נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה מיטה לכלב?

הנה מגיע החורף ובא לכם לפנק את הכלב שלכם במיטה חדשה שתעשה לו את החורף חמים יותר. מבינים אתכם. מיטות לכלב מגיעות במגוון של מידות, צבעים וחומרים, יש כאלו שניתנות לכביסה ויש גם כאלו מפלסטיק. המחיר משתנה בהתאם לדגם, לאיכות ולמותג. כל מה שרציתם לדעת על מיטות לכלבים בכתבה אחת.

 

חשיבות המיטה לכלב

אם תחשבו את זה, כלב אחרי גיל הגורות שלו, ישן בין 6-12 שעות ביממה. בנוסף לכך, את רוב היום שלו הוא מבלה ברביצה במיטתו. חשיבות המיטה והחומר ממנו היא עשויה חשובה ומשמעותית. אנחנו תמיד חושבים שכלבים גדולים פחות צריכים מיטה, אבל זה ממש לא נכון. מיטה לכלבים גדולים מאפשרת לכלבכם ליהנות מחמימות, בעיקר בימות החורף וגם מייצרת עבורו את "המקום שלו", שזה בעצם משמעותי מאוד עבור כלבים.

 

סוגי מיטות ומחירים

אז כמו שכתבנו בהתחלה, המחיר של המיטה משתנה בהתאם לסוג המיטה. סקרנו כמה סוגי שונים שמצאנו בהיצע של חנות לבעלי חיים מומלצת וברמות מחיר שונות:

 

מיטת פלסטיק – הכי פשוט

המיטה הזולה ביותר שקיימת היום היא מיטת פלסטיק. היא קיימת בגדלים שונים ומומלץ לשלב בתוכה כרית, לנוחות מקסימלית של הכלב שלכם.

מחיר: תתחיל מ-55 ₪ לגודל הקטן ביותר ותגיע לעד 200 ₪ לגודל הגדול ביותר.

 

מיטת פלאפי פוך

מיטת הרביצה המושלמת לכל סוגי הכלבים. המיטה הזאת במעטפת דמוית פרווה, לתחושת חמימות מקסימלית בימי החורף הקרירים. המזרן של המיטה הזאת מפנק במיוחד ומאפשר רביצה נוחה ונעימה.

מחיר: בין 170 ₪ למיטת הכלב הקטנה ביותר ועד 300 ₪ למיטת הכלב הגדולה ביותר.

 

מיטה מעוצבת

מיטות בהדפס מעוצב הפכו להיות לטרנדיות בשנים האחרונות. היום מיטת הכלב מקבלת מקום של כבוד בבית, בעזרת עיצוב כיפי שגורם לחשוב שיש עוד רהיט והן גם נוחות במיוחד. מיטה מעוצבת מגיעה במגוון הדפסים שונים וצבעים שונים כך שאפשר להתאים אותו לבית שלכם.

מחיר: מיטה לכלב קטן תתחיל מ-110 ₪ ותגיע עד 350 ₪ למיטה לכלב גדול.

 

מיטת פרמיום אקסטרה מפנקת

מיטה נוחה, מפנקת ואידיאלית לכל גדלי הכלב. מיוצר מבד איכותי ודוחה מים, כך שכלבכם יוכל ליהנות ממנה גם אחרי מקלחת. בנוסף לכך, אפשר לכבס את המיטה במכונה (עד 30 מעלות ללא סחיטה). למיטה יש כרית נשלפת ה שמפאשר נקיון יעיל ונוח יותר. המיטה מגיעה במגוון צבעים שונים כדי שגם אתם תוכלו ליהנות ממנה.

מחיר: 150 ₪ למיטת כלב הקטנה ביותר ועד 380 ₪ למיטת הכלב הגדולה ביותר.

 

לסיכום

מיטה לכלב קטן או מיטה לכלב גדול, ניתן למצוא במגוון רחב של סגנונות, סוגי חומר ואפשרויות ניקוי. לצד זאת, ייצור המיטות היום ברמה גבוה ואיכותית, מה שתורם לאיכות החיים של הכלב שלכם. בכתבה ציינו 4 אופציות שונות למיטה לכלב ובמחירים שונים.

כמה עולה צב?

לפני כמה ימים מצאנו את עצמנו עומדים המומים בחנות החיות השכונתית שלנו, כשאדם אקראי נכנס אליה וצעד למוכר: "אחי,

כמה עולה מזון לגורי כלבים
כמה עולה מזון לגורי כלבים?

מזון לגורים מיוצר במיוחד כדי לענות על הצרכים התזונתיים הייחודיים של כלבים צעירים אשר מתפתחים. האכלת מזון גורים איכותי

כמה עולה הדברת פרעושים?
כמה עולה הדברת פרעושים?

יש לכם בעיית פרעושים? אין לכם מה לדאוג. מזיקיס יטפלו בבעיה ביעילות ובמקצועיות רבה. כ- 90% מהמקרים הדברה חד

כמה עולה אוכל לחתולים
כמה עולה אוכל לחתולים?

  חתולים הם יצורים מעניינים מאוד ומועדפים על ידי רבים מתושבי ישראל בתור חיות מחמד. משפחות רבות מאמצות לחיקן