נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה עו"ד תעבורה לייצוג בבית משפט

נהגים המקבלים זימון לבית משפט לענייני תעבורה, יזדקקו לשירות של עורך דין על מנת להקל על עונשם או לקבל זיכוי מאשמה.

המאמר יפרט כמה עולה עורך דין תעבורה לייצוג בבית משפט.

 

ייעוץ של עורך דין לענייני תעבורה

ברוב המקרים התייעצות עם עו"ד תעבורה תהיה ללא עלות כספית. בייעוץ עצמו יסביר עורך הדין האם ניתן להקל על העונש או לזכות את הנאשם על האישום בהתאם לחומרת העבירה. הוא יסביר כיצד יתנהל ההליך המשפטי בבית המשפט לענייני תעבורה וייתן הצעת מחיר לגבי הייצוג בבית המשפט. מכיוון שעבירות תנועה יכולות להשפיע על הגורל של הנאשם, בין אם מדובר על פסילת רישיון נהיגה ובין אם מדובר על מאסר בפועל וקנס כספי גבוה, הייצוג של עורך דין לענייני תעבורה הוא קריטי ביותר וחשוב ביותר.

 

מהו מחיר ייצוג עורך דין לתעבורה בממוצע?

עורכי דין שגובים עלות עבור ייעוץ ראשוני יגבו בין 500-1,000 ₪, אך רבים מהם גם יעניקו את השירות בחינם. כשמדובר בייעוץ משפטי לפני חקירה עורכי הדין, יגבו בין 3,000-6,500 ₪ ותוספת כפולה עבור חוות דעת של מומחה. עבור ייצוג בבית משפט שכר הטרחה של עורך הדין יכול להגיע ל-20,000 ₪ בהתאם לעבירה. למשל, ייצוג על נהיגה בשכרות יעלה בין 6,000-15,000 ₪, ייצוג בנוגע לפסילת רישיון יעלה כ-4,000 ₪ וכן הלאה. החשיבות לייעוץ של עורך דין לא צריכה להיות מחושבת בכסף מכיוון שהיא הרת גורל במיוחד כאשר האישום פלילי. אף אחד לא רוצה שייפתח נגדו תיק פלילי ולשבת במאסר. לפיכך, ניתן להגיע להסדר עם עורך הדין בנוגע לתשלום בהתאם לעבירה בכל מקרה לגופו. לא בטוח שגם יהיה לכם זמן לערוך השוואת מחירים ולכן בחירת עורך הדין לענייני תעבורה צריכה לעשות על פי האיכות שלו ולא על פי כמה הוא ייגבה מכם.

 

כיצד בוחרים עורך דין איכותי לענייני תעבורה?

כל אדם זכאי לייצוג של עורך דין במידה וקיבל כתב אישום וזימון לבית משפט ולכן ישנה חשיבות רבה לבחירת עורך הדין על מנת שיוציא אתכם זכאים או לפחות יסייע בהפחתת העונש. עורך דין מיומן ומנוסה עם הצלחות מוכחות הוא האדם אליו צריך לפנות. תוכלו לקבל המלצות ממכרים שטופלו על ידי עורך דין מקצועי או לבדוק את ההמלצות באינטרנט, אך לא לוותר על שירותיו המקצועיים או לייצג את עצמכם בבית המשפט. במקרים רבים אנשים טוענים שהעבירה הייתה מעידה חד פעמית ושזה לא יקרה שנית ובית המשפט אינו מקל עימם ולמעשה מקבל זאת כהודאה באשמה. לעומת זאת, עורך דין לתעבורה מכיר ומבין את החוקים, מכיר את בית המשפט ויודע בדיוק אלו הוכחות וראיות יש להביא ומה להגיד בבית המשפט על מנת להקל בעונש.