נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה מזון רפואי לכלבים?

 כלבים רבים מקבלים מזון רפואי עבורם, גם כלבים שלרוב היו בריאים במהלך חייהם אך עם נטייה לחלות במחלות שונות, כפי שבני אדם נוטים לחלות. בעקבות מחקרים שנעשו התגלה כי ישנן מחלות שניתן לטפל בהן ובסימפטומים שלהן באמצעות מזון רפואי ייחודי, מבלי להשתמש בתרופות נוספות. על מנת להשתמש במזון רפואי עבור כלבכם עליכם להתייעץ עם וטרינר על מנת שיתאים עבור כלבכם את המזון הנכון בהתאם לבעיה שצריך לטפל בה. במאמר זה נבין מה היתרונות במזון רפואי ומה הם העלויות שלו?

 

איך בוחרים את המזון הרפואי הנכון?

כפי שציינו, מזון רפואי מותאם עבור טיפול בבעיות רפואיות שמהן סובלים הכלבים והוא יכול לשפר משמעותית בהתמודדות עם אותה מחלה. כאשר הווטרינר יאבחן באופן מקצועי את הבעיה הרפואית ממנה סובל כלבך הוא ייתן המלצה לטיפול עם מזון רפואי ובו תהיה רשימה של מספר מזונות שיכולים לסייע וממנה עליכם לבחור את המתאימה ביותר עבורכם.

 

איך לדעת האם הכלב שלי יכול להיעזר במזון רפואי?

כמובן שאת האבחנה בנוגע לבעיה הרפואית של כלבכם יעשה הווטרינר, אך במידה וכלבכם סובל מאחת הבעיות הללו תוכלו להיוועץ עם הווטרינר האם טיפול במזון רפואי יכול לסייע לו. הבעיות שהמזון הרפואי יכול לסייע בהם הן: השמנת יתר, בעיות עיכול, בעיות בכליות, בכבד ובלב, בעיות בעצמות ובמפרקים, בעיות שיניים, בעיות במערכת השתן, בעיות לבלב וסכרת, בעיות עור ואלרגיות בעיות שיניים, ובמידה וכלבכם זקוק להתאוששות והחלמה המזון הרפואי יכול לסייע.

 

איך לדעת איזה סוג אוכל מתאים מתוך הרשימה?

כאשר עורכים השוואה בין היצרנים השונים מגלים כי ישנם פערי מחירים די משמעותיים בין האחד לשני, אך חשוב לדעת לעשות את הבחירה הנכונה, ויקר יותר לווא דווקא יהיה טוב יותר. ישנם הבדלים בין איכות המזון בין מותג למותג חלקם טובים יותר חלקם פחות ויהיה סוג מזון אחד שיתאים באופן מדויק עבור כלבכם לפי הנתונים האינדיבידואליים שלו כמו משקל, גיל ועוד. עשו בדיקה מה כל יצרן מציע ולפי מידת ההתאמה תדעו לבחור את היצרן הטוב עבור כלבכם בהתאם למחיר שאתם יכולים לשלם.

 

סוגי מזון ומחירים

רשימה גדולה של סוג מזון רפואי ניתן למצוא במקום כמו חנות חיות בנתניה ושם תוכלו למצוא את המותגים , hills, royal canin ,vet life ,purina וגם אוכל רפואי לכלבים המחירים נעים לפי סוג המזון, המותג וכמובן הגודל וינועו בין 120- 450 ₪.

 

לסיכום

 עבור כל בעלים של כלבים הדאגה אליהם לא מפסיקה ואנו תמיד רוצים את הטוב ביותר עבורם, לכן אננו מוכנים גם להשקיע סכומים גבוהים בטיפול בהם. במידה ואחד הכלבים שלכם סובל מבעיה רפואית שהיא אל תמהרו להשתמש בתרופות ופנו לייעוץ אצל הווטרינר, ואם הוא אינו מציע טיפול במזון רפואי שאלו אותו האם טיפול דרך מזון רפואי יכול להתאים.

כמה עולה צב?

לפני כמה ימים מצאנו את עצמנו עומדים המומים בחנות החיות השכונתית שלנו, כשאדם אקראי נכנס אליה וצעד למוכר: "אחי,

כמה עולה מזון לגורי כלבים
כמה עולה מזון לגורי כלבים?

מזון לגורים מיוצר במיוחד כדי לענות על הצרכים התזונתיים הייחודיים של כלבים צעירים אשר מתפתחים. האכלת מזון גורים איכותי

כמה עולה הדברת פרעושים?
כמה עולה הדברת פרעושים?

יש לכם בעיית פרעושים? אין לכם מה לדאוג. מזיקיס יטפלו בבעיה ביעילות ובמקצועיות רבה. כ- 90% מהמקרים הדברה חד

כמה עולה אוכל לחתולים
כמה עולה אוכל לחתולים?

  חתולים הם יצורים מעניינים מאוד ומועדפים על ידי רבים מתושבי ישראל בתור חיות מחמד. משפחות רבות מאמצות לחיקן

כמה עולה מיטה לכלב
כמה עולה מיטה לכלב?

הנה מגיע החורף ובא לכם לפנק את הכלב שלכם במיטה חדשה שתעשה לו את החורף חמים יותר. מבינים אתכם.