נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה משאבת חלב?

אם נכנסתם לקרוא את המאמר הזה, זה אומר שמגיע לכם מזל טוב! בקרוב תינוק או תינוקת חמודים הולכים להצטרף למשפחה, ואתם כבר מתחילים להתכונן ללידה ולמה שיבוא אחריה. מדובר על דבר חיובי מאוד, ההכנות ללידה חשובות מאוד, ומה שאתם יכולים כבר להכין ולקנות מראש יחסוך לכם המון זמן וכאבי ראש אחרי הלידה.

כשתינוק חדש מצטרף למשפחה, בטח בלידה ראשונה, צריך להתרגל לשינוי משמעותי מאוד, ולכן עדיף לעשות את כל מה שאפשר מראש. משאבת חלב היא פריט קריטי, כי האם המניקה הולכת להשתמש בה לא מעט, וחשוב מאוד שהיא תהיה כמה שיותר נוחה.

 

מהי משאבת חלב?

בעשרות השנים האחרונות נוצרו מצבים שונים שבהם האם לא יכלה להניק את התינוק. לרוב, נשים חוזרות לעבוד עוד לפני שהתינוק נגמל, וגם לפני כן לא תמיד הם נמצאים אחד ליד השני, או שמסיבה כלשהי האם לא יכולה להניק או שהתינוק לא יכול לינוק.

גודש חלב הוא מצב לא חיובי, ומשאבת החלב מאפשרת גם לפתור את הבעיה הזו, וגם להכין מנות חלב זמינות עבור התינוק. משאבת החלב נכנסת לשימוש בסיטואציות הבאות: כאשר האם והתינוק לא ביחד, כאשר האם לא יכולה להניק או כאשר התינוק לא מסוגל לינוק, כאשר יש גודל חלב, או במצב של דלקת בשד.

 

איזה משאבות חלב יש בשוק?

מכיוון שמדובר על מוצר פופולרי, יש לא מעט סוגים ודגמים של משאבות חלב בשוק, שמיוצרות על ידי חברות שונות. כדאי להכניס לראש שאין משאבה טובה או משאבה גרועה, הדבר החשוב ביותר הוא הנוחות של האם שמשתמשת במשאבה. משאבות חלב מגיעות בשתי צורות עיקריות: חשמליות וידניות.

משאבות חשמליות עובדות באופן אוטומטי, מה שמשאיר לאם ידיים פנויות, אך החיסרון הוא שהמשאבות הללו יקרות יותר ופחות קומפקטיות. משאבות ידניות עובדות בעזרת כוח הידיים, אך הן זולות יותר ויותר קל לנייד אותן.

 

כמה עולה משאבת חלב?

בדקנו עבורכן שני דגמים של משאבות חלב מאוד נוחות ואיכותיות. בימבה פמפ זו משאבת חלב חשמלית נוחה לשימוש. מדובר על משאבה ללא חוטים שנכנסת בצורה מושלמת מתחת לחזייה וקל מאוד להפעיל אותה. המחיר למשאבה אחת הוא 399 ₪, ולמשאבה כפולה הוא 749 ₪.

משאבת חלב בימבה פמפ פרו היא משאבה עוד יותר משוכללת. משאבה יחידה עולה 590 ₪, ומשאבה כפולה עולה 990 ₪ הדגם הזה יגיע גם עם מיכל ייעודי לחלב. המשאבות הללו נמצאות כרגע במבצע, ולכן המחיר שלהן נמוך במיוחד. אם זה מעניין אתכם, לחצו כאן למעבר לאתר

 

סיכום

אפשר לומר שמשאבת חלב היא מוצר צריכה בסיסי לכל אם מניקה. מדובר על פריט מאוד יעיל ושימושי שפותר המון בעיות גם לאם המניקה וגם לתינוק היונק. זכרי, בסופו של דבר מה שחשוב במשאבת החלב הוא הנוחות שלך מזל טוב!

מדרסים אורטופדיים
כמה עולים מדרסים אורתופדיים?

מדרסים אורטופדיים, הידועים גם בתור תוספות אורתופדיות או מדרסים לנעליים, הם מדרסים מעוצבים במיוחד המספקים תמיכה ויישור לכפות הרגליים.