נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה מקרר יין איכותי?

אוהבים לסיים יום עם כוס יין משובח? מחזיקים בבית כמה בקבוקים שיהיה מה לשלוף לארוחה טובה? אם אתם אנשים שאוהבים לשתות יין איכותי, כדאי שיהיה לכם מקרר יין. מקרר יין יאפשר לכם לשלוף את הבקבוק ולשתות אותו מייד, כאשר היין במצב אידיאלי.

יתרון נוסף של מקרר יין הוא העובדה שאפשר ליישן בו יינות בלי לחשוש שהם ייפגעו במשך הזמן. אם תמיד רציתם לרכוש מקרר יין, אבל לא ממש ידעתם במה מדובר, הגעתם למקום הנכון. הכנו כאן עבורכם מדריך מחירים קצר למקררי יין.

 

מה זה מקרר יין?

מקרר יין איכותי מחברת שף פוינט הוא מתקן ייעודי לקירור ושמירה של בקבוקי יין. מכיוון שיין הוא משקה מאוד עדין שדורש תנאי אחסון ספציפיים, אי אפשר לשמור אותו במקרר ביתי רגיל בין הגבינה לחלב והירקות. מקרר יין מאפשר לכם גם ליישן את היין לטווח זמן ארוך, וגם לשתות אותו בטמפרטורה האידיאלית.

הטמפרטורה במקררי יין היא בדרך כלל 65-45 מעלות פרנהייט, והלחות במקרר יין היא בדרך כלל 80-50 אחוזים. התנאים הללו נועדו לשמר את היין ברמה הטובה ביותר.

 

אז כמה זה עולה?

קודם כל חשוב לדעת שעולם מקררי היין הוא עולם רחב מאוד. יש מגוון רחב מאוד של מקררי יין בשלל גדלים, צורות, ועיצובים, ושל חברות שונות. כך למשל, אפשר לרכוש מתקן לקירור של בקבוק יין אחד, ומקרר יין עם מקום ליותר מ- 100 בקבוקי יין. יש מקררי יין שעומדים בפני עצמם ויש מקררי מים שמשולבים בתוך ארון. בקיצור, המגוון רחב. אבל כדי שתוכלו להבין על מה מדובר באופן כללי יצאנו לבדוק עבורכם כמה מהדגמים הטובים ביותר בשוק כיום.

 

מחיר למקרר יין

בדקנו כאן עבורכם את המחיר של כמה מהדגמים הטובים ביותר שניתן לרכוש כיום:

 

  1. המשוכלל – מקרר יין עם מקום ל- 38 בקבוקי יין, 2 אזורי טמפרטורה שונים עם בקרת WIFI וחיבור לאפליקציה ייעודית יעלה לכם 6,900 ₪. היתרונות הגדולים של המקרר הזה הם העובדה שניתן לייצר בו שני אזורי טמפרטורה שונים, וכמובן השליטה המוחלטת בו בעזרת האפליקציה.
  2. הקטן – מקרר יין עם מקום ל- 12 בקבוקים של יין אדום ופאנל עם חיישן מגע יעלה לכם 1,200 ₪.
  3. הענק – מקרר יין עם מקום ללא פחות מ- 126 בקבוקי יין ו- 2 דלתות יעלה לכם 13,900 ₪. גם במקרר הזה ניתן לייצר שני אזורי טמפרטורה שונים. זהו מקרר יין בעיצוב אלגנטי וקלאסי במיוחד.

סיכום

כפי שבטח כבר הבנתם, מקרר יין הוא לא מוצר אחיד עם מחיר קבוע. יש היום מגוון רחב מאוד של מקררי יין בטווח רחב של מחירים, ואתם יכולים לבחור את המקרר שמתאים לתקציב שלכם. עם זאת, לא כדאי להתפשר על איכות ולחפש את הדגם הזול ביותר.