נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה ללדת בבית חולים פרטי? 

מי שביקר לא פעם בבתי החולים הציבוריים, יודע כי יש מחלקות מסוימות שמתמלאות עד אפס מקום. מצב זה מוביל לעיתים לתחושת אי נוחות בקרב מי שמגיעים לקבל טיפול רפואי. עובדה זו גרמה לנו לצאת ולבדוק כמה עולים טיפולים שונים שמתבצעים בקרב בתי חולים פרטיים. הפעם, יצאנו לבדוק נושא מרגש במיוחד – לידות. אנו מזמינים אתכם להישאר אתנו ולגלות כמה עולה ללדת בבית חולים פרטי. 

 

המחירים משתנים מבית חולים אחד לאחר

רגע לפני שנציג בפניכם את האינפורמציה שריכזנו לאחר שבדקנו את הנושא באופן מעמיק, עליכם לדעת כי המחירים משתנים ממקום אחד לאחר. העלות משתנה בגלל קריטריונים שונים, למשל:

  • המיקום של בית החולים
  • האביזרים שנמצאים בחדר הלידה (אם מדובר בחדר לידה טבעי או רגיל)
  • הצורך בניתוחים מורכבים (חלילה)
  • מספר אנשי הצוות שנוכחים בלידה ועוד

כך שחשוב לדעת תחילה כי אין באפשרותנו להציג בפניכם מחירים מדויקים. שכן, אלה משתנים מלידה אחת לאחרת.

 

כמה תשלמו בערך על לידה בבית חולים פרטי?

נשים שילדו בעבר בבית חולים פרטי ציינו בפנינו את המחירים ששילמו. גילינו כי המחיר הנמוך ביותר ששולם על ידי יולדת נע בסביבות ה – 3,000 ₪. במקרים מורכבים שבהם השתתפו רופאים בכירים, היולדות שילמו מעל ל – 4,500 ₪. ראוי לציין כי יש יולדות ששילמו תוספת למחירים אלו, בגלל שהן ביקשו לקבל ליווי מטעם דולה (סייעת לידה) פרטית.

התשלום עבור דולה שכזו צפוי לנוע בין 2,000 ₪ ל – 5,000 ₪. היכנסו לקישור הבא ותגלו את המידע המקיף ביותר בכל הנוגע לשירותים שניתנים ליולדות בעת הגעתם אל בית חולים פרטי בכדי ללדת: https://nashimkorot.org.il.

 

זה לא נגמר פה – יש גם תשלום למלונית

נשים רבות שבוחרות ללדת בבית חולים פרטי (או ציבורי) רוצות לא פעם לקבל את השירות הטוב ביותר. לכן, יש מי שבוחרות לעבור אל מלונית לאחר הלידה. מעבר למלונית צפוי לעלות בסביבות ה – 2,000 ₪ ליומיים. ראוי לציין כי גם פה המחירים עשויים להשתנות בהתאם לקריטריונים שונים.

 

יכול להיות שמגיע לכן החזר

יולדות שמבקשות ללדת בבית חולים פרטי או מי שבוחרות ללכת אל מלונית לאחר הלידה, צריכות לפנות אל הביטוח הפרטי (במידה ויש להן) או אל קופת החולים. שכן, אלו עשויים להעניק להן החזרים משמעותיים ולחסוך להן מאות שקלים (ולעיתים אף אלפי שקלים).

 

השורה התחתונה

עד כאן כל האינפורמציה החיונית שאפשרה לכם לדעת כמה עולה לידה בבתי חולים פרטיים בישראל. בשלב זה יש בידיכם את כל הפרטים, כך שנותר לכם לבדוק באיזה בית חולים תרצו ללדת. זכרו לבחון באופן מעמיק האם תרצו לקבל גם ליווי של דולה או לינה במלונית לאחר מכן, כדי שתוכלו לחשב את ההוצאות שלכם מראש.

כמה עולה להיכנס למשחק פוקר
כמה עולה להיכנס למשחק פוקר

עלויות הכניסה למשחק פוקר יכולות להשתנות באופן משמעותי, ותלויות במספר גורמים. המאמר יפרט כמה עולה להיכנס למשחק פוקר ומהם

מדבקות זכוכית
כמה עולות מדבקות לזכוכית?

מדבקות זכוכית הפכו בשנים האחרונות לפתרון פופולרי ומרשים הן לעיצוב והן לצורך פונקציונלי. הן זמינות במגוון רחב של עיצובים,

עלות חוקר פרטי
כמה עולה חוקר פרטי לפי שעה

אנשים פונים לחוקרים פרטיים כאמצעי לפתור עניינים מורכבים ורגישים, שבהם נדרשת מומחיות, מקצועיות, שיקול דעת וגישה למשאבים מיוחדים. ניתן

ארונות בעיצוב אישי
כמה עולים ארונות בעיצוב אישי?

בכל הנוגע לארגון החפצים שלנו ויצירת מרחב מחיה הרמוני, ארונות בגדים ממלאים תפקיד משמעותי בהבטחת הפונקציונליות והאסתטיקה. בעוד שלארונות

כמה עולה ניקיון משרדים?
כמה עולה ניקיון משרדים?

בתחום העבודה המשרדית, ישנה חשיבות גדולה לרווחתם של העובדים, וחלק עיקרי בכך הוא שמירה על סביבת עבודה נקייה ונעימה.