נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה עורך דין מיסים צמוד לחברה גדולה?

דיני מיסים הם בין התחומים המשפטיים העיקריים בחיים של כל אחד מאיתנו, על אחת כמה וכמה כשמדובר בחברות גדולות, בעלות מחזור הכנסה גדול. כדי להתנהל בצורה יעילה ואפקטיבית מול רשויות המס, חשוב ומומלץ שיהיה לחברה עורך דין מיסים מקצועי שילווה את החברה בכל צעדיה ופניותיה אל רשויות המס. אך כמה יעלה לנו ליווי זה?

 

מיסוי חברות

את חובת תשלום מס הכנסה, קרוב לוודאי כי כולנו מכירים ובהתאם לכך, גם חברות בע"מ נדרשות לשלם מס הכנסה בגין הרווחים שלהן וזאת בהתאם לסעיף 126 בפקודת מס הכנסה. שיעור המיסוי של החברות מתעדכן מעת לעת ונקבע בשיעור אחיד עבור כל החברות, כשהוא חל ללא תלות במדרגות מס – החל מהשקל הראשון.

אחד המאפיינים הייחודיים של מיסוי חברות בע"מ הוא תהליך המיסוי הדו שלבי, השייך לחברות המחלקות דיבידנדים למשקיעים, כאשר בשלב הראשון החברה תשלם מס על רווחיה ולאחר מכן, בעלי החברה ישלמו מס בנפרד על הדיבידנדים שקיבלו (מס מצרפי).

 

ההיבטים המשפטיים של מיסוי חברות

בעוד שהאדם היחידי אינו נתקל בתדירות גבוהה מול רשויות המיסים, אם בכלל, כשמדובר בחברות גדולות, הסיפור מעט שונה, כאשר כמעט כל פעולה עסקית יום – יומית, המבוצעת במסגרת פעילותה השוטפת של החברה, היא בעלת היבט משפטי הקשור לדיני המיסוי.

כך, מלבד ההתנהלות השוטפת מול רשות המיסים ובדיקת זכאות להטבות והחזרי מס שונים, מיסוי חברות בא לידי ביטוי בעסקאות, מיזוגים ורכישות, מיסוי בינלאומי, מיסוי מקרקעין ועוד תחומים רבים נוספים, כפי שתוכלו לראות באתר https://krisitax.com.

 

עורך דין מיסים צמוד לחברה גדולה

דיני המיסוי כוללים שורת סעיפים, תתי סעיפים והוראות רבות, ההופכים יחדיו את דיני המיסוי לענף משפטי מורכב ומסועף. לפיכך, כדי להפוך את ההתנהלות מול רשות המיסים, על שלל ההיבטים הכרוכים בכך, להתנהלות יעילה ואפקטיבית, מומלץ שיהיה לחברה עורך דין מקצועי המתמחה בדיני המיסוי לפרטיהם.

חשוב לזכור, כי אי עמידה בחוקים ובהוראות המס השונות, מהווה עבירה פלילית לכל דבר ועניין, כך שמלבד ההתנהלות השוטפת והשגרתית מול רשות המיסים, ייתכנו בהחלט מקרים בהם החברה תעמוד במרכז חקירת מס, אותה ניתן יהיה לצלוח עם עורך דין המתמחה בדיני המיסוי.

 

כמה יעלה ליווי צמוד של עורך דין מיסים?

בשונה מפגישה יחידה או ייעוץ פרטני, אותם ניתן לכמת לעלות לפי שעה או אחוזים מסוימים מהתביעה, כאשר מדובר בליווי צמוד של עורך דין מיסים לחברה גדולה, התשובה לשאלת העלות הופכת להיות מורכבת למדי.

כעיקרון, שאלת העלות היא נגזרת של מהות העיסוק של החברה, מחזור הפעילות שלה והפעולות השוטפות הנדרשות לביצוע מול רשות המיסים. במידה ואתם מעוניינים לקבל מחיר מפורט, תוכלו לקבוע פגישת היכרות ראשונה ללא עלות.

 

לסיכום

דיני המיסים בכלל ומיסוי חברות בפרט, נחשבים לתחום התמחות מורכב ומסועף, כאשר הפעילות העסקית הנרחבת של החברות הגדולות, מחייבת תכנון מיטבי של נושא המס וליווי צמוד של עורך דין מיסים מקצועי ומיומן, למיצוי מלא של הזכויות והגנה משפטית, כאשר לשאלת העלות של ליווי צמוד אין תשובה חד משמעית ומומלץ לפנות לייעוץ ראשוני ללא עלות.

מהם השלבים של הוצאת פטנט על מוצר
מהם השלבים של הוצאת פטנט על מוצר?

הוצאת פטנט על מוצר היא תהליך חשוב עבור יזמים וממציאים המעוניינים להגן על הקניין הרוחני שלהם. פטנט מעניק לבעליו זכות בלעדית לייצר, לשווק ולמכור את המוצר למשך תקופה מוגדרת, בדרך כלל 20 שנה. בכדי לקבל פטנט, יש לעבור מספר שלבים מרכזיים הכוללים בדיקת ישימות, הגשת בקשה, בחינה ואישור הפטנט.   בדיקת ישימות וחיפוש פטנטים קיימים השלב הראשון בתהליך הוצאת פטנט הוא בדיקת ישימות של המוצר. יש לוודא כי המוצר עומד בקריטריונים הבאים: המוצר חדשני, אינו מובן מאליו עבור בעל מקצוע בתחום, ויש לו יישום תעשייתי. לאחר מכן, יש לערוך חיפוש פטנטים קיימים במאגרי מידע בינלאומיים כדי לוודא שלא קיים פטנט דומה. אם נמצא פטנט דומה,