נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה ערכת קריוקי להשכרה?

 

אירוע פרטי הוא הזדמנות מעולה לצאת מהשגרה, לעוף גבוה, לשמוח ולעשות דברים שביום יום שלכם אתם אינכם עושים. אחת האטרקציות הפופולריות והאהובות ביותר היא, ערכת קריוקי לאירוע. מי לא אוהב לשיר? אמנם לא כל אחד יודע לשיר אך בדיוק בנקודה זו נמצא קסם הקריוקי.

ערכת קריוקי מאפשרת לכל אחד לעלות לשיר מבלי לחשוב על איך הוא שר אלא, פשוט לעוף עם הרצון והחברה. ואם יש לכם בחבורה אנשים שיודעים לשיר, תוכלו ליהנות הן מההתנסות האישית והן, ממופע של חבר או שניים.

 

כמה עולה להשכיר ערכת קריוקי?

חשוב לציין כבר בפתיחה, אין מחיר אחיד להשכרת ערכת קריוקי. אי לכך, התשובה לשאלה, כמה עולה ערכת קריוקי להשכרה תהיה, בין 350 ל- 850 שקלים, תלוי מה המפרט הטכני בו תבחרו. חברות להשכרת ציוד לאירועים כדוגמת "ביט פארטי", עוסקות גם בהשכרת ערכות קריוקי במפרטים טכניים שונים. להלן מספר דוגמאות לחבילות כאלה:

  • חבילת בסיס – רמקול מוגבר 15 אינץ' בעוצמה של 800 וואט, מיקסר 6 ערוצים עם אפקט מובנה לשירה ושני מיקרופונים אלחוטיים לשירה. הערכה איננה כוללת תוכנת קריוקי ויש להתחבר לתוכנה כזאת כדוגמת "קריוקי טי וי" באמצעות מחשב או טלפון נייד.
  • החבילה הפופולרית – רמקול מוגבר 15 אינץ' בעוצמה של 800 וואט, מיקסר 6 ערוצים עם אפקט מובנה לשירה, שני מיקרופונים אלחוטיים לשירה, מקרן HDMI ומסך הקרנה על חצובה. גם ערכה זו איננה כוללת תוכנת קריוקי ויש להתחבר לתוכנה כזאת כדוגמת "קריוקי טי וי".
  • החבילה המקצועית – שני רמקולים מוגברים 15 אינץ' בעוצמה של 800 וואט כל אחד, מיקסר 6 ערוצים עם אפקט מובנה לשירה, שני מיקרופונים אלחוטיים לשירה, מקרן HDMI ומסך הקרנה על חצובה. גם ערכה זו איננה כוללת תוכנת קריוקי ויש להתחבר לתוכנה כזאת כדוגמת "קריוקי טי וי" באמצעות מחשב או טלפון נייד.
  • החבילה המיוחדת – ערכה המתאימה לאירועים בשטח וכוללת: שני רמקולים מוגברים 15 אינץ' בעוצמה של 800 וואט כל אחד, מיקסר 6 ערוצים עם אפקט מובנה לשירה, שני מיקרופונים אלחוטיים לשירה, מקרן HDMI, מסך הקרנה על חצובה וגנרטור מיוצב מתח. גם ערכה זו איננה כוללת תוכנת קריוקי ויש להתחבר לתוכנה כזאת כדוגמת "קריוקי טי וי" באמצעות מחשב או טלפון נייד.
  • החבילה המיוחדת פלוס תאורה – ערכה המתאימה לאירועים בשטח וכוללת: שני רמקולים מוגברים 15 אינץ' בעוצמה של 800 וואט כל אחד, מיקסר 6 ערוצים עם אפקט מובנה לשירה, שני מיקרופונים אלחוטיים לשירה, מקרן HDMI, מסך הקרנה על חצובה, גנרטור מיוצב מתח וזוג פרוג'קטורים לתאורת שטח. גם ערכה זו איננה כוללת תוכנת קריוקי ויש להתחבר לתוכנה כזאת כדוגמת "קריוקי טי וי" באמצעות מחשב או טלפון נייד.

 

להזמין ולקחת

באתר של חברת "ביט פארטי" תוכלו למצא את מגוון החבילות ומחיריהן, הזמינו את החבילה המתאימה לכם, סעו לרחוב היסוד 7 תל אביב ואספו את ערכת הקריוקי המושלמת לאירוע שלכם. במקום, תוכלו לקבל הסבר כללי אודות תפעול הערכה וכל הדברים שחשוב לדעת לפני שיוצאים לדרך.

שירותי IT
כמה יעלה שירות IT לעסק שלך?

העולם שלנו מתקדם בצעדי ענק מבחינה טכנולוגית, ויותר ויותר עסקים מסתמכים במידה רבה על שירותי IT כדי לפעול ביעילות

כמה עולה קורס מקצועי לעסק?

בעלי עסקים רבים יודעים כי עליהם לקחת חלק בקורסים מקצועיים שונים שיקדמו אותם כמה צעדים קדימה. עובדה זו התגלתה

כמה עולה מוצר פרסום לעסק
כמה עולה מוצר פרסום לעסק?

מוצרי פרסום וקידום מכירות עבור עסקים וחברות הפכו להיות חלק בלתי נפרד מאירועי חברה, כנסים, קמפיינים שיווקיים ואף מתנות

כמה עולה מחסן להשכרה
כמה עולה מחסן להשכרה?

הצורך בשטחי אחסון יכול לפגוש אותנו במגוון סיטואציות. בין אם מדובר בתקופה של מעברי דירה, בצורך לאחסן מוצרים עסקיים