נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה לשדרג את הסלון עם וילונות חשמליים?

בתקופה האחרונה אנו עדים למודעות רחבה בכל הנוגע לשדרוג הסלון באמצעות וילונות חשמליים. נדמה שאנשים גילו את האפשרות הזו ובחרו לבצע אותה כדי ליהנות מהצללה מלאה במקסימום נוחות. בעקבות שדרוג של כמה אנשים שקרובים אלינו, החלטנו לצאת ולבדוק מה העלות של הווילונות הללו ולכתוב על כך מדריך מקיף שיאפשר לכל המתעניינים להכין את הכיס בהתאם. הישארו אתנו ותגלו מה העלות של שדרוג זה.

 

הרקע לעלויות שיוצגו בפניכם בהמשך

רגע לפני שנציג בפניכם את העלויות של שדרוג הסלון עם וילונות חשמליים, ראוי שתדעו איך בכלל הגענו לעלויות הללו. במרבית המקרים אנו עורכים חיפוש מקיף ברחבי הרשת כדי לבדוק את המחירים השונים, אך הפעם, החלטנו לפנות אל גורמים שיודעים דבר או שניים בנוגע לעלות. מדובר בעצם במי שרכשו ממש לאחרונה וילונות חשמליים, כך שיש להם את הידע העדכני ביותר בנוגע למחירים.

 

עובדה חשובה שראוי לציין

כדאי שתדעו שבמהלך הבירורים שערכנו בנושא, התברר לנו שיש עלויות שונות לחלוטין של וילונות חשמליים. היו מי ששילמו סכום מסוים בעוד אחרים שילמו כפול. חשוב שתדעו שההבדלים בין המחירים הללו נובעים מכל מיני סיבות ואלו הבולטות ביותר:

  • מספר החלונות הקיימים והגודל שלהם
  • התמחור של החברה הנבחרת
  • האיכות של דגמי הווילונות

 

כמה בערך אתם צפויים לשלם על ווילונות חשמליים?

כדי שתוכלו לדעת כמה אתם צפויים לשלם, יש לבודד את העלויות של הווילון ואת העלויות של המנוע. כך שבעצם, נציין בפניכם תחילה את העלות הבסיסית של מטר וילון ללא מערכת חשמלית. מדובר בעלות שצפויה לנוע בין 250 – 800 ₪. המחיר של מנוע עבור הווילון החשמלי צפוי לנוע בין 750 ₪ לבין 2,600 ₪, כאשר, כפי שצוין לעיל, העלות צפויה להשתנות מחברה אחת לאחרת.

 

העלויות של מנועים לווילונות חשמליים

אם תבחרו במנוע לווילון חשמלי של חברת סומפי, אתם תשלמו בין 1,600 ₪  – 2,600 ₪. אם תרצו להוזיל עלויות, אתם יכולים לבחור במנוע לווילון שמיוצר על ידי כל מיני חברות סיניות והתשלום ינוע בין 700 ₪ לבין 1,600 ₪, אך ראוי לציין כי לעיתים האיכות תהיה בהתאם.

 

בחירה איכותית  היא הנכונה ביותר

חשוב מאוד לציין כי שדרוג הסלון שלכם עם ווילונות חשמליים לא צריך להיות ממוקד אך ורק בעלות. שכן, יש פרמטרים נוספים שחשוב לשים אליהם לב. הכוונה היא כמובן לאיכות ולעיצוב. אם אתם רוצים להיות בטוחים שאתם בוחרים בווילונות מעוצבים שיחזיקו מעמד לזמן רב, אתם צריכים לבחור בחברה איכותית ולשים את המחיר בצד.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת כמה אתם צפויים לשלם על שדרוג הסלון שלכם עם ווילונות חשמליים. נאחל לכם בהזדמנות זו שתבחרו בשדרוג המתאים ביותר עבורכם מבחינת עיצוב והן מבחינת איכות.

כלי גינון
כמה עולים כלי גינון?

היום ניתן למצוא בשוק מבחר רחב של כלי גינון שונים, המגיעים בטווח רחב של מחירים. כל אחד יכול לבחור

כמה עולה לעצב גינה בעצמך

עיצוב גינה משלך יכול להיות דרך מספקת וחסכונית ליצור חלל המשקף את הסגנון האישי שלך ומתאים לצרכיך. בעוד שכירת

כמה עולות שידות
כמה עולות שידות?

כשאתם מחליטים לקנות שידות לבית שלכם, חשוב לקחת בחשבון את התקציב שאתם מוכנים להקדיש לכך וכן את התכונות שאתם

כמה עולה מטבח בהתאמה אישית
כמה עולה מטבח בהתאמה אישית?

המטבח הינו החדר המרכזי בבית ואחד הגורמים העיקריים להתנהלות של הבית הסובבת סביבו: הכנת האוכל, זמני הארוחות, האווירה שהוא

כמה עולה מפסק חכם לבית חכם
כמה עולה מפסק חכם לבית חכם

מפסק חכם הוא הדרך האולטימטיבית להפוך כל מכשיר בבית לחכם. הודות למפסק פשוט, תוכלו לשלוט במזגן, במכונת הכביסה, בדוד