נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה מתקן לנייר ידיים?

נייר ידיים הוא פטנט אדיר, שעוזר לנו מאוד בשמירה על ההיגיינה, וחוסך לנו לא מעט עבודה שקשורה לכביסה. אם בעבר היינו חייבים לנגב את הידיים שלנו במגבת, או בתכל'ס בבגדים שלנו, אחרי כל פעם ששטפנו אותן, מגבות הנייר פתרו לנו את הבעיה הזו.

מדובר על מוצר זול ויעיל שעושה את העבודה שלו בצורה מצוינת, מה צריך יותר מזה? נייר לניגוב ידיים נמצא בשימוש גם בבתים פרטיים וגם במקומות ציבוריים כמו אולמות, בתי חולים, שירותים ציבוריים, ובכל מקום שבו אנשים רבים צריכים לשטוף ידיים.

 

מתקן חכם לנייר ידיים

מתקן לנייר ידיים הוא לא המצאה חדשה במיוחד, ואתם בטח מכירים היטב את קופסאות הפלסטיק עם החריץ שניתן לשלוף מהן את המגבות לניגוב הידיים אחת אחרי השנייה. אבל מכיוון שאנחנו כבר בעשור השלישי של המאה ה- 21 יש כיום מתקנים מתוחכמים יותר. מתקן חכם לנייר ידיים כולל קופסת אחסון וחיישן.

בקופסת האחסון שמים את הנייר, אך אי אפשר לשלוף אותו בידיים. בקדמת המתקן יש חיישן עם עינית שיודעת לזהות תנועה. כדי להוציא נייר מהמתקן אתם צריכים להזיז את היד מול העינית, והמכשיר כבר יוציא לכם את הנייר באופן אוטומטי.

 

היתרונות של מתקן חכם לנייר ידיים

אם לא ממש ברור לכם למה כדאי לרכוש מתקן חכם לנייר ידיים, ולא להסתפק במתקנים המיושנים, הכנו לכם כאן רשימה קצרה עם היתרונות הבולטים של מתקן חכם לניגוב ידיים.

  1. שליטה בכמות הנייר – החיישן שמזהה את התנועה של היד מאפשר לכם לשלוט באופן מדויק בכמות הנייר שהוא מוציא, מה שהופך את השימוש בו לנוח וחסכוני מאוד.
  2. מניעת בזבוז של נייר – כולנו מכירים את המתקנים הישנים לנייר ידיים, ויודעים שלא מעט פעמים אנשים שולפים מהם כמות גדולה מאוד של ניירות. בנוסף, לפעמים הנייר קצת תקוע במכשיר, מה שגורם שוב לאנשים להוציא כמות גדולה של נייר. המתקן האוטומטי מאפשר שימוש בכמות מדויקת של נייר ומונע בזבוז מיותר.
  3. אסתטיות – מתקני הנייר הישנים לא היו הצלחה עיצובית מסחררת, ואנחנו עדינים. מתקני הנייר החכמים מעוצבים בצורה יפה הרבה יותר ומגיעים בשלל צבעים, כך שהם מתאימים יותר למקומות שבהם מקפידים על אסתטיקה ונראות.

 

אז כמה זה עולה?

בסופו של דבר, מה שבטח מעניין אתכם זה המחיר. אז יצאנו לבדוק בשבילכם כמה יעלה התענוג, והופתענו מהמחיר הנמוך של המתקן. תמורת 299 ₪ תוכלו לרכוש את המתקן עם חבילה של גלילי נייר תואמים, תמורת 339 ₪ תוכלו לרכוש את המתקן עם 2 חבילות של גלילי נייר תואמים, ותמורת 375 ₪ תוכלו לרכוש את המתקן עם 3 חבילות של גלילי נייר תואמים.

 

סיכום

זה יעיל, זה חסכוני, זה יפה, וזה לא יקר. אז למה בדיוק אתם מחכים?