נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה מערכת הידרופונית ביתית?

אוהבים לגדל צמחים או שאולי זה אפילו חלק מהעבודה שלכם ועוד לא שמעתם על מערכת הידרופונית? הגיע הזמן כי המערכת הזאת תשנה את חייכם לעד. אז מערכת גידול הידרופונית הינה נגזרת של שיטת הגידול הידרופוניקה אשר מרכז השיטה היא גידול צמחים לא על פני השטח אלא על משטח אטום (נקרא גם מצע מנותק). איך זה ישנה את חייכם וכמה זה עולה? תמשיכו לקרוא.

 

מהי מערכת הידרופונית

כמו שכבר הספקתם להבין מערכת הידרופונית ביתית מתמקדת בגידול צמחייה מעל לפני השטח ללא שימוש באדמת כדור הארץ ובעצם כמעט מלבד חקלאות, אף אחד לא מגדל באופן פרטי בשימוש באדמת כדור הארץ, אלא אם כן כמובן יש לכם חצר פרטית וגם אז המערכת תוכל לתרום לכם רבות.

עיקר המערכת מתמקד בגידול צמחייה בעזרת שילוב של מים ותערובות דשנים ללא צורך בקרקע ייחודית. לעומת אדנית רגילה, המערכת מאפשרת לצמח שגשוג נרחב בהרבה בעזרת המרחב שניתן לשורשי הצמח להתפשט במים.

בנוסף הסיכון ממזיקים מופחת משמעותית מכיוון שהמערכת אטומה כמעט לגמרי מבחוץ ולא מספקת מרחב רב לבעלי חיים נוספים מלבד הצמח. את המערכת ניתן לרכוש בקלות אך חשוב לוודא לפני שמדובר במוצר איכותי ועמיד שיאפשר לשיטה למצות את עצמה באופן מוחלט.

 

כמה זה עולה ואיך בוחרים?

אז כמובן שישנם מספר גורמים משתנים אשר תלויים בכם בלבד ולאחר שתשקללו אותם במשוואה תוכלו לבצע בחירה חכמה ושימושית. יש לחשוב על גודל המערכת בהתאם לגודל החלל בו תרצו למקם אותה או על איזו כמות של צמחייה מדובר בכדי שלא תשאירו מקומות מיותרים, מלבד הפרמטרים הללו, אנחנו נוכל לעזור בכל השאר.

אז הקהל המרכזי שצריך לחשוב בעצם על קניית המערכת הם אותם אנשים שירצו לגדל צמחייה בבית שאינו צמוד קרקע וליצור חוויה של גינה במרפסת. האופציה הראשונה לאלו המסתפקים במועט או לספקנים הינה שלישיית קפסולות במחיר של 39 ₪ והיא כוללת שלוש קפסולות עם זרעים, אדמה ודשן ובעזרת הטכנולוגיה שבהן, נוצרת הסביבה המושלמת לגידול הצמחייה שלכם.

אלו מכם שרוצים משהו מפואר יותר לצמחים גדולים יותר אך בגודל קומפקטי יכולים לבחור במערכת לגידול שישה צמחים במחיר של 1395 ₪. בעזרת הטכנולוגיה החדשנית של מערכת זו כל צמח מקבל בנפרד הזנה עליונה ותחתונה של התמיסה ויחד עם זאת המערכת דורשת תחזוקה מינימלית.

וכמובן לגרנדיוזים שמבנינו, מערכת גידול הידרופונית לעשרים וארבעה צמחים במחיר של 1595 ₪, אשר מאפשרת גידול צמחייה מכל סוג וניתנת לתלייה על קירות, מרפסות ואיפה שתרצו, והיא בעצם מיצוי תכליתה של שיטת ההידרופוניקה עם כל יתרונותיה.

 

לסיכום

אם נמאס לכם שהצמחים שלכם מתים, נאכלים ונובלים מחוסר תשומת לב או פשוט כי לא ידעתם מספיק, המערכת המדוברת היא הפתרון המושלם עבורכם ובמאמר מוסגר נגיד שהמחירים לא בשמיים ומתאימים לכל כיס. קנייה נעימה.

כמה עולה להיכנס למשחק פוקר
כמה עולה להיכנס למשחק פוקר

עלויות הכניסה למשחק פוקר יכולות להשתנות באופן משמעותי, ותלויות במספר גורמים. המאמר יפרט כמה עולה להיכנס למשחק פוקר ומהם

מדבקות זכוכית
כמה עולות מדבקות לזכוכית?

מדבקות זכוכית הפכו בשנים האחרונות לפתרון פופולרי ומרשים הן לעיצוב והן לצורך פונקציונלי. הן זמינות במגוון רחב של עיצובים,

עלות חוקר פרטי
כמה עולה חוקר פרטי לפי שעה

אנשים פונים לחוקרים פרטיים כאמצעי לפתור עניינים מורכבים ורגישים, שבהם נדרשת מומחיות, מקצועיות, שיקול דעת וגישה למשאבים מיוחדים. ניתן

ארונות בעיצוב אישי
כמה עולים ארונות בעיצוב אישי?

בכל הנוגע לארגון החפצים שלנו ויצירת מרחב מחיה הרמוני, ארונות בגדים ממלאים תפקיד משמעותי בהבטחת הפונקציונליות והאסתטיקה. בעוד שלארונות