נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה מגדל למידה?

אם תמיד תהיתם מהו מגדל למידה, למה הוא משמש וכיצד ילדים (והורים) יכולים להפיק ממנו תועלת, ריכזנו עבורכם את המידע במדריך המזורז הבא. הנה מה שצריך לדעת על מגדלי למידה, השימושים בהם וכל מה שבין לבין (כולל מחירים).

כאשר מדברים על מגדלי למידה לילדים, למעשה מתכוונים לסוג של שרפרף לילדים. בפועל, מגדל למידה הוא מעין שרפרף בטוח במיוחד. מכיוון שאותו מתקן מיוצר עם מסגרת מוגבהת. המסגרת המרובעת היא מה ששומר על הילדים שלא חלילה ייפלו, מה שבתורו מאפשר לילד להנות מכמה יתרונות שונים:

  1. נגישות בטוחה: מגדל למידה מאפשר לילד להגיע למקומות גבוהים באופן בטוח.
  2. ויזואליה משופרת: המגדל מאפשר לילדים לראות לגבהים ולשמור על תקשורת עם ההורים.
  3. עצמאות משופרת: הילד הופך עצמאי יותר כאשר הוא בגובה.
  4. שיפור ביטחון עצמי: יש משהו מספק ובטוח בלהיות בגובה, כך שהילד יכול להנות גם מיתרונות אלו.

 

על אילו עקרונות מתבסס מגדל למידה לילד?

בראש ובראשונה, מגדלי למידה נשענים ומעוגנים חזק בעיקרון של ה-עצמאות. בתוך כך, מגדל הלמידה מאפשר לילדים להושיט ידיים וכן להגיע למקומות שאלמלא המגדל – הם לא היו מגיעים אליהם. באופן הזה, הסקרנות של הילד מתפתחת וגם הילד עצמו מתפתח.

ידוע כי ילדים רוצים כל הזמן להיות בקשר עם הסביבה ועם ההורים שלהם, ואת זאת מאפשר מגדל למידה. במילים אחרות, מגדלים אלו נשענים על עיקרון של שיפור הקשר בין הילדים לבין ההורים שלהם.

 

מה לגבי אחסון? – מגדל למידה מתקפל

בסופו של דבר, עצמאות היא אחת מהמטרות הכי חשובות בתהליך חינוך הילדים, מה שמגדלי הלמידה מאפשרים להשיג. עם זאת, חשוב לוודא שהמתקנים השונים בבית יתפסו כמה שפחות מקום. לכן, אפשרי ומומלץ לרכוש  מגדל למידה מתקפל אשר ניתן לאחסון בכל עת.

כאשר מעוניינים לשלוף את המגדל מהאחסון שלו, הפתיחה היא קלה ומהירה, מה שניתן לעשות גם בשעת לחץ בבית. למשל, בשעת בישולים! ידוע שהמטבח הוא לב הבית, ושם בד"כ הכי מומלץ למקם את המתקן. ואם כבר נגענו בזה, בואו נרחיב על הלוקיישנים המומלצים למגדלים אלו.

 

היכן מומלץ למקם מגדל למידה וכמה עולה?

מחירי מגדלי למידה יכולים לנוע בין כמה מאות שקלים בודדים, כאשר הרף העליון של טווח המחירים לרוב ינוע בין כ-350 ₪ – 450 ₪. יש לציין, חלק מהמגדלים עמידים יותר ממגדלים אחרים, ככה שזהו נתון שגם ישליך על המיקום הרצוי להעמדת המתקן.

אם מדובר במגדל מחומרים פחות איכותיים, פחות מומלץ להעמיד אותו במקום בו יש מים על הרצפה או רטיבות. באופן כללי, מגדלים בעלויות של כ-350 ₪ ומעלה, הם מגדלים שניתנים למעמד בכל פינה בבית. הם לרוב יהיו מספיק איכותיים כדי שיהיה ניתן להשתמש בהם באופן רגיל בכל חלל.