נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה מטבחים קטנים עם אי

מטבח הוא האזור הכי חשוב בבית- הוא הלב של הבית, הוא המקום בו כולם מתכנסים ובדרך כלל ישר כשנכנסים לבית רואים אותו. כל המאפיינים האלה מובילים יותר ויותר אנשים לעצב את המטבח באופן מושקע ויוקרתי, אולי להשקיע בו יותר משאר חלקי הבית. מגמה זו מראה הן על האהבה לעיצוב הבית שהולכת וצוברת תאוצה והן על מקומו החשוב של המטבח במרחב החיים הביתי- משפחתי. ההשקעה הזו כרוכה בתשלום כמובן והמחירים נהיים גבוהים עם הזמן, במיוחד אם תשתמשו בפרזול או חומרים יוקרתיים. אז מתכננים לבנות מטבח קטן? או אי למטבח? כל המחירים והדברים שכדאי לכם לדעת בכתבה הבאה.

 

כמה עולה מטבח קטן?

נגרים מתמחרים את המטבח לפי מטר רץ, כלומר כל מטר עולה סכום מסוים של כסף. אז איך יודעים כמה מטר עולה? זה כבר תלוי בבחירות שלכם. ככל שתחברו במאפיינים יותר יקרים המטבח יעלה יותר –

  1. גודל – ככל שהמטבח גדול יותר הוא יקר יותר.
  2. ציפוי ארונות – משפיע חשוב על מחיר המטבח. יש מגוון סוגי ציפויים ואלה קובעים את המראה הכללי של המטבח כי הם החלק שנראה לעין. הנגר בוחר את החומר ממנו הארונות עשויים (בדרך כלל סנדוויץ") אבל אתם תבחרו את הציפוי. הציפוי הכי זול הוא פורמייקה והוא עולה 1200 – 1600 שקלים למטר. ציפוי יותר יוקרתי הוא ציפוי פולימר לו יש מראה חלק וכפרי – עולה 1700 – 2400 שקלים. בנוסף, ציפוי זכוכית או אלומיניום שהפכו לפופולריים יעלו 2400 שקלים ומעלה. למידע על מטבחים קטנים.
  3. פרזול – הפרזול שתבחרו למטבח מאוד ישפיע על המחיר. כמו כן, כמות האביזרים הנלווים שתוסיפו גם ישפיעו על המחיר- ידיות, ארונות זכוכית ועוד.

 

כמה עולה אי?

כשם שארונות המטבח משתנים לפי המחיר של מה שמרכיב אותם כך גם האי – הציפוי של האי, כמות המגירות וסוג משטח העבודה שתבחרו מאוד ישפיעו על המחיר. אם תבחרו אי בציפוי יקר, עם הרבה פרזול והרבה מגירות הוא יהיה יקר יותר משמעותית. המחיר הממוצע לאי קטן הוא 8000 שקלים. בנוסף, גודל האי משפיע מאוד על המחיר- מחיר של אי יכול להגיע לעשרות אלפי שקלים. טיפ קטן- אי הפך למוצר יוקרתי מאוד בעולם עיצוב הבית ובצדק- הוא יפה, נוח ויוצר תחושה ביתית. אבל חשוב לציין שאם המטבח שלכם קטן יש למדוד היטב את הגודל של האי כי הוא יכול להפוך את כל המטבח ללא נוח ולא יעיל.

 

סיכום

כל כך כיף לבחור עיצוב למטבח – החלק היפה והכיף ביותר בבית בו כולם מרגישים בנוח ומרגישים אהובים. בחרו את העיצוב המתאים לכם ואת הגודל שמתאים לכם – רק קחו בחשבון את ההשפעות השונות על המחיר. כדאי לקבוע תקציב מראש כדי לא לחרוג ממנו בצורה דרסטית.

כלי גינון
כמה עולים כלי גינון?

היום ניתן למצוא בשוק מבחר רחב של כלי גינון שונים, המגיעים בטווח רחב של מחירים. כל אחד יכול לבחור

כמה עולה לעצב גינה בעצמך

עיצוב גינה משלך יכול להיות דרך מספקת וחסכונית ליצור חלל המשקף את הסגנון האישי שלך ומתאים לצרכיך. בעוד שכירת

כמה עולות שידות
כמה עולות שידות?

כשאתם מחליטים לקנות שידות לבית שלכם, חשוב לקחת בחשבון את התקציב שאתם מוכנים להקדיש לכך וכן את התכונות שאתם

כמה עולה מטבח בהתאמה אישית
כמה עולה מטבח בהתאמה אישית?

המטבח הינו החדר המרכזי בבית ואחד הגורמים העיקריים להתנהלות של הבית הסובבת סביבו: הכנת האוכל, זמני הארוחות, האווירה שהוא

כמה עולה מפסק חכם לבית חכם
כמה עולה מפסק חכם לבית חכם

מפסק חכם הוא הדרך האולטימטיבית להפוך כל מכשיר בבית לחכם. הודות למפסק פשוט, תוכלו לשלוט במזגן, במכונת הכביסה, בדוד