או שהאורחים שותים הרבה מדי. חלק מהאורחים יוכלו ללון בווילה למשך הלילה ולקום בבוקר רעננים ולנהוג חזרה בשלום לביתם.

 

איך תבחרו וילה עם בריכה?

החיפוש אחר הווילה האולטימטיבית לא צריך להיות מסובך כעושים אותו במקום אחד. כלומר, לא צריך לשוטט בין כל אתרי הווילות ברשת ולחפש וילה עם בריכה. ניתן להקליק על הקישור villaonline ולסנן את החיפוש לפי קטגוריה, סוג הווילה, האזור הרצוי, המחוז והיישוב ותוך שניה לקבל את התוצאות הדרושות.

באתר גם ניתן לקרוא המלצות וחוות דעת של גולשים אחרים ולהתרשם מהמראה של הווילה, השירותים שהיא מעניקה, המחיר ופרטים נוספים. לפני שאתם מתחילים לחפש וילה עם בריכה, מומלץ לדעת כמה משתתפים יהיו באירוע שלכם ולבחור בווילה מרווחת המותאמת לכמותם.

בנוסף, בדקו עם בעלי הווילה אם יש להם ביטוח צד ג' לאורחים, האם יש ביטוח אם שוברים ציוד בווילה, באילו מתקנים וחללים אפשר להשתמש חופשי ובאילו לא, האם אתם או בעלי הווילה אחראים על הניקיון שלה לאחר המסיבה וכד'. ככל שיהיו לכם יותר פרטים כך לא יהיו הפתעות.

17