נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה נרות ריחניים לבית ולסלון

לבית שלכם מגיעה השקעה בכל פרט ופרט, גם נרות ריחניים יש חלק משמעותי באווירת הבית וחשוב להכיר את עולם הנרות הריחניים בכדי שתדעו לעשות את זה נכון. מדובר בהבדל עצום, סוגי הנרות, הריחות השונים, העיצוב וההשפעה שלהם על החלל כולו, זה דבר שצריך לשקול בקפידה. אז דבר ראשון, בואו ותגלו קצת על עולם הנרות הריחניים לפני שתצללו ותבחרו את הנרות בשביל הבית שלכם.

 

שדרוגים קטנים

מרחב הבית שלכם הוא המקום בו אתם מבלים הרבה מאוד זמן, בטח כבר מצאתם את עצמכם מחפשים עציץ יפה או וילון מיוחד, משהו שיוסיף קצת למראה ולחוויית המקום. הרי הכל עובד על שדרוגים קטנים שעושים שינוי גדול, ואם עדיין לא שמעתם על הטרנד המדהים, נרות ריחניים ובכלל מפיצי ריח למיניהם יכולים להשפיע ולשדרג את ביתכם.

 

נרות ריחניים בבית

נרות ריחניים זה אחד מהפרטים שפשוט צריך שיהיה בכל חדר, הם מוסיפים משהו אישי וחם וניתן למצוא אותם בקלות בחנות כלי בית מרוב ההבנה שלשם הם שייכים. את הנרות לביתכם חשוב להתאים לאווירה שאתם רוצים לייצר, מבחינת סגנון העיצוב שלהם ומבחינת הניחוחות שהם יכניסו למרחב, חישבו היטב איך להתאים את הניחוחות לחדרים השונים.

 

העלויות בשוק

מכיוון שמדובר בשוק כל כך רחב שרק ממשיך לגדול ולהתפתח, המחירים יכולים להיות במגוון עצום בהתאם. נרות ריחניים איכותיים ומעוצבים בדרך כלל יעלו בין מאה חמישים למאתיים שקלים, אך תוכלו למצוא גם במחיר הרבה יותר נמוך והרבה יותר גבוה. שימו לב שאם המחיר נמוך מזה, יכול להיות שמדובר בנרות פחות איכותיים או עם אורך חיים קצר.

 

לא רק בשביל הריח

  • משפר מצב רוח – ריחות טובים ידועים בכך שהם משרים תחושות טובות שעוטפות אותנו במצב רוח טוב ותחושה של נחת ומרגוע. חלקם מעלים בנו זיכרונות נעימים וחלקם מלטפים ומרגיעים. הדלקת הנרות ברחבי הבית מאפשרת לנו להירגע בסוף יום ארוך או אפילו במהלך היום ולהרגיש קצת מנוחה ונעימות בקלות יתר.
  • משרה הרגעה – לנרות הריחניים יש יכולת של ממש להפחית לחצים ולהרגיע אותנו באופן משמעותי. ריח טוב ואור מעומעם מייצרים מצב של רגיעה ומודעות נינוחה.
  • משפר יכולות ריכוז – נרות ריחניים מסוימים נמצאו מעודדים את יכולות הריכוז שלנו, בדרך כלל אלו ריחות חזקים וחריפים כמו מנטה, לימון או אקליפטוס, אפילו רוזמרין או קינמון, אשר מעוררים את חוש הריח באופן כה עוצמתי כך שמתחדדת היכולת שלנו למקד את מחשבותינו.

 

מתנה מושלמת

מדובר במתנה מושלמת גם עבור חברים ומשפחה וגם עבור עצמכם, כל בית וכל חדר ישודרגו וייהנו מהנוכחות של נרות ריחניים. עכשיו כשגיליתם קצת על עולם הנרות הריחניים, אתם יכולים להתחיל ולהתנסות בריחות השונים והעיצובים המדהימים שתוכלו למצוא היום בשוק, המגוון עצום ולכל ריח תהיה השפעה אחרת ותוספת ייחודית למרחב שלכם.