נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה סטנדר ואילו סוגים קיימים?

סטנדר נחשב לפריט חיוני בבתים של שומרי מסורת ולומדי תורה. נהוג להעניק אותו במתנה לאירועים מסוגים שונים (בר מצווה, ימי הולדת ועוד). מדריך זה עולה לאתר, כדי לעשות סדר בנושא ולרכז את כל המידע העדכני בנוגע לעלויות של סטנדרים מסוגים שונים. הישארו כאן ותגלו מהו סטנדר? מהי העלות הממוצעת של הפריט הנחוץ? ומהם הסוגים הנפוצים שקיימים כיום בחנויות הקדושה?

 

נעים להכיר, סטנדר

סביר להניח שראיתם לא פעם את הסטנדר שמונח על שולחנם של לומדי תורה שמניחים עליו ספרים בעת שהות בביתם, בבתי הכנסת ובמרחבי הלימוד השונים. שכן, מדובר בפריט ש"מקשט" את שולחנות הלימוד ומאפשר לקרוא את ספרי הקדושה בקלות. נסביר שזהו מעמד שולחני שמגיע במגוון רחב של דגמים, כך שכל אחד יכול לבחור באפשרות המתאימה לו. ניתן להניח על גביו ספר תורה, ספר גמרא או ספרי תהילים ולדפדף בין הדפים בנוחות. חשוב לציין שאלה מידותיו של הסטנדר הנפוץ:

  • 26 ס"מ גובה
  • 33 ס"מ רוחב
  • 5 ס"מ עומק

סטנדרים איכותיים עשויים בדרך כלל מעץ איכותי שנשמר לאורך שנים.

נעים להכיר, סטנדר

סוגי הסטנדרים הנפוצים

חשוב שתכירו תחילה בסוגי הסטנדרים הנכונים, רגע לפני שתדעו מהן העלויות שלהם. נציין בשלב זה שנהוג לחלק את הסטנדרים ל – 2:

  • סטנדר שולחני מהודר
  • סטנדר נייד קל

 

ההבדל בין 2 סטנדרים אלו נוגע לחומר שממנו הם עשויים. שכן, הסטנדר השולחני המהודר עשוי מעץ והוא צריך להימצא על גבי שולחן, כדי להימנע מפגיעה בו. שכן, עדיף שלא להעביר אותו לעיתים דחופות ממקום אחד לאחר. הסטנדר השני עשוי מחומרים פשוטים יותר שהופכים אותו לקל לנשיאה.

 

כמה תשלמו על סטנדר? זה תלוי

העלויות של הסטנדרים השונים נקבעים בהתאם ל – 3 הפרמטרים הבאים:

  1. איכות החומר
  2. גודל
  3. עיצוב

 

נסביר שהעלות הגבוהה ביותר של סטנדרים תבוא לידי ביטוי במידה ותבצעו רכישה של סטנדר גדול במיוחד שעשוי מחומר איכותי וכולל עיצוב מהודר (לדוגמא: עיטורי כסף או זהב).

 

טווח המחירים העדכני

הגיע העת להכיר בטווח המחירים העדכני של סטנדרים. בשלב זה אתם יודעים שהעלויות צפויות להשתנות מפריט אחד לאחר, כך שנותר לכם רק לגלות שתוכלו למצוא סטנדרים איכותיים ומהודרים במחירי מבצע. כלומר, מחירם נע בין 59 ₪  ל – 105 ₪. שימו לב, מי שיבצעו רכישה של סטנדר נייד קל ישלמו נכון לרגע כתיבת מילים אלה כ – 40 ₪ בלבד. ראוי לציין שמדובר בסטנדר פשוט למדי שמשמש לנוחות בלבד.

 

מילים אחרונות לסיום

קיימים 2 סוגים של סטנדרים בשוק ומחירם משתנה בהתאם ל – 3 פרמטרים (איכות החומר, גודל ועיצוב). בעת זו אתם מכירים במידע הרלוונטי, כך שנותר לכם רק לבחור בסטנדר שמתאים לכם מבחינת הנוחות והמחיר. נאחל כעת שתבצעו את הבחירה הנכונה במינימום התלבטות.

מתנה