נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה עו"ד קניית דירה?

תהליך רכישת דירה כולל מספר שלבים עיקריים, כאשר אחד החשובים מביניהם הוא שלב עריכת הסכם המכר בסיוע עורך דין מקרקעין מקצועי. היות ולתהליך רכישת הדירה נלוות הוצאות שונות ומגוונות, שאת חלקן אנחנו לא תמיד לוקחים בחשבון, כדאי שתכירו כמה עולה עו"ד קניית דירה

 

השלבים השונים בתהליך קניית דירה

תהליך קניית דירה בישראל כולל מספר שלבים, המתחילים משלב סקירת השוק ובדיקת הדירות הרלוונטיות, ממשיך במשא ומתן מול בעלי הדירה ומסתיים בקבלת משכנתא מהבנק ובחתימה על חוזה רכישת הדירה. לאור מחירי עסקאות הנדל"ן, לכל שלב בתהליך קניית דירה קיימת חשיבות בפני עצמו, כאשר אחד העקרוניים מביניהם הוא שלב עריכת הסכם המכר.

 

חוזה רכישת דירה

הסכומים המשמעותיים של עסקאות הנדל"ן, הכוללים בין השאר התחייבויות ארוכות טווח להלוואות המשכנתא, מחייבים אותנו להתייחס בכובד ראש לעסקאות כאלו ולהבטיח את האינטרסים והמטרות שלנו בתהליך הסכם המכירה.

על מנת לוודא כי האינטרסים שלנו אכן נשמרים כראוי ושאנחנו מוגנים מפני בעיות ומקרים בלתי צפויים העלולים לצוץ לפתע פתאום, חשוב לערוך את חוזה רכישת הדירה עם עורך דין מקצועי ומנוסה בתחום המקרקעין. תוכלו להתרשם מעורך דין כזה ולתאם עמו פגישה, אם תגלשו לאתר https://www.maorlevilaw.co.il.

 

ליווי עורך דין מקרקעין בתהליך קניית דירה

מלבד הניסוחים המשפטיים ועריכת החוזה עצמו, עורך דין מקרקעין יוכל לסייע לנו בפעולות נוספות וחשובות לא פחות, דוגמת בדיקת הזכויות המשפטיות בנכס; בדיקת זהות המוכר; בחינת המצב התכנוני של הנכס, לרבות חריגות בנייה וזכויות בנייה; חובות לרשויות השונות; דיווח העסקה למיסוי מקרקעין, רישום הערת אזהרה ועוד.

ניתן להבין אם כן, כי קניית דירה נחשבת לעסקה מורכבת למדי ולפיכך, חשוב לבחור עורך דין מקרקעין מקצועי ומנוסה בתחום, אשר יוכל לספק לכם שירותי ליווי וייעוץ מקצועיים חל משלב בדיקת מצבה המשפטי של הדירה ועד לשלב חתימת החוזה.

 

כמה יעלו שירותיו של עו"ד מקרקעין בקניית דירה?

כאמור, תהליך קניית הדירה מורכב ממספר שלבים, כאשר בכל שלב ושלב יש הוצאות שונות ומגוונות, אשר את חלקן לקחנו בחשבון ואת חלקן האחר קצת פחות. לפיכך, על מנת להימנע מהפתעות ולהיערך בהתאם מבחינת שקלול כלל ההוצאות הנלוות לתהליך קניית הדירה, כדאי להכיר כמה עלו שירותיו של עו"ד מקרקעין בקניית דירה.

עלות שירותיו של עורך דין מקרקעין לקניית דירה, הוא במילים אחרות – שכר הטרחה שהוא גובה עבור טיפול בעסקה כזאת, הן נגזרת של אחוזים מסך העסקה, כאשר לרוב, מדובר על אחוזים הנעים בין 0.5% – 1% משווי הנכס. במקרים מסוימים, ייתכנו מחירים נוספים לפעולות שונות, דוגמת כתיבת תצהיר או חוות דעת משפטית.

 

לסיכום

תהליך קניית דירה כולל מספר שלבים עד לרגע בו אנחנו נכנסים לדירה החדשה שלנו, כאשר אחד השלבים המהותיים הוא שלב עריכת חוזה הקנייה באמצעות עו"ד מקרקעין מקצועי, אשר יוודא כי האינטרסים והכספים שלנו יישמרו היטב. העלות, שכר הטרחה, של עורך הדין נעה לרוב בין 0.5% – 1% משווי העסקה, כאשר ייתכנו פרמטרים נוספים בגינם ייגבה מחיר נפרד.

מהם השלבים של הוצאת פטנט על מוצר
מהם השלבים של הוצאת פטנט על מוצר?

הוצאת פטנט על מוצר היא תהליך חשוב עבור יזמים וממציאים המעוניינים להגן על הקניין הרוחני שלהם. פטנט מעניק לבעליו זכות בלעדית לייצר, לשווק ולמכור את המוצר למשך תקופה מוגדרת, בדרך כלל 20 שנה. בכדי לקבל פטנט, יש לעבור מספר שלבים מרכזיים הכוללים בדיקת ישימות, הגשת בקשה, בחינה ואישור הפטנט.   בדיקת ישימות וחיפוש פטנטים קיימים השלב הראשון בתהליך הוצאת פטנט הוא בדיקת ישימות של המוצר. יש לוודא כי המוצר עומד בקריטריונים הבאים: המוצר חדשני, אינו מובן מאליו עבור בעל מקצוע בתחום, ויש לו יישום תעשייתי. לאחר מכן, יש לערוך חיפוש פטנטים קיימים במאגרי מידע בינלאומיים כדי לוודא שלא קיים פטנט דומה. אם נמצא פטנט דומה,