נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה מדבקות שם?

מדבקות שם הפכו להיות בין הדברים הפופולריים והנחוצים ביותר לאירועים שמחייבים בתוכם את האורחים להתרועע ולהכיר אחד את השני.

אתם יכולים לחשוב מהכותרת שזה נושא שולי, קטן ומאוד פתיר בחנות של ציוד משרדי.

אולי תופתעו לגלות, אבל מי שלוקח ברצינות את האירוע או הרכוש שלו, ידאג לייצוג מרשים לאורחים שלו.

אז בלי הקדמה נוספת, הנה מה שצריך לדעת על מחירי מדבקות השם

 

אז מה נזמין?

מדבקות שם לא מיועדות רק לאירוע. מה עם בקבוק? מה עם תיק גב של הילד שלכם בגן?  מדבקות שם הן דבר פרקטי, נגיש ואל יקר שבזכותו אפשר לחסוך כסף בכך שלא מאבדים את הציוד השייך לכם או לבן המשפחה. מנהלי אירוע שרוצים ייצג הולם לעובדים שלהם, או מנהלי מכירות שמחפשים ייצוג הולם לדיילים בשטח היריד יצטרכו יותר ממדבקת שם פשוטה כדי לייצר את הרושם שהם מחפשים. בעקבות כל אלו, המחיר למדבקות שם אינו יקר אל מושפע ממספר גורמים:

 

איכות המדבקה

תלוי במקום בו אתם מזמינים. מקומות שימכרו בזול, בדרך כלל לא ישקיעו הרבה באיכות החומר ויסתפקו בנפוץ.

 

עיצוב המדבקה

אם תוסיפו למדבקה תמונה בנוסף לכיתוב, תצטרכו לשלם יותר בגלל הדיו, שמעלה את עלו ההדפסה פר מדבקה.

 

גודל המדבקה

שוב, בגלל כמות הדיו ועלות החומר גלם, המחיר ישתנה ויעלה ככל שגודל המדבקה שתרצו להדפיס יגדל.

 

למה צריך מדבקות שם?

כמו שכתבנו בפסקה הקודמת, מדבקות שם לא מוגבלות רק לסימון ציוד אישי בגני ילדים או אנשי מכירות. ניתן ליישם את עקרון המדבקה לכל אירוע בו שתרצו לתת שם ואפילו תמונה או עיצוב אחר למשתתף, לפריט או למוצר. אפשר גם להשתמש במדבקת שם כדי לאטום מעטפה המכילה בתוכה שובר, מתנה או מכתב אישי. אפשר להשתמש במדבקות אלו כדי לסמן סחורה למכירה ולהדפיס על מדבקות השם את שם החברה.

 

אז מה טווח המחירים

למשל, באתר של טייני טאג טווח המחירים נע לפי ערכות של 78 מדבקות, בגדלים, עיצובים וטקסט לבחירתכם. המדבקות מושלמות לגן ילדים ובית ספר, אך אפשר גם לחרוג ולעשות איתן כל סימון שנראה לכם לנכון. ערכה זו תעלה לכם 29.90 ₪ ותקבלו בתמורה 26 מדבקות ריבועיות בגדלים שונים ו- 52 מדבקות שם מלבניות. כדי לחסוך לכם בדיקות מיותרות, אין עוד מדבקות במחירים כאלה זולים. שאר האתרים המתחרים ברשת יגבו לא פחות מ- 1.25 ₪ ליחידה.

 

לחשוב מחוץ לקופסא

אם זיהיתם צורך לתייג פריטים שונים בבית, לסדר ארגזים או כל דבר אחר, מדבקות אלו יוכלו לשמש אתכם בכך שהכל יהיה מסומן, ברור לעין ואל ייצור בלבול ברכוש שלכם. זמנת המדבקות מאוד נגישה ופשוטה והיא מתבצעת דרך האתר. אל תסתבכו, פשוט תזמינו.