נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה פינת ישיבה לחצר

הכי בטוח בשטח הפתוח

נדמה שאין תקופה מתאימה יותר מימי הקורונה כדי להתחדש בריהוט גן מוצלח. כזה שיהיה נעים, נוח ואפילו פונקציונאלי מספיק כדי לבלות בו זמן ממושך, שיוכל לשמש כ"פינת פורקן אנרגיות" לילדים וכמובן – לאירוח מרווח ובטוח יותר. מי מאיתנו שזכה לגינה ביתית, סביר להניח, מעריך אותה היום הרבה יותר. ובצדק.

בסקירה הזו תקראו סקירת היצע ותמחור על מוצרים שונים שיוכלו לשרג את הגינה שלכם: פינות ישיבה, פינות אוכל, נדנדה, בריכה, אפשרויות תאורה, מתקנים לילדים, ולקראת החורף המתקרב- גם אפשרויות חימום.

הנה מה טוב ומה נעים שבת אחים גם יחד

פינות ישיבה הם פריט חובה בכל גינה. האפשרויות מגוונות מאוד, משולחנות קטנים המתאימים ל 2-3 יושבים ואידיאליים להפסקת קפה, מערכות ישיבה שמזכירות סלון ביתי, ועוד…

מחירי פינות קפה זוגיות מתחילים סביב 300-400 ₪, וכוללים שולחן ושני כיסאות. טווח המחירים רחב, ויכול להגיע עד אלפי שקלים, כתלות בפרמטרים שונים.

תוכלו גם להתפנק במערכת ישיבה, תזכורת לסלון המשפחתי שלכם. מחיר המערכות מתחיל סביב 700-800 ₪ (4 חלקים). עבור דגמים סטנדרטיים יחסית טווח המחירים הוא עד כ- 2000 ₪. מי מכם שהתברכו בגינה גדולה מספיק יוכלו להוסיף גם פינת אוכל. נראה שאפילו בעלות של 1000 ₪ תוכלו לרכוש אחת שכזו.

נד-נד, נד-נד

גם נדנדות הן פריט נפוץ מאוד בגינות, שיכול להתאים לילדים ולמבוגרים כאחד (תלוי בקצב הנדנוד) ולהוסיף מראה נעים וביתי. טווח המחירים של נדנדה סטנדרטית ינוע בין מאות בודדות לאלפיים שקלים.

תאורה

במחיר של עד כ 400 ₪ לפריט תוכלו למצוא מגוון דרכים להאיר את הגינה שלכם, אם בעזרת עמוד תאורה, מנורות צמודות-קיר ועוד ועוד.

בריכות שחיה

דרך טובה לשנות אווירה בלי לצאת מהבית היא להצטייד בבריכת שחיה ביתית. כאן טווח המחירים גבוה קצת יותר, ומתחיל סביב 1000-2000 ₪. לא לשכוח לשחות בטוח, בעיקר לגבי הילדים.

בית שעשועיי

פתרון לזמני סגר, כבר אמרנו? מגלשה לגינה תוכלו למצוא בטווח מחירים של 500-1000 ₪. טרמפולינה פשוטה תעלה סביב 200, אך כאלה מסיביות יותר שכוללות גם מעין "גדר ביטחון" כבר יתקרבו לאיזור ה 1000, ואף למעלה מכך.

אמצעי תאורה

גם כאן, גיוון והתאמה לצרכים שלכם הוא שם המשחק. כבר בעלות של עשרות שקלים בודדים תוכלו לרכוש אמצעי תאורה שונים, כמו דוקרני לד ופרוז'קטורים. מחירי אמצעי התאורה השונים, כמו עמודי תאורה, פטריות חימום ופרוז'קטורים מסיביים יותר, יהיו סביב מאות בודדות.

קר בחוץ? חם בחוץ!

למרות שבחורף כולנו נוטים להסתגר, יש מי שירצה לגוון את התכרבלות המוכרת בסלון ולהנות מקצת אווירת "בחוץ", גם בחורף קריר. פטריות חימום הן פתרון חימום זול יחסית, כשהזולות ביניהן יעלו 400 ₪.

כלי גינון
כמה עולים כלי גינון?

היום ניתן למצוא בשוק מבחר רחב של כלי גינון שונים, המגיעים בטווח רחב של מחירים. כל אחד יכול לבחור

כמה עולה לעצב גינה בעצמך

עיצוב גינה משלך יכול להיות דרך מספקת וחסכונית ליצור חלל המשקף את הסגנון האישי שלך ומתאים לצרכיך. בעוד שכירת

כמה עולות שידות
כמה עולות שידות?

כשאתם מחליטים לקנות שידות לבית שלכם, חשוב לקחת בחשבון את התקציב שאתם מוכנים להקדיש לכך וכן את התכונות שאתם

כמה עולה מטבח בהתאמה אישית
כמה עולה מטבח בהתאמה אישית?

המטבח הינו החדר המרכזי בבית ואחד הגורמים העיקריים להתנהלות של הבית הסובבת סביבו: הכנת האוכל, זמני הארוחות, האווירה שהוא

כמה עולה מפסק חכם לבית חכם
כמה עולה מפסק חכם לבית חכם

מפסק חכם הוא הדרך האולטימטיבית להפוך כל מכשיר בבית לחכם. הודות למפסק פשוט, תוכלו לשלוט במזגן, במכונת הכביסה, בדוד