נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה ניתוח לייזר לעיניים

עבור רבים מאיתנו, החלום להיפטר ממשקפי הראייה התחיל ממש מאותו הרגע בו הרכבנו אותם בפעם הראשונה. החדשות הטובות הם שבימינו ניתוחי לייזר עשויים לפטור אותנו לצמיתות מהצורך להשתמש במשקפיים מסורבלות או עדשות ראייה מעיקות. נוסף לכך, ככל שניתוחים להסרת משקפיים צוברים פופולריות רבה יותר, כך קמים עוד ועוד מכונים וטווח המחירים הולך ומתרחב. אז כמה עולה ניתוח לייזר בעיניים ולאילו פרטים כדאי לשים לב כשבוחרים מכון להסרת משקפיים? כל זאת ועוד במאמר הבא.

כמה עולה ניתוח להסרת משקפיים?

ניתוח לייזר לשני העיניים יעלה לכל הפחות כ-6000 שקלים ובמקרים מסוימים עשוי אף לעלות למעלה מ-14,000 שקלים. המחיר משתנה בהתאם לסוג הניתוח הנדרש אשר יקבע על ידי הרופא בהתבסס על מאפייניו וצרכיו של המטופל.

כמו כן, למידת הניסיון והמוניטין של הרופא יש השפעה על עלות הניתוח שכן רופאים מבוקשים יגבו יותר על שירותיהם. גורם נוסף אשר משפיע על עלות הטיפול הוא בית החולים או המכון בו נערך הניתוח שכן במקומות שונים הרופאים ישתמשו בסוגי מכשור שונים בעת הניתוח.

האם זה משתלם לשלם כל כך הרבה על הסרת משקפיים?

אנשים רבים תופסים ניתוחי לייזר לעיניים כמותרות שכן עלות הטיפול אינה זניחה. יחד עם זאת חשוב לזכור שמדובר בהליך אשר למעשה יפטור אותכם מקניית משקפיים כל כמה שנים. כשלוקחים בחשבון את סכומי הכסף שאנשים נוהגים להוציא על משקפיים, הרי שהסרת משקפיים בלייזר טומנת בחובה לא רק יתרונות אסתטיים אלא גם כספיים.

התועלת הכלכלית של הליך הסרת משקפיים בלייזר גדולה אף יותר כאשר מדובר באנשים אשר מרכיבים עדשות מגע שכן עדשות מגע עולות כמה מאות שקלים כל חודש ואף מצריכות שימוש במגוון רחב של תמיסות חיטוי וסוגים שונים של טיפות עיניים.

כמו כן, התועלת של ניתוח לייזר לעיניים אינה כלכלית גרידא שכן עבור אנשים שלא אוהבים להרכיב משקפי ראייה השיפור באיכות החיים בעקבות הניתוח הוא משמעותי ביותר ועל כן עבור אנשים שכאלו המחיר הכלכלי מתגמד לעומת התועלת שהם עשויים להפיק מהניתוח.

האם קופות החולים השונות משתתפות במימון הניתוח?

למרות שמדובר בהליך שנחשב אסתטי, כיום רבים מאיתנו יכולים להנות מסבסוד או השתתפות מצד קופות החולים השונות בישראל. כך לדוגמא לחברי מכבי במסלול הביטוח המשלים "מכבי שלי" יכולים להנות מניתוח במחיר מוזל שיעלה בין כ-5,000 שקלים ועד למחיר של כ- 10,000, בהתאם למרפאה ולסוג הניתוח. גם חברי קופת חולים מאוחדת יכולים להנות ממחיר מוזל: חברים במסלול מאוחדת "כסף" זכאים לניתוח במחיר של כ-9,000 שקלים וחברים במסלול מאוחדת "זהב" זכאים להליך במחיר של כ-8,000 שקלים.

ניתוח להסרת משקפיים בלייזר הוא הליך נפוץ אשר עשוי לשפר משמעותית את רמת החיים שלכם ולכן אל תתנו למחיר להרתיע אותכם, ערכו סקר שוק מצאו רופא מומלץ והיפטרו ממשקפי הראייה אחת ולתמיד.

מדרסים אורטופדיים
כמה עולים מדרסים אורתופדיים?

מדרסים אורטופדיים, הידועים גם בתור תוספות אורתופדיות או מדרסים לנעליים, הם מדרסים מעוצבים במיוחד המספקים תמיכה ויישור לכפות הרגליים.

כמה עולה משאבת חלב
כמה עולה משאבת חלב?

אם נכנסתם לקרוא את המאמר הזה, זה אומר שמגיע לכם מזל טוב! בקרוב תינוק או תינוקת חמודים הולכים להצטרף