נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה ליצור פליירים ופוסטרים איכותיים לעסק

מאז ומתמיד ננקטו שיטות פרסום שונות ומשונות על מנת למשוך לקוחות לעסק.

השיטה המוכרת ואחת הוותיקות ביותר, היא כמובן, חלוקת הפליירים ותליית הפוסטרים.

במיוחד בעידן הדיגיטלי, יש צורך בהדפסת פליירים איכותיים ופוסטרים אטרקטיביים.

 

אז למה פליירים?

וכן על אף שהייתה משרה נחשקת בקרב לבני נוער בתחילת דרכם בשוק העבודה, השאיפה היא תמיד ליצור פלייר שיישאר עם הלקוח מעבר לכמה מטרים עד הפח הקרוב. בשביל זה יש צורך ביצירת פליירים איכותיים. עסקים רבים, בעיקר ברמה המקומית, משתמשים בפליירים שכן מדובר בשיטה נוחה להפצת המידע הרלוונטי לעסק, כזו ששלטה בעולם הפרסום עד שהגיע איזה אחד, האינטרנט. פלייר שמעוצב נכון עשוי לעשות את העבודה כמו מודעה מקוונת, ועלותו נמוכה יותר בצורה משמעותית.

 

עלויות הדפסת פליירים

כאמור, פנייה לשיווק ופרסום באמצעות פליירים תהיה אפשרות נוחה מאוד מבחינת עלויות. בהתחשב בעובדה שרוב העסקים המשתמשים בפליירים הם מקומיים, ניתן להדפיס כמות מכובדת של פליירים במאות שקלים בלבד. מחירו של הפלייר ייקבע על ידי גודלו וכמות היחידות הרצויות. לדוגמה, הדפסת 1,000-2,000 יחידות כשכל יחידה היא דו צדדית, תעלה באזור 250-300 שקלים בלבד. זוהי עסקה משתלמת ביותר לעסק עם קהל לקוחות מצומצם.

 

פוסטרים- תמיד היו, תמיד יהיו

בניגוד לפליירים בהם עסקנו קודם לכן, פוסטרים להדפסה הם בגדר בני אלמוות בתחום הפרסום. נצחיותם לא מוטלת בספק, שכן הם היו כאן לפרסום להקות משנות ה-50, הם כאן לצרכי תעמולת בחירות במשך עשורים רבים, ואנו פוגשים בהם בכל רמזור, צומת, כנס או אפילו מרכז מידע מחוץ לקופת חולים. נראה שאין להם תחליף, ועסקים רבים צריכים אותם, קטנים כגדולים, ממכולת ועד משרד ההפקות הגדול בארץ.

 

עלויות פוסטרים להדפסה

פוסטרים חייבים להיות כאלה המושכים את העין, ומומלץ לעצבם בקפידה כדי לוודא שקהל היעד יימשך אליהם מייד. פוסטרים יתומחרו בדרך כלל לפי גודלם וצבעם, שכן ניתן להדפיסם בגודל A3 לצורך תלייה על לוח מודעות שכונתי, דרך גודל של גיליון מלא על סטנד בכניסה לכנס במקום העבודה, ועד לגדלים גדולים במיוחד לתלייה על קירות תחנת האוטובוס הקרוב לביתכם. חשוב לציין כי מקומות רבים ייגבו תוספת תשלום של עיצוב מיוחד שייקר את הרכישה. רכישת פוסטר, למשל בגודל 70×100 ס"מ, הנחשב לסדר גודל גדול, יכול להגיע ל80-90 שקלים ליחידה, כאשר תוספת עיצוב יכול להעלות את המחיר ב-30 שקלים לערך. מכיוון שמדובר בעסק, ולעיתים נדרשת הדפסה של פוסטרים רבים, הדפסת 500 פוסטרים בגודל זה יעלו באזור 1,500 שקלים, לא כולל תוספת עיצוב.

נראה שעל אף השינויים הטכנולוגיים הפוקדים את ימינו חדשות לבקרים, הפליירים המעוצבים והפוסטרים להדפסה כאן כדי להישאר. יש להם יתרונות שלא יסולאו בפז, כמו הגעה אישית ללקוח שלכם בעולם שהולך ונהיה דיגיטלי יותר ויותר. אל תוותרו עליהם.

שירותי IT
כמה יעלה שירות IT לעסק שלך?

העולם שלנו מתקדם בצעדי ענק מבחינה טכנולוגית, ויותר ויותר עסקים מסתמכים במידה רבה על שירותי IT כדי לפעול ביעילות

כמה עולה קורס מקצועי לעסק?

בעלי עסקים רבים יודעים כי עליהם לקחת חלק בקורסים מקצועיים שונים שיקדמו אותם כמה צעדים קדימה. עובדה זו התגלתה

כמה עולה מוצר פרסום לעסק
כמה עולה מוצר פרסום לעסק?

מוצרי פרסום וקידום מכירות עבור עסקים וחברות הפכו להיות חלק בלתי נפרד מאירועי חברה, כנסים, קמפיינים שיווקיים ואף מתנות

כמה עולה מחסן להשכרה
כמה עולה מחסן להשכרה?

הצורך בשטחי אחסון יכול לפגוש אותנו במגוון סיטואציות. בין אם מדובר בתקופה של מעברי דירה, בצורך לאחסן מוצרים עסקיים