נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה מיתוג עסקי לחברה בע"מ

ישנם הבדלים משמעותיים בין עסק מורשה לבין חברה בע"מ, הן מבחינת תשלום המיסים והרישום שלה והן מבחינת המיתוג העסקי.

המאמר יעמוד על ההבדלים הללו ויתמקד בשאלה כמה עולה מיתוג עסקי לחברה בע"מ

 

ההבדלים בין חברה בע"מ לעסק מורשה

ההבדלים בין חברה בע"מ לעסק קטן משמעותיים לא רק בדרך של תשלום המיסים, אלא אף במיתוג העסקי. חברה בע"מ רשומה ברשם החברות, בעל החברה משלם בנוסף למיסים גם מע"מ ומקבל הטבות אחרות משל עסק מורשה שאינו חברה בע"מ. בין היתר מדובר על הגנות משפטיות שונות ותפיסתו של העסק במגזר העסקי כעסק גדול או קטן. אין ספק שעסק גדול ייתפס כבעל מוניטין יותר מעסק קטן כאשר מדובר בעסקאות מול חברות נוספות בארץ או בחו"ל. זוהי הסיבה שהמיתוג העסקי שלו יהיה מקיף הרבה יותר ויגע בתחומים שונים.

 

כיצד למתג עסק של חברה בע"מ?

על מנת שלחברה גדולה ייווצר מוניטין ושמה יהפוך למותג מוכר, יש לחשוף אותה בצורות שונות ולמתג אותה בכל דרך אפשרית. חברת גנסיס מציעה ללקוחותיה מיתוג עסקי נרחב הנוגע בכל התחומים. חברה בע"מ תקבל הכרה וחשיפה ברשתות החברתיות , באתר האינטרנטי, בחנות האינטרנטית, בקמפיינים ממומנים, פרסום, יצירת לוגו, קידום אורגני, קופירייטינג ומיתוג לדפוס. אם ניקח לדוגמה מיתוג עסקי באמצעות שפה ויזואלית, הדגש של השיווק יהיה על עיצוב הלוגו, השפה העיצובית לדפוס והשפה העיצובית הדיגיטלית. מבחינת קידום אתרים, הדגש יהיה על בניית אתר תדמית, דפי נחיתה, דפי יצירת קשר, אתר מכירות וכד'.

 

מיתוג עסקי ברשתות החברתיות

כאשר מדובר בחברה בע"מ הקיימת לאורך שנים, ממותגת ובעלת מוניטין, צריך לדעת לשמור על המיתוג במיוחד במאה ה-21 כאשר הכל עובד דרך הרשתות החברתיות ששם נמצא הכסף הגדול. אם בעבר החברה הייתה משקיעה כסף רב לצורך שיווק פרסומות בצינורות המדיה הישנים כמו מודעות בעיתון, פרסומות ברדיו או פרוספקטים בתיבות הדואר, היום ההשקעה היא באמצעות ניהול קמפיינים בפייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב וברשתות חברתיות נוספות. גם ניהול הקמפיין בגוגל השתנה והוא נעשה באמצעות seo, קידום אורגני.

 

מיתוג עסקי אורגני

ראשית כל חברה בע"מ בעלת מוניטין חייבת שיהיה לה אתר בו מפורסם תוכן רלוונטי ואיכותי לקהל היעד שלה, מסרים שיווקיים, קישורים רלוונטיים לתכנים באתרים אחרים וכד'. קידום זה נעשה באמצעות חקר אצל המתחרים כאשר המטרה היא לפרסם את החברה בעמוד הראשון של מנוע החיפוש גוגל שהוא מנוע החיפוש הגדול ביותר. כלומר, כאשר הלקוחות שהחברה רוצה יקלידו מילות חיפוש, הם ייחשפו קודם כל אליה ולא למתחרים.

 

כמה עולה מיתוג עסקי לחברה בע"מ?

המחיר של מיתוג עסקי נקבע על ידי דרכי הפעולה אותן בוחרת החברה כדי לשווק את עצמה. כל חברה צריכה לתת דגשים אחרים למיתוג שלה או לנקוט בכל האמצעים במיוחד אם מדובר על חברה גדולה.

שירותי IT
כמה יעלה שירות IT לעסק שלך?

העולם שלנו מתקדם בצעדי ענק מבחינה טכנולוגית, ויותר ויותר עסקים מסתמכים במידה רבה על שירותי IT כדי לפעול ביעילות

כמה עולה קורס מקצועי לעסק?

בעלי עסקים רבים יודעים כי עליהם לקחת חלק בקורסים מקצועיים שונים שיקדמו אותם כמה צעדים קדימה. עובדה זו התגלתה

כמה עולה מוצר פרסום לעסק
כמה עולה מוצר פרסום לעסק?

מוצרי פרסום וקידום מכירות עבור עסקים וחברות הפכו להיות חלק בלתי נפרד מאירועי חברה, כנסים, קמפיינים שיווקיים ואף מתנות

כמה עולה מחסן להשכרה
כמה עולה מחסן להשכרה?

הצורך בשטחי אחסון יכול לפגוש אותנו במגוון סיטואציות. בין אם מדובר בתקופה של מעברי דירה, בצורך לאחסן מוצרים עסקיים