נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה נופש למגזר החרדי?

אם מישהו מכם חשב שבציבור החרדי הנופשים הם מחוץ לחוק, הרי שהוא טעה בגדול. יציאה לנופש היא דבר הכרחי לבריאות הנפשית שדל האדם והתאווררות חשובה, ולא משנה אם ההתאווררות תגיע דרך נופש בצימר, טיסה לחו"ל, החלפת דירה עם חברים חופשה במלון וכדומה. מחיר הנופש במגזר החרדי משתנה והוא בעל טווח נרחב.

 

מה קובע את מחיר הנופש?

כמו שניתן להבין, יש נתונים שיקבעו את מחיר הנופש. ככל שהצימר יציע יותר ויותר פינוקים, הוא גם יהיה בעל מחיר גבוה יותר במרבית המקרים…

 

ארוחות שף

מלון המציע ארוחת בוקר על בסיס חצי פנסיון, לא יעלה מחיר זהה כמו נופש במלון המציע ארוחות על בסיס פנסיון מלא… מספר הארוחות מכריע מה יהיה מחיר הנופש. יחד עם זאת, גם הכשרות קובעת. יש מלונות המציעים אוכל בכשרות מהדרין לעומת מלונות בכשרות פחות מקובלת…. המחיר גם הוא יהיה מושפע מכך.

 

מספר הלילות

ככל שתשכירו את הצימר ליותר לילות, כך מחיר הנופש הסופי יהיה יקר יותר… וזה נכון לכל המגזרים… מלונות וצימרים רבים מוזילים את המחיר ללילה כאשר מדובר במספר לילות משמעותי. אך זה כבר דילים ועסקאות.

 

ביקוש המקום

אין אפס. כל מחיר נקבע בהתאם לביקוש. בתקופה שאין ביקוש לצימרים, מחיר צימר יהיה נמוך… בתקופה בה כולם נופשים ומרבית הצימרים תפוסים, כל צימר יעלה בהתאם… היצע וביקוש הם כלי משמעותי בתמחור מוצרים כמו גם נופשים. לכן כאשר מחיר נופש יקבע, הוא יהיה שונה בין הקיץ לחורף.

 

אטרקציות נלוות

אם הצימר כולל בריכה פרטית, מחירו ללילה יהיה גבוה יותר מצימר ללא בריכה. כל פריט הנלווה לחווית הנופש מייקר את המחיר. כך שלא תמיד ניתן להשוות בין צימרים שונים. במיוחד כאשר כל מקום מציע דברים אחרים.

 

קבוצה זוג או משפחה

כאשר הנופש מיועד לקבוצות, המחיר יהיה שונה ללילה מאשר כאשר מדובר בנופש זוגי או משפחתי. חשוב לקחת זאת בחשבון. מספר המיטות בחדר גם הוא מעלה ומפחית את המחיר. בנופש זוגי לא ניתן להכניס יותר משני אנשים בחדר לעומת נופש משפחות בו כל משפחה מקבלת חדר הורים וחדר ילדים… הנתונים משתנים בהתאם לצרכים האישיים.

 

נופש לציבור החרדי  – כמה עולה לילה

עלות נופש משתנה בהתאם לפרמטרים שציינו כאן. מחיר וילה מותאמת לחרדים משתנה מאוד והוא יכול להגיע לאלפי שקלים ללילה. יש צימרים במאות שקלים ללילה ויש באלפי. במה לבחור? זו כבר בחירה שלכם. החוויה לא תיקבע בהתאם למחיר, אבל המחיר בהחלט מצביע על הדברים הנלווים לנופש המוצע.

ההמלצה היא להיכנס לאתרים המציעים צימרים ונופשים מותאמים לציבור החרדי, לנקוב במחיר התקציב שיש לכם ובהתאם אליו לערוך חיפוש. כי כך צריכה להיות ההחלטה לצאת לנופש. לא כמה עולה, אלא כמה אני יכול ומעוניין לשלם על הנופש.