נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה לימודי אנגלית לילדים לאחר בית הספר?

אתם רוצים לוודא שהילד שלכם יידע אנגלית טוב ושיקבל יותר שעות ממה שמציע בית הספר, לכן תצטרכו להשקיע בלימודי אנגלית לאחר שעות בית הספר, במיוחד אם מעבר למדינה דוברת אנגלית נמצא באופק שלכם.

ישנם מורים פרטיים, חוגים פרונטליים, וחוגים מקוונים במגוון מחירים.

מורים פרטיים

עלות לימודי אנגלית לילדים בשיעור פרטי תנוע בין 60 ל – 180 שקלים לשיעור.

 

המחיר יושפע ממספר פרמטרים:

פרמטר הסבר
מיקום גאוגרפי מחיר שיעור באיזור מרכז הארץ יעלה יותר. לעומת זאת מחיר שיעור בפריפריה או בדרום ובצפון הארץ יהיה כנראה נמוך יותר.
בבית התלמיד או בבית המורה מורים רבים ייקחו מחיר גבוה יותר אם יצטרכו להגיע לבית התלמיד בגלל עלויות נסיעה וזמן. אחרים יעדיפו ללמד בבית התלמיד ולכן המחיר לא יעלה.
מי המורה? אם המורה הוא תלמיד תיכון או סטודנט מחיר השיעור יהיו בחלק הנמוך יותר בטווח בניגוד למורה מקצועי שייקח מחיר גבוה יותר.
קבוצה קטנה מול תלמיד בודד ישנם מורים שיהיו מוכנים ללמד קבוצה קטנה של תלמידים. המחיר יהיה נמוך יותר לעומת המחיר לתלמיד בודד.

 

חוגים פרונטליים

כמו המורה הפרטי, גם חוגים יושפעו ממיקום גאוגרפי. חוג אנגלית במרכז הארץ יעלה יותר לעומת חוג אנגלית בצפון, בדרום או בפריפריה. לרוב יהיה מדובר במפגש שבועי, כלומר כארבעה מפגשים בחודש ובקבוצות קטנות. בין היתר יושפע המחיר מכמות התלמידים בקבוצה ומאורך השיעור (אורך השיעור בחוג יכול לנוע מ – 45 דקות ועד שעה וחצי) המחירים יכולים להתחיל מכ – 400 שקלים בחודש.

 

חוגים מקוונים

בחוגים מקוונים כל מה שצריך זה מחשב וחיבור לאינטרנט. ישנם חוגים מקוונים שיצריכו התקנה של תוכנה כזו או אחרת על מנת להעביר את החוג בעוד אחרים יעבירו את החוג באתר האינטרנט של החוג. בחוג מקוון המחיר יושפע בעיקר מאורך השיעור. המחירים יכולים מ – 200 שקלים לחודש כאשר יש ארבעה מפגשים בחודש. ישנם אתרים שיציעו מנויים לכמות מסוימת של שיעורים עם כ – 2 שיעורים בשבוע ועלות של בין 25 ל – 30 שקלים לשיעור. בנוסף, ישנם אתרים שיציעו לימוד עם מורים דוברי אנגלית, לימוד בשיטה זו יעלה את המחיר לשיעור.

 

לסיכום

אם אתם רוצים שלילדים שלכם תהיה אנגלית טובה יותר, או שאתם עוברים למדינה דוברת אנגלית ואתם חייבים שלילדים שלכם תהיה אנגלית טובה יותר, אז תצטרכו להשקיע בלימוד אנגלית לאחר בית הספר. ישנן מספר דרכים להשיג מטרה זו. מורים פרטיים יעלו לכם בין 60 ל – 180 שקלים לשיעור תלוי במיקום הגיאוגרפי שלכם, מי המורה, מיקום השיעור עצמו והאם מדובר בקבוצה קטנה או שיעור פרטני. גם חוגים פרונטליים יושפעו מהמיקום הגיאוגרפי שלכם ועלותם יכולה להתחיל מכ – 400 שקלים בחודש. לעומת זאת, חוגים מקוונים יהיו לרוב זולים יותר, ויכולים להתחיל מכ – 200 שקלים בחודש.

כמה עולה ללמוד תיווך נדלן
כמה עולה ללמוד תיווך נדל"ן?

לימודי קורס תיווך נדל"ן היא אפשרות לפתוח בקריירה מספקת, מהנה, מתגמלת ומעשית. אנשים פרטיים ועסקים קונים, מוכרים ומשכירים נכסים