נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה לפרק חברה ומה הסיבות לעשות זאת?

כל חברה יכולה להגיע לשלב שבו בעלי המניות מבינים כי הגיע הזמן לפרק אותה או למכור אותה לידיים חדשות. לא תמיד הסיבות לכך הן שליליות, ובעזרת תהליך נכון ושקול ניתן להגיע לתוצאות טובות שייטיבו עם כל הצדדים ויאפשרו לבעלי המניות רווח המשקף את השקעתם בחברה לאורך דרכה. במאמר זה נספר לכם כל מה שצריך לדעת על פירוק ומכירת חברה בישראל.

 

מהן הסיבות לפרק חברה?

ישנן מגוון סיבות להחלטה על פירוק חברה, כל מקרה קצת שונה ממשנהו. איגדנו עבורכם את הסיבות המובילות לפירוק חברה:

לפרק חברה

מימוש הפסד על החברה

כאשר חברה אמנם פעילה אבל לא מכניסה מספיק רווחים או בכלל, ובעלי המניות של החברה לא מעוניינים להמשיך את התמיכה שלהם בה, ורוצים למכור אותה.

 

מימוש השקעה בחברה

כאשר החברה פעילה ומכניסה רווחים, ובעלי המניות בחברה רוצים לקבל אליהם את ההשקעה הכספית היחסית שלהם בחברה.

 

פירוק מרצון

כאשר החברה קיימת אך הפעילות בה הופסקה או שהיא ללא פעילות כבר תקופה מסוימת, ובעלי המניות של החברה רוצים לסגור אותה כי היא נותרה ללא נכסים או התחייבויות.

 

שינויים בשוק

התנאים שבשוק והמגמות השונות המתרחשות בו משפיעים רבות על בעלי המניות של חברות מסוימות, ועל כן יכולים להשפיע על עיתוי ההצלחה של מכירת ופירוק החברות הללו. בעלי מניות שרוצים לנצל עיתוי מסוים בשוק יכולים למכור ולפרק את החברה בכדי לתפוס את ה׳גל׳ הנוכחי ולהרוויח ממנו.

 

שחיקת הבעלים

בעלות וניהול של חברה בשוק הישראלי והעולמי היא עניין מתיש השוחק לאורך זמן גם את החזקים ביותר. במידה ובעלי המניות של החברה מבינים שהגיע הזמן וכדאי לבצע שינויים פנימיים, הם יכולים למכור את החברה ולהעביר אותה לידיים רעננות יותר.

 

כמה עולה לפרק חברה?

בכדי לבצע הליך מורכב ומלא בסעיפים ושלבים שונים כמו תהליך של פירוק ומכירת חברה, חשוב להיעזר בשירותיו של איש מקצוע שמכיר את התחום כמו את כף ידו וידע לנווט אתכם בדרך אל עסקה מוצלחת שתעניק לכם את מקסימום הרווחים האפשריים, ללא כאב ראש מצידכם.

שירות שכזה כרוך כמובן בשכר טרחה, המשתנה מיועץ ליועץ, ותלוי במספר קריטריונים: רמת ההשכלה והניסיון של היועץ, גודל החברה או העסק, גודל ומורכבות התיק המדובר עליו הוא מייעץ, ואורך התהליך. כמובן שבמידה ויש צורך להכניס לתהליך בעלי מקצוע נוספים התעריף ישתנה בהתאם.

 

לסיכום

המהלך של פירוק ומכירת חברה נועד בכדי להיטיב עם בעלי המניות שהשקיעו בחברה לאורך תקופת הפעילות שלה, וכן לאפשר לחברה להתפתח ולהשתכלל במקרה של מכירה לידיים חדשות. בשביל לבצע את המהלך הזה באופן נכון, שקול ומחושב, שיביא לתוצאות מעולות – היעזרו בשירותיו של יועץ מקצועי בתחום שילווה אתכם לאורך כל הדרך ונווט אתכם בתהליך הארוך עד לסופו.

חֶברָה

שירותי IT
כמה יעלה שירות IT לעסק שלך?

העולם שלנו מתקדם בצעדי ענק מבחינה טכנולוגית, ויותר ויותר עסקים מסתמכים במידה רבה על שירותי IT כדי לפעול ביעילות

כמה עולה קורס מקצועי לעסק?

בעלי עסקים רבים יודעים כי עליהם לקחת חלק בקורסים מקצועיים שונים שיקדמו אותם כמה צעדים קדימה. עובדה זו התגלתה

כמה עולה מוצר פרסום לעסק
כמה עולה מוצר פרסום לעסק?

מוצרי פרסום וקידום מכירות עבור עסקים וחברות הפכו להיות חלק בלתי נפרד מאירועי חברה, כנסים, קמפיינים שיווקיים ואף מתנות

כמה עולה מחסן להשכרה
כמה עולה מחסן להשכרה?

הצורך בשטחי אחסון יכול לפגוש אותנו במגוון סיטואציות. בין אם מדובר בתקופה של מעברי דירה, בצורך לאחסן מוצרים עסקיים