נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה לכם הלוואה לרכב חדש

אם הרכב הישן שלכם כבר לא מתפקד, שורד בקושי והפך מסוכן לשימוש, או אפילו אם עוד לא רכשתם את הרכב הראשון שלכם, והגיעה השעה, גם אם עדיין לא חסכתם, יש מה לעשות. בקלות רבה תוכלו לקבל דרך הערוצים השונים, הלוואה לרכב החדש שלכם, כמובן שהלוואה באה עם ריבית, ולכן, עוד לפני שתיקחו הלוואה, חשוב מאוד שתכירו את השטח היטב, ושתבינו מהן האפשרויות שיש בפניכם, וכך תתקרבו צעד נוסף לקראת רכישת הרכב החדש שלכם.

 

מימון רכב חדש

אז הגיעה השעה ואתם מתכננים לרכוש רכב חדש, כך תהיו עצמאיים ללא תלות בתחבורה ציבורית או מוניות. אך לרכוש רכב חדש זו כמות כסף די מכובדת, ולרובנו אין הכסף הזה בצד מחכה לשימוש, לכן יש את הצורך להיעזר בהלוואה לרכב חדש. את המימון תוכלו לקבל מגופים רבים ושונים, עם אחוזי ריבית ופרטים נוספים שחשוב לברר ולדעת מבעוד מועד.

 

מי צריך את זה?

עלויות של רכבים חדשים מתחילות בעשרות אלפי שקלים לרכב לא יד ראשונה, ומגיעות למאות אלפי שקלים לרכב שהוא יד ראשונה. לכן בדרך כלל ברכישת רכב יש צורך בעזרה, מכיוון שזו הוצאה לא קטנה, ופה הגופים שמעניקים את ההלוואות האלו נכנסים לתמונה. ניתן לקחת הלוואה רגילה עם ריבית, ואפילו ניתן לקחת הלוואה עם שיעבוד כמו משכנתא.

 

על ריביות ותשלומים

הריבית שתצטרכו לשלם על ההלוואה תלויה בגורמים רבים, הון עצמי, סוג ההלוואה והגוף עצמו שנותן לכם את ההלוואה.

  • בנקים – אצל בנקים בדרך כלל הריבית נעה בדרך כלל בין שניים לארבעה אחוזים, וכמובן שהריבית מושפעת עוד מהגורמים האחרים, כמו מצבכם בבנק מול חובות עבר וכדומה.
  • יבואני רכבים – בדרך כלל אצל יבואני רכבים לא נותנים הלוואות בסכומים גבוהים מאוד, הרוכש צריך שיהיה לו הון עצמי יחסית גבוה כבר משלו. והרבה פעמים גם ההלוואות לא יהיו תקפות עבור כל הרכבים של אותו יבואן.
  • גופים חוץ בנקאיים – לדוגמא חברות כרטיסי אשראי ודברים דומים. בדרך כלל במקרים כאלו, תצטרכו לעשות שיעבוד של הרכב לקבלת ההלוואה, אך לא תצטרכו ערבים. פה התנאים די דומים לתנאי הבנק, אך כאן המימון בדרך כלל מקבל אישור מהר יותר לעומת הזמן שלוקח לקבלת האישור בבנק.
  • ליסינג – בדרך הזו תוכלו לשלם תשלום חודשי קבוע עבור העסק ממנו אתם רוכשים את הרכב. מדובר בדרך כלל בארבעים אחוזים מהסכום של הרכב שמשלמים בעת הרכישה, ואת שארית הסכום מחזירים מדי חודש, בדרך כלל עד שלוש שנים.

 

למי תפנו?

עכשיו נותרת השאלה לפי תפנו כדי לקבל את ההלוואה, חברות כרטיסי אשראי, יבואנים, ועוד הרבה מהאפשרויות שלפניכם. ההחלטה למי לפנות היא חלק חשוב בתהליך, לכל אחד מהמקומות השונים יש תנאים שונים ומאפיינים שונים, הדבר החשוב שאתם צריכים לעשות לפני הבחירה, זה לברר, לעשות מחקר והשוואה, ולדעת מה ההצעה שמתאימה לכם.