נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה לעשות טיפול קרטין לשיער מתולתל ובמה זה יסייע?

נשים בעלות שיער מתולתל, תרות לא פעם אחר תכשיר איכותי שיאפשר להן להחליק את השיער במינימום מאמץ, אך מעטות הן אלה שמכירות בו מקרוב. מדריך זה עולה לרשת, כדי להעלות את המודעות לפתרון הטוב ביותר (שלא מצריך החלקה). הישארו כאן ותגלו במה מדובר? מהי העלות של הטיפול? ובמה הוא יסייע לכן?

 

תשכחי מהחלקה – תכירי את טיפול הקרטין

הגיע הזמן להכיר את הטיפול המתקדם שמתאים לנשים מתולתלות שרוצות לקום בבוקר עם שיער חלק ורך כמשי. מדובר במסכה ייחודית שמרככת ומחליקה את קצוות השיער. ניתן להשיג אותה בחנויות המובחרות בבקבוקים עם תכולה של כ – 450 גרם או 1,000 מ"ל לפי בחירתכן. חשוב לציין שיש מגוון רחב של מסכות ולא כולן נחשבות לאיכותיות. מוטלת עליכן האחריות במציאת המסכה שעונה על הקריטריונים הבאים:

  • כוללת חומרים מבוססי מים
  • יש בה מעט פורמלין
  • מכילה קרטין טהור שעוטף את השיערה ומעניק לה שכבת הגנה

כידוע, לכל אישה מתולתלת יש שיער באורך שונה. תרחיש זה מצריך היכרות עם הכמות המומלצת לשימוש. שכן, מריחת כמות שגויה עשויה לפגוע בתוצאה הסופית. נציין בקצרה שנשים בעלות שיער קצר צריכות למרוח כ – 50 גרם מסכה, בעוד נשים בעלות שיער ארוך, צריכות למרוח כ – 70 גרם.

טיפול קראטין לשיער מתולתל

העלות של טיפול קרטין

המחירים של טיפול קרטין לשיער מתולתל משתנים בהתאם ל – 2 הפרמטרים הבאים:

  • כמות החומר
  • האיכות של החומר

בפסקה זו נציג בפניכם את הפירוט שנוגע לכמות החומר. שכן, בדקנו את הנושא  עבורכן וגילינו שהעלות של מוצר איכותי שמגיע בבקבוק שתכולתו היא 450 גרם נעה סביב 599 ₪. בעוד מוצר איכותי שמגיע בבקבוק גדול יותר (1,000 מ"ל) יעלה כ – 1,099 ₪.

 

התוצאה של טיפול קרטין

טיפול קרטין איכותי צפוי להפחית את הנפח של השיער ולשקם אותו. חשוב לציין שמדובר בתוצאה שעשויה לחלוף לאחר זמן מה. לכן, מומחים בתחום ממליצים להתמיד בטיפול לאורך זמן, כדי שניתן יהיה ליהנות משיער חלק ומלא ברק.

 

טיפול קרטין למתולתלות – כך עושים זאת

הגיע הזמן להתמקד באיכות טיפולי הקרטין. שכן, זהו פרמטר חשוב לא פחות מהעלות שהוצגה לעיל. חשוב לציין שתצטרכו לערוך בירור מעמיק בנושא, משום שזה יאפשר לכן לבחור במסכה שתוביל לתוצאות הרצויות תוך זמן קצר. בהזדמנות זו, נמליץ לקרוא חוות דעת שנכתבו ברחבי הרשת. שכן, אלה יובילו אתכן למוצרים האיכותיים ביותר שקיימים כיום בשוק.

 

מילים אחרונות לסיום

העלויות של טיפול קרטין משתנות בהתאם לאיכות החומר וגודל המוצר. בשלב זה אתן מכירות במידע הרלוונטי, כך שנותר לכן רק לבצע את הבחירה המתאימה לשיער ולכיס שלכן. נאחל שתבחרו בטיפול איכותי שיאפשר לכן לשקם את השיער ולעצב אותו בקלות, בכל יום מחדש.

מספרה מורחת קרטין

כמה עולה לעצב בית חדש

עיצוב בית חדש הוא תהליך מורכב, עמוס ולעיתים מלחיץ וארוך במיוחד. רדי לעשות אותו בחכמה, מבלי להפריז בהוצאות, ולקבל