נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה לקחת את הכלב שלכם לפיזיותרפיה

אימוץ ובעלות על כלבים הוא עסק לא זול. למרות שאנחנו אוהבים אותם עד כלות, מדובר בהוצאה שחשוב לחשב אותה מראש ולהתכונן אליה במידת האפשר, בכל חודש.

לפעמים לצערנו יכולים להיות מצבים בהם נספוג הוצאות בלתי צפויות בגלל פציעה של הכלב, אשר דורשים הליך שיקומי.

לכן, הגיע הזמן למצוא מרכז שיקום הוגן ומקצועי שיוכל לראות גם אותנו הבעלים ואת צרכינו.

טיפולי שיקום, שכוללים לרוב פיזיותרפיה ותרופות, עלולים להיות יקרים במיוחד אם מדובר בכלב גדול. אבל, אם הווטרינר שלנו השכיל לשלוח אותנו לטיפולים כאלו, חשוב מאד להתמיד בהם ובכך נסייע לכלב להחלים מהר. אבל נשאלת השאלה מתי באמת נזדקק לטיפולים אלו וכמה נוכל לצפות להוציא עליהם?

 

למה הכלב צריך פיזיותרפיה

טיפולי פיזיותרפיה לכלב נוכל לקבל במרכז פידו לשיקום כלבים, בתל אביב. הטיפול מותאם לכלב בהתאם למהות הבעיה שממנה הוא סובל כרגע. יחד עם זאת, חשוב לדעת שניתן למנוע תרופה למכה מבחינת הוצאה כספית, אם נשכיל להביא את הכלב לבדיקה שגרתית ולא בדיקה לאחר מקרה חריג כלשהו.

כך, נוכל לזהות בעיה נקודתית ונמנע הפתעות בהמשך. משמע, הכלב שלנו יכול כבר לסבול מסימני גיל וכאבים עקב דלקות, הוא יכול לסבול מהשמנת יתר, מומים מולדים שלא יכולנו לאבחן וכך הלאה. זאת אומרת, הליך כירורגי או פציעה אינם הסיבה היחידה לצורך בהליך פיזיותרפיה.

 

מהו טיפול פיזיותרפיה

במסגרת טיפול פיזיותרפיה תהיה התמקדות במערכת התנועה של הכלב. מרכז פידו יבצע אבחנה וישקם את המקום הנדרש באופן מלא, ולא רק יבטל את התסמינים. בהתאם לצורך, אף ניתן לבצע טיפולי פיזיותרפיה במים, שהם טיפולי הידרותרפיה. כל הטיפולים הללו יכולים לסייע בהפחתת שומן יתר, הפחתת דלקות מפרקים, העלאת מסת שריר, וכך הלאה.

היתרון המהותי ביותר בטיפולים אלו הוא המהירות בה ניתן להשתקם ודרך הטיפול הטבעית והמהנה לכלב, שמסייעת להחזיר לו את מצב הרוח במהרה, לצד הבריאות.

 

כמה יעלה הטיפול

כפי שציינו, טיפולים עלולים לעלות לא מעט, במיוחד כאשר מדובר בתחום יחסית חדש בארץ כמו הידרותרפיה. אבל, מרכז פידו הוקם במטרה לתת מענה גם לכם הבעלים. אמנם הכלב שלנו צריך טיפול, אבל אנחנו נמצאים שם ממש לצדו בלחץ ואי ידיעה והבנה בתהליך. מרכז פידו מספק גם לנו את הליווי וההסברה הנדרשים.

מעבר לכך, נראה כי ישנה התחשבות במחיר ואם אנחנו נדרשים בסדרת טיפולים, נוכל לקבל הוזלה ואפילו כרטיסיה משתלמת לכל אורכם. במידת הצורך ניתן לפנות לצוות המרכז ולשקף את הדאגות שלנו.

 

לסיכום

לא נוכל להתעלם מכך שהכלב שלנו, ממש כמונו, צריך טיפול רפואי. לכן, חשוב למצוא מרכז שיקום המסייע לנו להבריא את הכלב אחרי ניתוח, או בעקבות תסמיני גיל. המרכז המשתלם והקשוב ביותר לצרכי הבעלים הוא מרכז פידו בתל אביב.

כמה עולה צב?

לפני כמה ימים מצאנו את עצמנו עומדים המומים בחנות החיות השכונתית שלנו, כשאדם אקראי נכנס אליה וצעד למוכר: "אחי,

כמה עולה מזון לגורי כלבים
כמה עולה מזון לגורי כלבים?

מזון לגורים מיוצר במיוחד כדי לענות על הצרכים התזונתיים הייחודיים של כלבים צעירים אשר מתפתחים. האכלת מזון גורים איכותי

כמה עולה הדברת פרעושים?
כמה עולה הדברת פרעושים?

יש לכם בעיית פרעושים? אין לכם מה לדאוג. מזיקיס יטפלו בבעיה ביעילות ובמקצועיות רבה. כ- 90% מהמקרים הדברה חד

כמה עולה אוכל לחתולים
כמה עולה אוכל לחתולים?

  חתולים הם יצורים מעניינים מאוד ומועדפים על ידי רבים מתושבי ישראל בתור חיות מחמד. משפחות רבות מאמצות לחיקן

כמה עולה מיטה לכלב
כמה עולה מיטה לכלב?

הנה מגיע החורף ובא לכם לפנק את הכלב שלכם במיטה חדשה שתעשה לו את החורף חמים יותר. מבינים אתכם.