נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה מפסק חכם לבית חכם

מפסק חכם הוא הדרך האולטימטיבית להפוך כל מכשיר בבית לחכם. הודות למפסק פשוט, תוכלו לשלוט במזגן, במכונת הכביסה, בדוד או בכל מוצר אחר שתרצו ישירות מהטלפון הנייד שלכם. להלן נגלה באיזה אופן ניתן לעשות זאת ומהן העלויות של המפסקים.

 

פתח דבר – מוצר איכותי

לפני שנצלול אל תוך המנגנון של המפסק ואל עלויות המפסקים, חשוב להכיר את חברות המפסקים המומלצות. בשוק פועלות חברות רבות. חלקן, איכותיות מאוד אך דורשות סכומים גבוהים למדי עבור המוצרים והתקנתן. אחרות, מציעות מוצרים במחיר זול אך המוצרים אינם אמינים וצפויים להתקלקל במהרה. בודדות החברות המוכרות מוצרים איכותיים במחירים שווים לכל נפש.

אחת החברות שכן עומדות בקריטריון של מוצרים אמינים במחירים אטרקטיביים, היא חברת SONOFF ישראל מבית היוצר של חברת ITEAD הבין – לאומית. מדובר בחברה ותיקה ומוכרת בשוק הישראלי, ואם אין לכם את הזמן לערוך סקר שוק נרחב, בחרו בה ותקבלו את התמורה הטובה ביותר עבור הכסף שלכם.

 

מפסק – איך זה עובד?

מוצרי החשמל שלנו נדלקים כאשר המעגל החשמלי שלהם נסגר ונכבים כאשר הוא נפתח. אנו סוגרים ופותחים את המעגל דרך לחיצה על המתג או חיבור לשקע, המזיזים את המפסק הפותח וסוגר את המעגל החשמלי.

המפסק החכם מאפשר לשלוט בפתיחת וסגירת המעגל דרך הטלפון הנייד מבלי להימצא פיזית בקרבתו וכן לתזמן זמני הפעלה קבועים מראש. כך, תוכלו לתזמן את הפעלת המזגן לכמה דקות לפני חזרתכם הביתה, את שואב האבק הרובוטי לשעות העבודה ואת מערכת ההשקיה שלכם באופן דינמי לפי התחזית. זהו יתרונו הגדול של המפסק החכם, ההופך אותו לחשוב כל כך בבית החכם.

 

מגוון מפסקים

לכל מכשיר חשמלי עוצמת מתח שונה. לא כל מפסק מתאים לכל עוצמת מתח. מכיוון שכך, חברות מקצועיות דוגמת סונוף מציעות שלל מפסקים, למעלה מ-20 מפסקים שונים, כאשר כל מפסק מתאים לרמת מתח אחרת. בחרו במפסק המתאים למתח הדרוש כדי להפיק את המירב מהמערכת החכמה.

 

עלות המפסקים

עלותו של כל מפסק תלויה במספר גורמים, כאשר המרכזי שבהם הוא עוצמת המתח אותה הוא מסוגל לשאת. בנוסף, המחיר מושפע מגודל המפסק – מפסק קומפקטי ומוסתר צפוי לעלות יותר ממפסק גלוי ומגושם. כמו כן, במידה ולמפסק מצורפים חיישנים או מד צריכת חשמל, מחירו יאמיר. אלו לא הפרמטרים היחידים המשפיעים על המחיר, אך אלו המרכזיים שבהם.

מכיוון שהמחיר מושפע מכל הפרמטרים הנ"ל, קשה לנקוב במחיר מדויק למפסקים. עם זאת, ניתן להצביע על טווח מחירים הנכון באופן כללי לרובם של המפסקים. מחירם של רוב המפסקים מתחיל ב-40 עד 50 שקלים ויכול להגיע עד ל-150 שקלים למפסקים משוכללים הכוללים אף מספר שקעים בנקודת חשמל אחת.

 

לסיכום

מפסק הוא לב ליבו של הבית החכם. ביכולתו להפוך כל שקע ומוצר חשמלי בבית ממוצר רגיל, למוצר חכם. עלותו של כל מפסק נעה בין 40 לבין 150 שקלים. רכשו מפסקים מתאימים והתקדמו לבית החכם. בהצלחה!

כלי גינון
כמה עולים כלי גינון?

היום ניתן למצוא בשוק מבחר רחב של כלי גינון שונים, המגיעים בטווח רחב של מחירים. כל אחד יכול לבחור

כמה עולה לעצב גינה בעצמך

עיצוב גינה משלך יכול להיות דרך מספקת וחסכונית ליצור חלל המשקף את הסגנון האישי שלך ומתאים לצרכיך. בעוד שכירת

כמה עולות שידות
כמה עולות שידות?

כשאתם מחליטים לקנות שידות לבית שלכם, חשוב לקחת בחשבון את התקציב שאתם מוכנים להקדיש לכך וכן את התכונות שאתם

כמה עולה מטבח בהתאמה אישית
כמה עולה מטבח בהתאמה אישית?

המטבח הינו החדר המרכזי בבית ואחד הגורמים העיקריים להתנהלות של הבית הסובבת סביבו: הכנת האוכל, זמני הארוחות, האווירה שהוא