נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה עקירת שן בינה אצל רופא שיניים מומלץ?

שיני בינה מכונות גם ״הטוחנת השלישית״ והן השיניים הצומחת אחרונות בגיל מאוחר מאוד, סביב גילאי 18-25. בעוד שלחלק גדול מהאנשים אין בעיות עם שיני הבינה שלהם, חלק מהאנשים עלות לחוות כאבים, נפיחויות ואי נוחות עקב התפרצות של שיניים טוחנות אלו (שיני בינה).

כאשר שיני בינה נפגעות או גורמות לבעיות שיניים אחרות, רופא השיניים עשוי להמליץ על עקירתם. במאמר זה נרחיב על העלות הצפויה לעקירת שן בינה אצל רופא שיניים מומלץ.

 

עלות עקירה של שן בינה

עלות עקירת שן בינה משתנה בהתאם למספר גורמים, עליהם נרחיב בהמשך המאמר. באופן כללי, עקירת שן בינה עשויה לעלות בין 600 ש״ח ל- 1,100 ש״ח עבור שן בודדת.  עם זאת, הערכות עשויות להשתנות בהתאם לנסיבות האישיות של המטופל.

 

הגורמים העשויים להשפיע על עלות עקירת שן בינה

מיקום השן

מיקום שן הבינה יכול להשפיע באופן משמעותי על עלות העקירה. לדוגמה, אם השן ממוקמת קרוב לחלל עצב או סינוס, ייתכן שרופא השיניים יצטרף להפנות אותך למומחה לצורך השלמת התהליך, מה שכמובן עלול לייקר את התהליך.

 

מיקום מרפאת השיניים

מיקומו של רופא השיניים יכול למלא שינוי משמעותי בעלות טיפול השורש. מרפאות שיניים באזורים מפותחים (למשל: תן אביב, רמת גן) עשויים לגבות יותר מאלה בערי פריפריה ואזורים מרוחקים.

 

סוג העקירה

עקירה יכולה להיות עקירה פשוטה ועקירה כירורגית. עקירה פשוטה כוללת הסרת שן שכבר בקעה, בעוד עקירה כירורגית כוללות הסרת שן שלא יצאה במלואה או שנפגעה. עקירות כירורגיות בדרך כלל יקרות יותר מעקירות פשוטות.

 

ניסיון ומוניטין רופא השיניים

רמת הניסיון והמוניטין של רופא השיניים עשויים להשפיע רבות על עלות ההליך. רופאי שיניים מיומנים ומנוסים (לדוגמא: רופא שיניים ברעננה) עשויים לגבות תשלום גבוה יותר עבור השירותים שלהם מאשר רופאים חדשים וחסרי ניסיון.

 

כיסוי הביטוח של המטופל

תוכניות ביטוח שיניים מסוימות עשויות לכסות חלק, ואף את עלות הטיפול כולו של עקירת שן בינה, בהתאם לסוג התוכנית ולכיסוי הספציפי של המטופל.

 

מציאת רופא שיניים מומלץ לעקירת שן בינה

כאשר אנו פונים למציאת רופא שיניים מומלץ לעקירת שן בינה. נדרש מאיתנו מחקר ושיקול דעת רב. מומלץ להתחיל את החיפוש בפנייה לבני משפחה, חברים ועמיתים שלנו שעברו טיפולי שיניים דומים, במקרה זה: עקירת שן בינה. בימנו, ניתן למצוא עולם ומלואו ברחבי האינטרנט, וכמובן גם רופאי שיניים באזור שלנו, לקרוא ביקורות ודירוגים ממטופלים קודמים.

 

לסיכום,

עלות עקירת שן בינה אצל רופא שיניים מומלץ יכולה להשתנות בהתאם למספר גורמים, לרבות מיקום השן, סוג העקירה, ניסיון רופא השיניים והכיסוי הביטוח הספציפי של המטופל. למרות שעלות ההליך עשויה להיראות מרתיעה ויקרה, מומלץ להעלות את בריאות השיניים שלך לראש סדר העדיפויות וההוצאות, ולפנות לטיפול אצל רופא מקצועי, מוסמך ומנוסה. על ידי כך, תוכל להבטיח לעצמך עקירה מוצלחת ולהימנע מסיבוכים פוטנציאליים או בעיות שיניים ארוכות טווח.