נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה מחמם מים בגז?

כשזה מגיע לחימום הבית, קיימות מגוון אפשרויות העומדות לרשות בעלים בתים בישראל. אחת האפשרויות הפופולאריות ביותר היא דוד או מחמם גז, שיכול לספק מים חמים אמינים וחסכוניים למגוון שימושים.

אבל כמה עולה מחמם גז בישראל? מה הדרך הטובה ביותר לוודא שאתם רוכשים מחמם מים בגז שיוכל לשרת אתכם על הצד הטוב ביותר למשך שנים רבות? כל התשובות בהמשך הכתבה.

 

המחירים של מחמם גז במים

עלות מחמם גז עשויה להשתנות בהתאם לגודל וסוג המחמם וכן למותג ולעלות ההתקנה של הספק שתבחרו למחמם המים בגז שלכם. ככלל, מחמם מים בגז עבור משק בית בישראל חייב להיות בנפח של לפחות 18 ליטר על מנת לאפשר אספקה של מים חמים, בכמות המינימאלית שמשק בית ממוצע בישראל צורך.

אך ישנם מחממי מים בגז המגיעים בנפחים גדולים יותר. מחמם גז בנפח של 13 ליטר יעלה בסביבות 2,500-3,000 ש"ח, בעוד שדגם גדול יותר בנפח 16 ליטר יעלה בסביבות 3,500-4,500 ש"ח.  מחמם מים בגז מבית חימומית

 

מחיר ההתקנה

עלויות ההתקנה יכולות להוסיף 600 עד 800 או אפילו 1,000-2,000 ₪ נוספים למחיר הכולל של מחמם מים בגז. כאשר מומלץ לפנות לבעלי מקצוע מומחים בעלי הניסיון הדרוש לוודא שההתקנה נעשית מבלי לפגוע בשתיות הבית או הדירה שלכם, ופועלים על פי התקנים המוגדרים בחוק.

התקנה של מחממי גז גדולים יותר עבור עסקים עלולים לגרור הוצאות נוספות, בהתאם לתנאי השטח והצרכים של העסק.

 

חיסכון בהוצאות על אנרגיה לבית

מחממי מים בגז הם בדרך כלל זולים יותר מדגמים חשמליים של מחממי מים בגז, והם גם חסכוניים יותר באנרגיה. הם משתמשים בגז טבעי או פרופאן כדי לחמם מים במהירות וביעילות, והם יכולים לשמש כדי לספק מים חמים למקלחות, אמבטיות ושימושים ביתיים אחרים.

הם גם בעלי תחזוקה נמוכה, ויש להם תוחלת חיים ארוכה בהשוואה לדגמים חשמליים. בבחירת מחמם מים בגז, חשוב לקחת בחשבון את גודל המבנה ואת כמות המים החמים שתזדקקו להם. בית גדול יותר עשוי לדרוש מחמם קיבולת גדולה יותר, בעוד בית קטן יותר עשוי להזדקק רק לדגם של 13 ליטר.

 

לסיכום

עלות מחמם מים בגז יכולה להשתנות בהתאם לגודל, סוג ומותג המחמם וכן לעלות ההתקנה. ככלל, מחמם מים בגז בנפח 13 ליטר יעלה בסביבות 2,000-3,000 ש"ח, בעוד שדגם גדול יותר בנפח 16 ליטר יעלה בסביבות 3,500-4,500 ש"ח. עלויות ההתקנה יכולות להוסיף 1,000-2,000 ₪ נוספים למחיר הכולל של מחמם מים בגז.

מחמם מים בגז הוא דרך אמינה וחסכונית לספק מים חמים למגוון שימושים ביתיים או עסקיים. רק אל תשכחו שהתקנת מחמם מים בגז מצריכה ידע ומומחיות, שכן יש לחבר את המחמם לקו גז ומערכת אוורור קיימת, ולכן מומלץ לפנות אך ורק למומחים המוכשרים ביותר מבית חימומית.

אם גם אתם רוצים ליהנות מהיתרונות של מחמם מים בגז מבית חימומית, היכנסו אל הלינק https://www.himumit.com, למחירים האטרקטיביים ביותר בענף של מחממי מים בגז.

כמה עולה להיכנס למשחק פוקר
כמה עולה להיכנס למשחק פוקר

עלויות הכניסה למשחק פוקר יכולות להשתנות באופן משמעותי, ותלויות במספר גורמים. המאמר יפרט כמה עולה להיכנס למשחק פוקר ומהם

מדבקות זכוכית
כמה עולות מדבקות לזכוכית?

מדבקות זכוכית הפכו בשנים האחרונות לפתרון פופולרי ומרשים הן לעיצוב והן לצורך פונקציונלי. הן זמינות במגוון רחב של עיצובים,

עלות חוקר פרטי
כמה עולה חוקר פרטי לפי שעה

אנשים פונים לחוקרים פרטיים כאמצעי לפתור עניינים מורכבים ורגישים, שבהם נדרשת מומחיות, מקצועיות, שיקול דעת וגישה למשאבים מיוחדים. ניתן

ארונות בעיצוב אישי
כמה עולים ארונות בעיצוב אישי?

בכל הנוגע לארגון החפצים שלנו ויצירת מרחב מחיה הרמוני, ארונות בגדים ממלאים תפקיד משמעותי בהבטחת הפונקציונליות והאסתטיקה. בעוד שלארונות

כמה עולה ניקיון משרדים?
כמה עולה ניקיון משרדים?

בתחום העבודה המשרדית, ישנה חשיבות גדולה לרווחתם של העובדים, וחלק עיקרי בכך הוא שמירה על סביבת עבודה נקייה ונעימה.