נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה ממיר של הוט?

גולשים רבים מבצעים השוואות מחירים רגע לפני שהם מצטרפים לקבלת שירות מצד חברות הכבלים והאינטרנט. עובדה זו ידועה לנו, מכיוון שקיבלנו עשרות הודעות מצד עוקבים שלנו שביקשו לקבל סיוע בהקשר זה. אנחנו לא נותרנו אדישים ויצאנו לבדוק את הנושא באופן מעמיק. במדריך זה והראשון בסדרה, יצאנו לבדוק כמה תשלמו על ממיר של הוט. הישארו כאן ותגלו את כל התשובות שרציתם לקבל.

 

העלויות של הממיר משתנות

כשיצאנו לבדוק את הנושא, חשבנו שנחזור הנה עם מחיר מסוים וקבוע. אנו מוכרחים להודות שהופתענו לגלות שיש להוט מגוון רחב מאוד של ממירים, כך שבעצם, המחיר משתנה בהתאם לבחירה שלכם. הנה דוגמא קצרה לכמה סוגי ממירים שונים שאתם צפויים לקבל מהחברה:

  • הוט פייבר 4K
  • ממיר דיגיטלי
  • ממיר VOD
  • ממיר HD ועוד

במדריך זה נציג בפניכם את המחירים של הממירים הנפוצים ביותר, כדי שתוכלו לדעת מה הם המחירים של הממירים שתכננתם להזמין דרך החברה.

מצטרפים להוט

תכירו בעלות של ממירי ה – VOD ו – HD

יכול להיות ששמעתם את הפרסומות של החברה שמציינות כי מצטרפים להוט ומקבלים הטבות שונות. אם כך, כדאי שתדעו שמרבית הטבות נוגעות לרכישה של הממירים שצוינו לעיל. ממיר המג'יק וממיר ה – VOD עולים נכון לרגע כתיבת מילים אלה כ – 30 ₪ לחודש (מדובר בעצם בדמי שכירות חודשיים). ראוי לציין כי בנוסף לכך, תצטרכו לשלם כ – 310 ₪ דמי פיקדון עבור הממיר בעת ההצטרפות.

 

תכירו בעלות של ממירי הוט פייבר בוקס והוט פייבר 4K

דמי השכירות החודשיים של ממיר הוט פייבר בוקס עולים נכון להיום כ – 79.32 ₪. חשוב שתדעו שגם כאן יש תשלום על דמי פיקדון (אתם זוכרים שמדובר בתשלום חד פעמי, כן?) בסך 775 ₪. מי מכם שמעוניינים בממיר אחר של חברת הוט, צריכים להכיר בהוט פייבר בוקס 4K שעולה מעט פחות מקודמו. מדובר בתשלום של כ – 60 ₪ עבור דמי שכירות חודשיים. התשלום החד פעמי על דמי הפיקדון הינו זהה לממיר שצוין לעיל (775 ₪).

מצטרפים להוט

כך תבחרו בממיר המתאים לכם ביותר

יש מי שבוחרים ממיר לפי עלויות. אם הגעתם לכאן במטרה לבחור כך, עליכם להכיר במידע חשוב. נציין בפניכם כעת שבחירה שכזו אינה נכונה עבורכם. שכן, העלות לא תואמת במרבית המקרים לצורך שלכם. הדרך לבחירה בממיר צריכה להתבצע תוך שאילת השאלות הבאות:

  • מה אני רואה בדרך כלל בטלוויזיה?
  • האם אני רוצה ממיר מתקדם או שאני מעדיף להתפשר על ממיר פשוט?
  • מה התקציב שלי?

רק לאחר שתענו על שאלות אלה, תוכלו לבחור בממיר שמתאים לכם באופן מדויק.

 

לסיום

מדריך זה הציג בפניכם את העלויות של ממירי הוט. עכשיו אתם מכירים בכל המידע העדכני, כך שנותר לכם רק לבצע את הבחירה הנכונה ביותר עבורכם. נאחל לכם כעת צפיה מהנה!

מצטרפים להוט

כמה עולה לעצב בית חדש

עיצוב בית חדש הוא תהליך מורכב, עמוס ולעיתים מלחיץ וארוך במיוחד. רדי לעשות אותו בחכמה, מבלי להפריז בהוצאות, ולקבל

כמה עולה להיכנס למשחק פוקר
כמה עולה להיכנס למשחק פוקר

עלויות הכניסה למשחק פוקר יכולות להשתנות באופן משמעותי, ותלויות במספר גורמים. המאמר יפרט כמה עולה להיכנס למשחק פוקר ומהם

מדבקות זכוכית
כמה עולות מדבקות לזכוכית?

מדבקות זכוכית הפכו בשנים האחרונות לפתרון פופולרי ומרשים הן לעיצוב והן לצורך פונקציונלי. הן זמינות במגוון רחב של עיצובים,