נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה פלנצ'ה חשמלית לאירוע פרטי?

כל אירוע בין אם זוהי מסיבת יום הולדת ובין אם בר מצווה או מסיבה עם חברים אותה חוגגים בחצר הבית או כרוכה בהכנת מזון ביתי מחייבת פלנצ'ה חשמלית לחימום והכנת המזון.

כמה עולה פלנצ'ה חשמלית לאירוע פרטי – על כך במאמר הבא.

 

למה צריך באירוע פרטי פלנצ'ה חשמלית?

אנשים רבים העורכים אירועים פרטיים בביתם או ימי הולדת שבהם מכינים לבד את הכיבוד או שיש בהם צורך להשכרת ציוד כמו השכרת מכונות מזון חייבים להיות מאורגנים מבחינת כלי הגשה, צלייה או כלי חימום. על מנת שהאירוע יהיה ברמה גבוהה וייתן מענה לצרכים הקולינריים האוכל צריך להיות מוגש חם וטרי. פלנצ'ה חשמלית להשכרה היא חלק מציוד כזה המאפשר אירוע חווייתי ומושלם.

 

פלנצ'ה חשמלית לצלייה

הפלנצ'ה החשמלית לצלייה מאפשרת לקבל אוכל איכותי ברמה גבוהה ולייצר חוויה קולינרית בלתי נשכחת לאורחים. ניתן לצלוח עליה בשרים ושיפודי ירקות, לחמם תוספות כמו אורז, תפוחי אדמה ולהיעזר בה לצד דוכני מזון נוספים כמו: מכונת פופקורן, נקניקיה בלחמנייה, שערות סבתא (סוכר), מפל שוקולד ועוד כדי שהאירוע יהיה מוצלח ואיכותי. מחיר השכרה של פלנצ'ה כזו הוא כ-200 ₪ ליום שזהו מחיר מינימלי הכולל מבצעים שונים כמו 3 פלנצ'ות ב-500 ₪ וכד'.

 

איך בוחרים פלנצ'ה איכותית להשכרה?

בחירת פלנצ'ה איכותית להשכרה צריכה להיעשות אצל ספק המוביל בתחום ציוד למסיבות שיש לו המלצות והצלחות מוכחות בתחום השכרת ציוד מכונות מזון. ניתן לבדוק באינטרנט המלצות וחוות דעת על חברות השכרה כאלו או לקבל אינפורמציה ממכרים שהתנסו בהשכרת ציוד מסוג זה. הכנת המזון על הפלנצ'ה הוא החלק הפחות מטריד באירועים מכיוון שהיום אתרי האינטרנט שופעים במתכונים מגוונים ומיוחדים. ביחד עם זאת, הפלנצ'ה צריכה לעבוד כמו שצריך מכיוון שמספיק תקלה אחת קטנה וכל האירוע ייהרס. זו הסיבה שהפלנצ'ה חייבת להיות איכותית וקלה לתפעול. בחירת חברת ההשכרה תהיה גם על פי רמת התחזוקה שלה. מכיוון שזהו חלק מציוד אותו משכירים לאנשים רבים, הפלנצ'ה צריכה להיות מתוחזקת כראוי ונקייה.

 

הזמנת שף פרטי לאירוע

ישנם אירועים בהם מזמינים שף פרטי להכנת ארוחת גורמה לאורחים שהיא חוויה קולינרית בפני עצמה. ישנם שפים המביאים את כל הציוד איתם וכאלו שמבקשים לדאוג לפלנצ'ה חשמלית רחבה ומקצועית. כשרוצים שהאירוע הפרטי יצליח גם כשמדובר על שף מקצועי, ישנה חשיבות רבה לציוד ברמה הגבוהה ביותר על מנת שהוא יצליח. היתרונות של השף המקצועי הם רבים. בראש ובראשונה אין צורך לתפעל את הפלנצ'ה ולהתאמץ. שנית, ניתן לשבת עם האורחים וליהנות מארוחה קולינרית מדהימה, לפטפט ולארח אותם בצורה מושלמת. ושלישית מורידים מהלחץ הכרוך בתכנון הארוחה, בארגון המסיבה ומהמתח במסיבה עצמה. לסיכום, בין אם בחרתם בשף ובין אם בבישול עצמאי, הפלנצ'ה להשכרה היא זו שתעשה את ההבדל.