נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה לשכור עורך דין בגין רשלנות רפואית?

כשאנחנו מגיעים לבית חולים או מתייעצים עם רופא, אנחנו רוצים להאמין שאיש או אשת המקצוע שמולנו – יודעים על מה הם מדברים. אנחנו סומכים על העובדה שצריך לעבור מסלול מיונים ולימודים ארוך וממיין על מנת לקבל רישיון לעסוק ברפואה במדינת ישראל. אולם, גם רופאים הם בני אדם – וגם רופאים טועים.

אולם בעוד שטעויות נפוצות כמו חישוב לא נכון של עודף במכולת, או לשכוח לאסוף את הילד מהגן הן לא הרות גורל – רשלנות רפואית יכולה להוביל לנכות חמורה ואף מוות. במקרה כזה, החוק מאפשר לכם לתבוע פיצויים מהרופא או בית החולים. אבל למה צריך עורך דין בשביל זה? ואיך בוחרים עורך דין רשלנות רפואית? האם זה יקר לשכור עו"ד רשלנות רפואית? התשובות – מיד.

 

למה צריך עורך דין רשלנות רפואית

כשהמחוקק בא לכתוב את חוק הרשלנות הרפואית הוא נמצא בבעיה. מצד אחד, צריך להגן על האזרחים התמימים שחייהם נפגעו בצורה איומה. מצד שני, חוק מחמיר מדי ירתיע רופאים מלטפל בחולים בעייתיים ומלקבל החלטות קשות. לכן כל החוקים הנוגעים ברשלנות רפואית מנוסחים בלשון מפותלת ומורכבת – על מנת לשמור על איזון.

אולם בשטח, אין מקום לניסוחים מתפלפלים. אדם שנפגע כתוצאה מרשלנות רפואית – צריך לדעת מה הן הזכויות שלו. לכן חשוב מאוד לשכור שירותי הכוונה משפטית במקרה של רשלנות רפואית. תחום הרשלנות הרפואית משלב בין ידע רפואי ובין היכרות מעמיקה עם החוק – דבר שרק עורך דין רשלנות רפואית יודע לעשות.

 

איך לבחור עורך דין רשלנות רפואית

אז אחרי שהבנו למה חשוב בכלל לשכור את שירותיו של עורך דין רשלנות רפואית, בואו נבין ביחד איך בוחרים אחד (או אחת) כזה. קודם כל, חשוב שעורך הדין שתבחרו יהיה מומחה בדיני רשלנות רפואית. כפי שכבר ציינו, מדובר בתחום מורכב ומדויק. לכן חשוב שעורך הדין שלכם ישלוט בתחום.

בנוסף, חשוב שעורך הדין שלכם יהיה חביב ובעל יחסי אנוש מעולים. מקרי רשלנות רפואית תמיד מביאים איתם המון מורכבות ריגשית וכאב. עורך דין שלא ידע להתנהל ברגישות מספקת – אולי ישיג עבורכם כסף, אבל אתם תסבלו מהתהליך. עוד דבר שחשוב לשים לב אליו כשבוחרים עורך דין רשלנות רפואית הוא המחיר. וזה נושא מספיק חשוב בשביל לקבל פסקה משלו.

 

כמה עולה לשכור עורך דין רשלנות רפואית

ידוע בציבור ששירות של עורכי דין – עולה הרבה כסף. אולם, המצב מעט שונה אצל עורך דין רשלנות רפואית. עורך דין רשלנות רפואית לא ייקח מכם שקל אחד לפני שתקבלו את כספי הפיצויים שלכם. התשלום שלו יהיה בין 20 ל-30 אחוזים מתוך כספי הפיצויים – מה שגם מעודד אותו לדרוש פיצויים גבוהים.

 

סיכום

לסיכום, עורך דין רשלנות רפואית מקבל את משכורתו מתוך דמי הפיצויים שתקבלו. פנו עוד היום לעו"ד רשלנות רפואית לייעוץ.