נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה משרד להשכרה בתל אביב?

כמה עולה משרד להשכרה בתל אביב? העיר ללא הפסקה שמחירי הנדל"ן בה עולים כל העת מציעה שפע של משרדים להשכרה, בטווח מחירים רחב שמאפשר גמישות והתאמה לצורך שלנו.

 

איך נקבע המחיר של משרדים להשכרה?

מחיר למ"ר

כמו בכל נדל"ן להשכרה, גם המחיר של משרדים להשכרה נקבע פר מטר רבוע. חשוב להבין שטווח המחיר למ"ר הוא רחב מאוד. כשמדובר על משרדים בתל אביב, יש משרדים שהמחיר פר מ"ר הוא כ-60 ש"ח ואפילו פחות, ויש משרדים שהמחיר למ"ר נושק ל-200 ש"ח ומעלה.

 

גודל המשרד

בסופו של דבר המחיר הסופי לחודש נקבע בהתאם לגודל המשרד. נשים לב שבגלל הטווח הרחב של מחירים למ"ר, לא תמיד משרד שמושכר במחיר גבוה יותר הוא בהכרח גדול יותר! כלומר המחיר הוא תוצאת המכפלה של שני הפרמטרים – מחיר למ"ר X גודל המשרד.

 

גורמים נוספים המשפיעים על מחירי השכירות של משרדים בתל אביב

אז מה הופך משרד אחד ליקר יותר (יחסית לגודלו), ומשרד אחר לזול יותר? בין הגורמים הבולטים שמשפיעים על מחירי המשרדים להשכרה בתל אביב נמנים: 1. מיקום המשרד 2. שנת הבנייה של המבנה

  1. שיפוץ ותחזוקה ו-4. נגישות ובולטות.

 

1.    מיקום המשרד

נכון, ישראל היא שכונה אחת גדולה, אבל בתוך השכונה הזאת קיימת מדינת תל אביב. העיר השנייה בגודלה בארץ שמשתרעת על פני 52 מ"ר, תתי אזורים, רחובות ושכונות שפניהם שונים מאוד. גם אזורי המסחר המרכזיים בעיר מתחלקים לאזורים מרכזיים יותר ופחות, חדשים יותר ופחות ומבוקשים יותר ופחות. בין השאר, יש רחובות וצמתים בעיר שנושקים לכביש איילון ולתחנות הרכבת בתל אביב. מיקומים אלו אטרקטיביים במיוחד. לצד זאת, גם קרבה לנקודות סחר אסטרטגיות כמו הבורסה מהווה יתרון שמקפיץ את מחירי השכירות.

 

2.    שנת הבנייה של המבנה

ידוע מראש: מחיר השכירות של משרד שהוא חלק מבניין חדיש – אחד מאותם עשרות מגדלים המציפים את תל אביב בשנים האחרונות, גבוה לאין ערוך ממחיר השכירות של משרד בבניין תל אביבי ישן משנות ה-70.

 

3.    שיפוץ ותחזוקה

ובתוך הבניינים הישנים יותר – יש משרדים שחודשו ושופצו, הותקנה בהם צנרת חדשה, הרצפות הוחלפו והתשתיות חוזקו. במשרדים אלה נמצא לרוב גם מזגנים, שקעים נגישים ושאר בונוסים של מבנה משופץ. על משרד כזה נשלם שכירות גבוהה יותר.

 

4.    נגישות ובולטות

ולבסוף, בכל בניין יש את המשרדים שפונים לרחוב ואלו שלא; בכל רחוב יש את הפינות הבולטות ביותר ואלו שפחות. בקיצור, מדובר גם כן בסוגיה של מיקום אך ברמה הספיציפית יותר. ככל שהמשרד נגיש ובולט יותר – זה יתבטא במחיר.

לסיכום, משרדים להשכרה בתל אביב יש בשפע, מה שצריך זה להיות ערוכים עם תקציב מתאים ולבחון מה משמעותי בשבילנו במיוחד – משרד יפה וחדש או מיקום בולט ואטרקטיבי.