נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה ניתוח הגדלת חזה

בשנים האחרונות ניתוחים קוסמטיים הולכים וצוברים פופולריות ואנשים רבים מתעניינים בהליכים האסתטיים השונים שעשויים לסייע להם להרגיש טוב יותר עם גופם. ניתוחי הגדלת חזה הם ללא ספק מבין הפופולריים שבניתוחים הפלסטיים. טווח המחירים של ניתוחים אלו הוא רחב כאשר הניתוחים הזולים ביותר עשויים לעלות כ- 11,000 שקלים והיקרים ביותר עשויים לעלות למעלה מ-25,000 שקלים. אז כיצד נדע כמה נשלם על הליך שכזה? הכתבה הבאה תתייחס לגורמים השונים אשר קובעים את המחיר של  ניתוחי הגדלת חזה.

סוג השתל

הגדלות חזה נעשות לרוב על ידי החדרת שתלים בהליך כירורגי. סוג השתל והחומר ממנו הוא עשוי ישפיעו על העלות של השתל ולפיכך על העלות הכוללת של ההליך. השתלים הנפוצים והזולים ביותר הם שתלי סיליקון עגולים. שתלים אנטומיים בצורת טיפה נותנים מראה טבעי יותר ועולים יותר בהשוואה לשתלים הסטנדרטיים. שתלי פוליאוריתן הם שתלי סיליקון מצופים אשר נטמעים בגוף ומספקים תוצאה טבעית יותר ועל כן עולים יותר כסף.

הטכניקה הנדרשת לשם הניתוח

במקרים בהם קיימת חוסר סימטריה בין השדיים או שבמקרים שהשדיים נפולות הניתוח עצמו יהיה מורכב יותר שכן המנתח יצטרך לטפל בסוגיות אלו נוסף להחדרת השתלים. ניתוח שכולל מורכבויות שכאלו יתומחר גבוהה יותר מניתוח הגדלת שדיים סטנדרטי.

המוניטין של הרופא המנתח

ככל שהרופא המנתח צבר יותר שנות ניסיון, יותר לקוחות מרוצים ויותר ממליצים, המחיר שידרוש עבור הניתוח יעלה בהתאמה. בנוסף, לעיתים לרופאים מבוקשים שכאלו אין הרבה זמן פנוי ולכן זמני ההמתנה לפגישות יעוץ ואף לניתוח עצמו עשויים להיות ממושכים.

השתתפות של קופות חולים

במרבית המקרים קופות החולים לא ישתתפו במימון הניתוח אם מדובר בניתוח שנעשה משיקולים קוסמטיים לחלוטין. עם זאת, לעיתים קופות החולים עשויות להשתתף ואף לממן את הניתוח למשל עבור חברים במסלולי הפרמיום של כללית או במקרים בהם הניתוח נעשה מתוך צורך לשחזר, לשקם או לתקן פגם בהתפתחות.

מדוע המחיר אינו הפרמטר היחידי שיש לקחת בחשבון?

ישנן שני סיבות עיקריות לכך שמחיר הניתוח לא צריך להיות השיקול העיקרי בעת בחירת מרפאה לצורך הגדלת חזה:

הסיבה הראשונה באופן לא מפתיע נובעת משיקולים בריאותיים, כשמדובר בבריאות שלנו, מומלץ לא להמר, על אחת כמה וכמה כשמדובר בהליך פולשני תחת הרדמה מלאה. הסכנה כאן לא מסתכמת בתוצאה אסתטית לא מספקת אלא אף בנזק בלתי הפיך לבריאות המטופלת.

הסיבה השנייה היא סיבה כלכלית שכן כאשר ניתוח הגדלת חזה נעשה על ידי רופא לא מיומן במקרים רבים המטופלת תאלץ לחזור לשולחן הניתוחים על מנת לתקן את הנזק וניתוחים אלו עשויים להיות סבוכים יותר ויקרים יותר.

אם את שוקלת לעבור ניתוח להגדלת חזה חשוב מאוד שלא תתפתי למחירים נמוכים ותחפשי המלצות למנתח פלסטי מיומן ומנוסה אשר יספק לך את התוצאה שתמיד חלמת עליה.

מדרסים אורטופדיים
כמה עולים מדרסים אורתופדיים?

מדרסים אורטופדיים, הידועים גם בתור תוספות אורתופדיות או מדרסים לנעליים, הם מדרסים מעוצבים במיוחד המספקים תמיכה ויישור לכפות הרגליים.

כמה עולה משאבת חלב
כמה עולה משאבת חלב?

אם נכנסתם לקרוא את המאמר הזה, זה אומר שמגיע לכם מזל טוב! בקרוב תינוק או תינוקת חמודים הולכים להצטרף