נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה צב?

לפני כמה ימים מצאנו את עצמנו עומדים המומים בחנות החיות השכונתית שלנו, כשאדם אקראי נכנס אליה וצעד למוכר: "אחי, כמה עולה אצלכם צב?". המוכר היה המום גם כן לנוכח השאלה, אך הוא ענה לו באורח רוח את התשובה המתבקשת. אנחנו יצאנו מהחנות עם תחושת מועקה והגענו למסקנה כי עלינו להוציא מדריך בנושא. מדריך שיציג בפני כל דורש כמה עולה צב ולמה זו שאלה לא שגרתית.

 

כמה עולה צב? ולמה זו שאלה לא שגרתית?

בירור קצר ברחבי הרשת ובאנציקלופדיות, יגרום לכם להגיע להבנה כי צב זו לא חיה שעומדת למכירה. אם תיכנסו לחנויות חנות, כמו החנות השכונתית שלנו, אתם תמצאו בה דגים, אוגרים, שרקנים ותוכים למכירה, אבל צב אתם לא תמצאו. תוהים מדוע? בגלל שצב זו חיה מוגנת.

 

חיה מוגנת? מה זה אומר?

רבים מאתנו יודעים שיש פרחים מוגנים. הכוונה לפרחים שגדלים בטבע הפתוח ואסור לקטוף אותם, מחשש שהם לא יצמחו יותר וייעלמו מן העולם. ההחלטה להפוך את הפרחים הללו למוגנים לא באה סתם כך ביום בהיר אחד. החליטו להפוך אותם למוגנים, כדי לשמר אותם. הדבר נכון גם לגבי צבים. מדובר בחיה שעשויה להיות בסכנת הכחדה. לכן, הוחלט להפוך אותה לחיה מוגנת ולא לאפשר לאנשים לגדל אותה. אם אתם רוצים לקרוא פרטים נוספים על כך ועל חיות אחרות, כדאי שתגלשו אל האתר הבא: https://cat-in-boots.co.il.

 

רוצים לפגוש צב? כאן תמצאו אותו

אם תכננתם לקנות צב כחיית מחמד וגיליתם שאי אפשר לעשות כך, אתם יכולים להיות רגועים. שכן, יש אפשרויות חלופיות. ניתן לפגוש צבים בכל מיני מקומות, למשל:

  • בחורשות שנמצאות בקרבת מקום המגורים שלכם
  • בגן חיות
  • בפינות ליטוף

חשוב לציין כי עליכם להתנהג כלפי הצב בעדינות. השריון שלו אולי נראה חזק, אבל הוא עשוי להישבר במידה ומפעילים עליו לחץ רב.

 

אי אפשר לקנות צב בכסף – תעבירו את זה הלאה

אנחנו נתקלנו אמנם רק במקרה אחד שבו אדם חיפש לקנות צב. אם תשאלו אותנו, אנו סבורים כי אין מדובר בתופעה נרחבת. כלומר, אנו סבורים כי מרבית האנשים בארץ יודעים כי לא ניתן לקנות צב ולגדל אותו בבית כחיית מחמד. אנו שמחים שהגעתם לכאן וקראתם את המידע החיוני הזה. שכן, אתם יכולים להיות שליחים של הנושא מעכשיו והלאה. אם תגלו שאנשים מצאו צב בטבע והחליטו לגדל אותו או למכור אותו, תציגו בפניהם את המדריך ותסייעו להם להחזיר את הצב למקום הבטוח ביותר – הטבע.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את כל המידע החיוני אודות גידול של צב כחיית מחמד. עכשיו אתם יודעים כי לא ניתן להשיג צב בכסף, פשוט בגלל שהוא נחשב לחיה מוגנת. אנו מאחלים לכם שתשמרו על הצבים המעטים שיש לנו בארץ ושתעבירו את המידע החיוני הלאה.

כמה עולה מזון לגורי כלבים
כמה עולה מזון לגורי כלבים?

מזון לגורים מיוצר במיוחד כדי לענות על הצרכים התזונתיים הייחודיים של כלבים צעירים אשר מתפתחים. האכלת מזון גורים איכותי

כמה עולה הדברת פרעושים?
כמה עולה הדברת פרעושים?

יש לכם בעיית פרעושים? אין לכם מה לדאוג. מזיקיס יטפלו בבעיה ביעילות ובמקצועיות רבה. כ- 90% מהמקרים הדברה חד

כמה עולה אוכל לחתולים
כמה עולה אוכל לחתולים?

  חתולים הם יצורים מעניינים מאוד ומועדפים על ידי רבים מתושבי ישראל בתור חיות מחמד. משפחות רבות מאמצות לחיקן

כמה עולה מיטה לכלב
כמה עולה מיטה לכלב?

הנה מגיע החורף ובא לכם לפנק את הכלב שלכם במיטה חדשה שתעשה לו את החורף חמים יותר. מבינים אתכם.