נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה עורך דין פלילי לייעוץ מקצועי

עורך דין פלילי הוא איש מקצוע חשוב לאין שיעור בעת צורך. הוא נותן את שירותיו לחשוד בפלילים עוד משלב החקירה המשפטית דרך ההליכים המשפטיים ועד סופם בבית הדין הפלילי, אם הוחלט להגיש נגדו כתב אישום.

בשלבי ההליכים המתקדמים ובמהלך המשפט וגם אחריו, עורך הדין יפעל לייצוג הולם של הנאשם וזכויותיו בפני בית המשפט והרשויות השונות. עורך הדין הפלילי ייצג אתכם ברגעים בהם אתם זקוקים לכך, אך חשוב לדעת על מה וכמה אתם באמת משלמים. במאמר זה, ריכזנו עבורכם את כל מה שחשוב לדעת על כמה עולה עורך דין פלילי לייעוץ מקצועי.

 

עורך דין פלילי לייעוץ מקצועי – מחירים ושיקולים כלכליים

הסכומים אותם משלמים לעורך דין – בכל תחום, נקראים שכר טרחה. שכר הטרחה משולם בעבור הייעוץ המקצועי והן לייצוג במהלך ההליכים המשפטיים. לאור העובדה כי בכל סוגייה משפטית, במיוחד כשמדובר בענף המשפט הפלילי, ישנם שיקולים והתייחסויות אחרות, שכר הטרחה נקבע בהתאם לפי אופי המקרה, לדוגמה: סוג העבירה, סיכויי ההצלחה בתיק ורמת מורכבותו.

 

איך מתבצע התשלום לעורך הדין הפלילי וממה הוא מורכב

מחירון של עורכי הדין הפליליים ייקבע לרוב לפי אחד משני הסכמים: שכר טרחה או שכר שעתי. ישנם עורכי דין אשר מתמחרים את שירותיהם לפי שכר טרחה קבוע מראש עליו חותם הלקוח (ועליו תשולם תוספת תשלום במקרים בהם יתקיימו משפטים נוספים או עבודה נוספת שלא נכללה בהסכם הראשוני), וישנם עורכי דין אשר יגבו את התשלום לפי שעות העבודה בפועל.

כפי שמתנהלים עם אנשי מקצוע, רצוי לקבל הצעות מחיר ממספר עורכי דין פליליים כך שתוכלו לעמוד בסכומי המשפט, תוך מציאת עורך דין מקצועי ואמין.

 

מחירי שירותים שונים המספק עורך דין פלילי

עורכי דין פליליים שונים מתמחרים את עבודתם במחירים שונים בתלות המקרה או עורך הדין עצמו. עם זאת, ישנם מחירים ממוצעים למשק בעבור שעות עבודה וייעוץ המפורסמים בכל שנה על – ידי לשכת עורכי הדין:

  • שכר טרחה – 10 – 15 אחוזים בממוצע משווי התביעה
  • שעת ייעוץ ראשונית – 500 – 600 ₪ בממוצע
  • שעת ייעוץ הנוגעת לאפיון מסמכים – 900 – 1,000 ₪ בממוצע
  • שחרור בערבות בבית המשפט – 600 – 650 ₪ בממוצע
  • כתיבת כתב הרשאה כללי, תצהיר וחתימה – 420 – 450 ₪ בממוצע
  • כתיבת חוות דעת בכתב – 800 – 950 ₪ בממוצע

במידה והוגש כתב אישום פלילי כנגד הלקוח ועולה הצורך לייצגו בבית המשפט, ממוצע העלויות ינוע בין 1,500 – 5,500 ₪ ויושפע מאופי התיק ומורכבות המשפט, שעות העבודה ועוד.

 

לסיכום

מחיר השירות המספק עורך דין פלילי משתנים ומושפעים משיקולים שונים, יחד עם השוק המשתנה. עם זאת, יחד עם המחירים השונים, חשוב לוודא כי עורך הדין המייצג אתכם הוא הטוב ביותר עבורכם. היכנסו לאתר plili.org.il ומצאו את עורך הדין הפלילי שלכם.