נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה משלוח אקספרס של שטיח מהודו?

הודו ידועה כארץ מיוחדת וצבעונית. כל דבר שתחשבו עליו, תוכלו למצוא בהודו במגוון צבעים, גדלים וצורות. אם למשל תחפשו תבלינים, אתם תמצאו היצע רחב, צבעוני ומגוון, כזה שיגרום לכם לרצות לקנות את כל השוק. תבלינים הם רק פרט קטן בתוך מגוון האפשרויות שהודו מציעה למטיילים בה. אם כבר מדברים על היצע רחב ושפע של צבעים, צריך לדבר על השטיחים ההודים. השטיחים ההודים המיוחדים ביותר, נארגים על ידי מקומיים בכפרים נידחים ברחבי הודו. אם טיילתם לאחרונה בהודו ומצאתם שטיח מעוצב שאתם מוכנים לקנות אותו בכל מחיר, כדאי שתקראו את השורות הבאות, בהן יפורט עבורכם כל המידע הנחוץ לכם בנוגע למשלוח אקספרס של השטיח שבחרתם.

 

מהי עלות משלוח אקספרס של שטיח מהודו?

עלות משלוח של חבילת אקספרס מהודו תלויה קודם במשקל. על הקילו הראשון אתם צפויים לשלם כ- 130 ₪ ועל כל קילו נוסף תשלמו 50 ₪. אם אתם רוצים לדעת את הסכום המדויק אותו תצטרכו לשלם, אתם צריכים לברר מהו המשקל של השטיח הנבחר. השטיחים ההודים הם כבדים מאוד, כך שכדאי שתכינו את הכיס מראש כי אתם צפויים לשלם סכומים גבוהים מאוד. השטיח שלכם יעבור במכס, כך שבנוסף לתשלום על משלוח האקספרס, אתם תצטרכו לשלם תוספת לא קטנה שתייקר לכם עוד יותר את המשלוח. אם תשאלו אותנו, לא בטוח שישתלם לכם לקנות שטיח מהודו במשלוח אקספרס.

 

כיצד ניתן לחסוך את הוצאות המשלוח?

כדי לחסוך את הוצאות המשלוח, אתם צריכים לחפש חנות שתעשה עבורכם את העבודה הקשה. כלומר, חנות שתייבא עבורכם את השטיחים מהודו. אתם בטח חושבים שהשתגענו ושאף חנות לא תסכים לעשות זאת.
כדי שנוכל להיות בטוחים ב-100% שאנחנו מוסרים לכם מידע אמין, יצרנו קשר עם חנות מסוימת וביררנו בנוגע למלאי השטיחים שלה. אתם בטח תופתעו לשמוע שבחנות זו יש מגוון רחב של שטיחים שמגיעים בין היתר, מהודו.
כך שאתם לא צריכים לשלם אלפי שקלים על משלוח אקספרס מהודו. אם לא די בכך, אתם כנראה תשלמו הרבה פחות וגם תוכלו לקבל את השטיח שלכם עד הבית בהובלה. אם המידע הנ"ל נשמע לכם מתאים, פשוט תיכנסו ללינק הבא: https://www.carpetim.co.il.

 

אם אתם עדיין מתלבטים על משלוח מהודו – כדאי שתדעו פרט חשוב

אם השטיח מהודו לא יוצא לכם מהראש ואתם מוכנים להשקיע כמה שצריך כדי להביא אותו לארץ, כדאי שתדעו פרט חשוב מאוד – האחריות.
בעת משלוח מהודו לארץ, לא תוכלו לקבל אחריות מלאה על מצב השטיח. כלומר, נניח שהשטיח שלכם הגיע בקונטיינר גדול ובו ראשי דיו. נניח שאחד מראשי הדיו נשבר והכתים את השטיח שלכם שהגיע אליכם עם כתם ענק, אין לכם למי לפנות כדי לקבל פיצוי. חשוב שתדעו זאת רגע לפני שתפתחו את הארנק.

כלי גינון
כמה עולים כלי גינון?

היום ניתן למצוא בשוק מבחר רחב של כלי גינון שונים, המגיעים בטווח רחב של מחירים. כל אחד יכול לבחור

כמה עולה לעצב גינה בעצמך

עיצוב גינה משלך יכול להיות דרך מספקת וחסכונית ליצור חלל המשקף את הסגנון האישי שלך ומתאים לצרכיך. בעוד שכירת

כמה עולות שידות
כמה עולות שידות?

כשאתם מחליטים לקנות שידות לבית שלכם, חשוב לקחת בחשבון את התקציב שאתם מוכנים להקדיש לכך וכן את התכונות שאתם

כמה עולה מטבח בהתאמה אישית
כמה עולה מטבח בהתאמה אישית?

המטבח הינו החדר המרכזי בבית ואחד הגורמים העיקריים להתנהלות של הבית הסובבת סביבו: הכנת האוכל, זמני הארוחות, האווירה שהוא

כמה עולה מפסק חכם לבית חכם
כמה עולה מפסק חכם לבית חכם

מפסק חכם הוא הדרך האולטימטיבית להפוך כל מכשיר בבית לחכם. הודות למפסק פשוט, תוכלו לשלוט במזגן, במכונת הכביסה, בדוד