נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה לקנות ערכת קריוקי ממוצעת?

לא פעם אנחנו נשאלים כמה עולה לקנות ערכת קריוקי ממוצעת. מדובר בשאלה מורכבת יחסית, ולמען האמת, אנחנו רוצים לענות עליה אחת ולתמיד בפני כולם, כדי שלא נישאל אותה יותר שוב ושוב. אם הגעתם לכאן, כנראה שאתם חושבים לקנות ערכת קריוקי ואתם רוצים לדעת מה המחיר הממוצע של ערכה זו. בשורות הבאות נציין בפניכם את המחיר הממוצע והחלופות האפשריות.

 

כמה יעלה לכם לקנות ערכת קריוקי?

כדי לענות על השאלה הזו, אנחנו צריכים לדעת בדיוק איזו ערכת קריוקי אתם רוצים. הרי יש מגוון רחב של ערכות שמוצעות בחנויות השונות. להלן כמה ערכות לדוגמא:

  • ערכה שכוללת מיקרופון ורמקולים
  • ערכה שכוללת מיקרופון, רמקולים ומקרן
  • ערכה שכוללת מיקרופון, רמקולים, מקרן ומסך הקרנה

ככל שתבחרו בערכה מושקעת יותר, כזו שכוללת יותר פריטים, אתם צפויים לשלם יותר.
כדי לענות על השאלה שלכם, אנחנו יכולים לומר שערכה בסיסית עשויה לעלות החל מ-200 ₪ והיא יכולה להגיע למחירים גבוהים הרבה יותר.

 

מה חשוב לדעת בהקשר של המחיר?

התכנסנו כאן היום כדי לדבר על המחיר של ערכת קריוקי, אבל אי אפשר לדבר על המחיר מבלי להזכיר את האיכות. כשאתם קונים ערכת קריוקי, וזה לא משנה אם אתם בוחרים בערכה הפשוטה ביותר או בזו המורכבת ביותר, אתם צריכים לבדוק את האיכות. אתם יכולים לשלם מחיר נמוך מאוד על ערכה ולגלות בסופו של דבר שמדובר בערכה לא איכותית.

למשל, אתם יכולים לגלות שהמיקרופון משמיע צפצופים לאחר כמה שימושים בו. לפעמים עדיף להשכיר ערכת קריוקי, לשלם מחיר נמוך וליהנות מערכה איכותית. כזו שתאפשר לכם לארח את החבר'ה או את בני המשפחה בלי תקלים. אנחנו ממליצים על ערכות הקריוקי של עידן הקריוקי. החברה מציעה מגוון רחב של ערכות, כך שאתם יכולים לבחור את הערכה שמתאימה לכם בהתאם לפרמטרים הבאים:

  • מחיר
  • תכולת הערכה (ניתן למצוא שם ערכה שכוללת מחשב בלבד, ערכה שכוללת מחשב ,מסך, מיקרופון ועוד).

 

האם זה משתלם לקנות ערכת קריוקי?

אם תשאלו אותנו, זה לא תמיד משתלם לקנות ערכת קריוקי. אתם הרי לא משתמשים בערכה על בסיס יום יומי, אלא רק מידי פעם, כשבאים אורחים, אז לא חבל להשקיע כל כך הרבה כסף על פריטים שבסופו של דבר ישבו בארון שלכם ויעלו אבק? אנחנו מצאנו את עצמנו בשנים האחרונות משכירים ערכת קריוקי בכל פעם שידענו שאנחנו מתכננים להזמין את החברים.כך, יכולנו להיות בטוחים שאנחנו מקבלים ערכה איכותית שתאפשר לנו ליהנות מערב נטול תקלות.

 

לסיכום

השאלה המתבקשת היא לא "כמה עולה לקנות ערכת קריוקי?" אלא "האם משתלם בכלל לקנות ערכת קריוקי?".
אנחנו מאמינים שאתם כבר יודעים את התשובה, כך שנותר לנו רק לאחל לכם שתיהנו מערב הקריוקי הבא שתקיימו.